dit snap ik nooit op het Internet hè?quote:
En jouw kat gaat hem wel echt een kusje geven zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit snap ik nooit op het Internet hè?
Het is niet alsof je nu echt iets brengt
* AirwiN masturbeert op rhu'tjequote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
And at least we get some pussy....quote:
Oh als dat eens kon!quote:
Ben weer wakker en nu ik je ''ken'' is dit opeens een stuk vreemder gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN masturbeert op rhu'tje
Ik doe het niet echt hoor.
Idd ja..quote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net als vragen om een boterham te faxen ofzo.quote:
Dat krijg je als IRL-persoonlijkheden en internet-persoonlijkheden door elkaar gaan lopen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef Sinceria het volgende:
Ben weer wakker en nu ik je ''ken'' is dit opeens een stuk vreemder geworden
De tranen lopen over mijn wangen, in lange tijd niet zo gelachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou het weer is hier wel heerlijk en de raam staat open?
Ach, je bent een van de laatsten bij wie dat gebeurt, je hebt het lang uitgehouden.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als IRL-persoonlijkheden en internet-persoonlijkheden door elkaar gaan lopen.
En dat is dan nog realistischerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Net als vragen om een boterham te faxen ofzo.
Wat, een boterham faxen is realistischer?quote:
Zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat, een boterham faxen is realistischer?
Het was mooi zo lang het duurde.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:12 schreef Sinceria het volgende:
Ach, je bent een van de laatsten bij wie dat gebeurt, je hebt het lang uitgehouden.
Heb jij een piercing?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Draad achter je piercing laten haken is ook geen prettig gevoel kom ik net achter
Waar?quote:
Jeweettoch.quote:
Ik kende het gevoel.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Draad achter je piercing laten haken is ook geen prettig gevoel kom ik net achter
"Leukste" vond ik nog toen ik hem net had en twee keer achter de douchedeur bleef hakenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Leukste" vond ik nog toen ik hem net had en twee keer achter de douchedeur bleef haken![]()
Dat je erachter komt dat je er altijd al tegenaan stootte blijkbaar, maar nooit merkte
Krijg er gewoon koude rillingen van als ik het lees. Getver.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Bedankt voor deze "neem nooit een piercing"-propaganda, dames.
Ach je bent een man, die horen helemaal geen piercings te nemen. Bij vrouwen kan het nog wel eens sexy zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Bedankt voor deze "neem nooit een piercing"-propaganda, dames.
Ow, geen bloed ofzo hoor bij mij, gewoon even flink au.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg er gewoon koude rillingen van als ik het lees. Getver.
Ik helaas niet meerquote:
Inderdaad jaquote:Op zondag 30 maart 2014 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg er gewoon koude rillingen van als ik het lees. Getver.
Jaja, maar als alles goed gaat dan vinden jullie het maar al te geil, geef maar toe.quote:
Neuhquote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jaja, maar als alles goed gaat dan vinden jullie het maar al te geil, geef maar toe.
Oké, jij misschien niet, maar andere mannen wel.quote:
Babs is gewoon geen manquote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oké, jij misschien niet, maar andere mannen wel.ALLEMAAL.
Nee, dat was ij mij ook niet de reden dat ik hem liet zetten. Net als mijn tatoeages, die zet je ook voor jezelf.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is gewoon geen man
Verder boeit het me niet wat een man ervan vindt
Wat voor tattoo heb je?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef Sinceria het volgende:
Nee, dat was ij mij ook niet de reden dat ik hem liet zetten. Net als mijn tatoeages, die zet je ook voor jezelf.
1 van een kittenkopje (eigenlijk alleen ogen en neusje), 1 jaguar op de wreef van mijn voet en een kleine phoenix. Allemaal zwart en twee in Azië laten zetten.quote:
Hebben ze nog speciale betekenis voor je?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Sinceria het volgende:
1 van een kittenkopje (eigenlijk alleen ogen en neusje), 1 jaguar op de wreef van mijn voet en een kleine phoenix. Allemaal zwart en twee in Azië laten zetten.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2014 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze nog speciale betekenis voor je?
Mag ik weten wat?quote:
Hmmm, de phoenix staat voor een nieuw begin. De rest houdt ik liever voor mezelf.quote:
Helder. Ik vind het wel tof dat je er echt iets mee hebt. Toch iets beter dan het gemiddelde aarsgewei zeg maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:37 schreef Sinceria het volgende:
Hmmm, de phoenix staat voor een nieuw begin. De rest houdt ik liever voor mezelf.
Zeg heujquote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is gewoon geen man
Verder boeit het me niet wat een man ervan vindt
Bedoel je niet 'joehoe'?quote:
Nee, anders zou ik dat wel typen. Beetje opletten, Air.quote:
Metroman.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Nee, anders zou ik dat wel typen. Beetje opletten, Air.
Het enige smeerseltje dat ik heb is after shave, holbewoner.quote:
Jajaj, en de rest van de crèmetjes 'leen' je van je vriendin zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:44 schreef Barbusse het volgende:
Het enige smeerseltje dat ik heb is after shave, holbewoner.
Als je me in mijn bikini met schoenen aan zag zou je niet eens weten dat ik tattoo's heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helder. Ik vind het wel tof dat je er echt iets mee hebt. Toch iets beter dan het gemiddelde aarsgewei zeg maar.
Neen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaj, en de rest van de crèmetjes 'leen' je van je vriendin zeker?
Bikini met schoenenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je me in mijn bikini met schoenen aan zag zou je niet eens weten dat ik tattoo's heb.
Dat klinkt als een naakte man met sokken aan.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef Sinceria het volgende:
Als je me in mijn bikini met schoenen aan zag zou je niet eens weten dat ik tattoo's heb.
Dat zeggik.quote:
Ik typte meer woorden...quote:
Jeugd van tegenwoordig, alles moet maar snel.quote:
Ik kan er niets aan doen dat ik snel benquote:Op zondag 30 maart 2014 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig, alles moet maar snel.
Ook nog Uggs, hoe verschrikkelijk.quote:
Yup, die hebben echt een talent voor walgelijke dingen maken.quote:
Toch verkoopt het welquote:Op zondag 30 maart 2014 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die hebben echt een talent voor walgelijke dingen maken.
Erg he? Het is gewoon een gave om iets te maken wat niet alleen lelijk is, maar ook alles eromheen lelijk maaktquote:
Treurige constatering.quote:
Ik wilde slippers typen, maar toen realiseerde ik me dat je de tattoo op mijn voet zou zien.quote:
Anders is het wel een heel vage tattooquote:Op zondag 30 maart 2014 12:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde slippers typen, maar toen realiseerde ik me dat je de tattoo op mijn voet zou zien.
Uhuh, en dat issie niet.quote:
Uggs is per definitie voetrot.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, en dat issie niet.![]()
Uggs... Uggs in de zomer... Uggs in een tropisch land... Daar krijg je toch voetrot van of niet?
En ik maar zenuwachtig wachten op je analyse.quote:
Die mag ik niet inzien van haarquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mag ik niet inzien van haar![]()
Even aanpassen
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Die mag ik niet inzien van haarIk heb het fotoboek ingesteld op de stalkmodus.
Even aanpassen
Kap nou es.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Jij bent zo'n anonieme lurker??
Ha, eerder!quote:
quote:
quote:
Een pyrrusoverwinning, maar toch...quote:
Ja, met de zelfbevrediging ben ik op dit moment ff klaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Is het een wedstrijdje zelfquoten geworden?
Ik snap eerlijk gezegd echt niet wat je nu gewonnen hebt.. want je was nog steeds langzamer dan ik. Alleen quote jij vooral jezelfquote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een pyrrusoverwinning, maar toch...
Daar heb je toch personeel voor?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, met de zelfbevrediging ben ik op dit moment ff klaar.
Die heeft haar één-keer-in-de-twee-maanden-verlofdag.quote:
Sukkel om dat toe te staanquote:Op zondag 30 maart 2014 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft haar één-keer-in-de-twee-maanden-verlofdag.
Tja, een onbewaakt ogenblik en je zit er voor de rest van je leven aan vast.quote:
Je zit aan een ketting?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, een onbewaakt ogenblik en je zit er voor de rest van je leven aan vast.
Regeren is vooruitzien. Regel een backup.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft haar één-keer-in-de-twee-maanden-verlofdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |