dit snap ik nooit op het Internet hè?quote:
En jouw kat gaat hem wel echt een kusje geven zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit snap ik nooit op het Internet hè?
Het is niet alsof je nu echt iets brengt
* AirwiN masturbeert op rhu'tjequote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
And at least we get some pussy....quote:
Oh als dat eens kon!quote:
Ben weer wakker en nu ik je ''ken'' is dit opeens een stuk vreemder gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 10:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN masturbeert op rhu'tje
Ik doe het niet echt hoor.
Idd ja..quote:Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net als vragen om een boterham te faxen ofzo.quote:
Dat krijg je als IRL-persoonlijkheden en internet-persoonlijkheden door elkaar gaan lopen.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:04 schreef Sinceria het volgende:
Ben weer wakker en nu ik je ''ken'' is dit opeens een stuk vreemder geworden
De tranen lopen over mijn wangen, in lange tijd niet zo gelachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 10:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou het weer is hier wel heerlijk en de raam staat open?
Ach, je bent een van de laatsten bij wie dat gebeurt, je hebt het lang uitgehouden.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat krijg je als IRL-persoonlijkheden en internet-persoonlijkheden door elkaar gaan lopen.
En dat is dan nog realistischerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Net als vragen om een boterham te faxen ofzo.
Wat, een boterham faxen is realistischer?quote:
Zekerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat, een boterham faxen is realistischer?
Het was mooi zo lang het duurde.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:12 schreef Sinceria het volgende:
Ach, je bent een van de laatsten bij wie dat gebeurt, je hebt het lang uitgehouden.
Heb jij een piercing?quote:Op zondag 30 maart 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Draad achter je piercing laten haken is ook geen prettig gevoel kom ik net achter
Waar?quote:
Jeweettoch.quote:
Ik kende het gevoel.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Draad achter je piercing laten haken is ook geen prettig gevoel kom ik net achter
"Leukste" vond ik nog toen ik hem net had en twee keer achter de douchedeur bleef hakenquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"Leukste" vond ik nog toen ik hem net had en twee keer achter de douchedeur bleef haken![]()
Dat je erachter komt dat je er altijd al tegenaan stootte blijkbaar, maar nooit merkte
Krijg er gewoon koude rillingen van als ik het lees. Getver.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Bedankt voor deze "neem nooit een piercing"-propaganda, dames.
Ach je bent een man, die horen helemaal geen piercings te nemen. Bij vrouwen kan het nog wel eens sexy zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:46 schreef Barbusse het volgende:
Bedankt voor deze "neem nooit een piercing"-propaganda, dames.
Ow, geen bloed ofzo hoor bij mij, gewoon even flink au.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg er gewoon koude rillingen van als ik het lees. Getver.
Ik helaas niet meerquote:
Inderdaad jaquote:Op zondag 30 maart 2014 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg er gewoon koude rillingen van als ik het lees. Getver.
Jaja, maar als alles goed gaat dan vinden jullie het maar al te geil, geef maar toe.quote:
Neuhquote:Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jaja, maar als alles goed gaat dan vinden jullie het maar al te geil, geef maar toe.
Oké, jij misschien niet, maar andere mannen wel.quote:
Babs is gewoon geen manquote:Op zondag 30 maart 2014 12:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oké, jij misschien niet, maar andere mannen wel.ALLEMAAL.
Nee, dat was ij mij ook niet de reden dat ik hem liet zetten. Net als mijn tatoeages, die zet je ook voor jezelf.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is gewoon geen man
Verder boeit het me niet wat een man ervan vindt
Wat voor tattoo heb je?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:15 schreef Sinceria het volgende:
Nee, dat was ij mij ook niet de reden dat ik hem liet zetten. Net als mijn tatoeages, die zet je ook voor jezelf.
1 van een kittenkopje (eigenlijk alleen ogen en neusje), 1 jaguar op de wreef van mijn voet en een kleine phoenix. Allemaal zwart en twee in Azië laten zetten.quote:
Hebben ze nog speciale betekenis voor je?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:31 schreef Sinceria het volgende:
1 van een kittenkopje (eigenlijk alleen ogen en neusje), 1 jaguar op de wreef van mijn voet en een kleine phoenix. Allemaal zwart en twee in Azië laten zetten.
Jaquote:Op zondag 30 maart 2014 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hebben ze nog speciale betekenis voor je?
Mag ik weten wat?quote:
Hmmm, de phoenix staat voor een nieuw begin. De rest houdt ik liever voor mezelf.quote:
Helder. Ik vind het wel tof dat je er echt iets mee hebt. Toch iets beter dan het gemiddelde aarsgewei zeg maar.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:37 schreef Sinceria het volgende:
Hmmm, de phoenix staat voor een nieuw begin. De rest houdt ik liever voor mezelf.
Zeg heujquote:Op zondag 30 maart 2014 12:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Babs is gewoon geen man
Verder boeit het me niet wat een man ervan vindt
Bedoel je niet 'joehoe'?quote:
Nee, anders zou ik dat wel typen. Beetje opletten, Air.quote:
Metroman.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:43 schreef Barbusse het volgende:
Nee, anders zou ik dat wel typen. Beetje opletten, Air.
Het enige smeerseltje dat ik heb is after shave, holbewoner.quote:
Jajaj, en de rest van de crèmetjes 'leen' je van je vriendin zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 12:44 schreef Barbusse het volgende:
Het enige smeerseltje dat ik heb is after shave, holbewoner.
Als je me in mijn bikini met schoenen aan zag zou je niet eens weten dat ik tattoo's heb.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helder. Ik vind het wel tof dat je er echt iets mee hebt. Toch iets beter dan het gemiddelde aarsgewei zeg maar.
Neen.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajaj, en de rest van de crèmetjes 'leen' je van je vriendin zeker?
Bikini met schoenenquote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als je me in mijn bikini met schoenen aan zag zou je niet eens weten dat ik tattoo's heb.
Dat klinkt als een naakte man met sokken aan.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:47 schreef Sinceria het volgende:
Als je me in mijn bikini met schoenen aan zag zou je niet eens weten dat ik tattoo's heb.
Dat zeggik.quote:
Ik typte meer woorden...quote:
Jeugd van tegenwoordig, alles moet maar snel.quote:
Ik kan er niets aan doen dat ik snel benquote:Op zondag 30 maart 2014 12:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig, alles moet maar snel.
Ook nog Uggs, hoe verschrikkelijk.quote:
Yup, die hebben echt een talent voor walgelijke dingen maken.quote:
Toch verkoopt het welquote:Op zondag 30 maart 2014 12:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, die hebben echt een talent voor walgelijke dingen maken.
Erg he? Het is gewoon een gave om iets te maken wat niet alleen lelijk is, maar ook alles eromheen lelijk maaktquote:
Treurige constatering.quote:
Ik wilde slippers typen, maar toen realiseerde ik me dat je de tattoo op mijn voet zou zien.quote:
Anders is het wel een heel vage tattooquote:Op zondag 30 maart 2014 12:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik wilde slippers typen, maar toen realiseerde ik me dat je de tattoo op mijn voet zou zien.
Uhuh, en dat issie niet.quote:
Uggs is per definitie voetrot.quote:Op zondag 30 maart 2014 12:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Uhuh, en dat issie niet.![]()
Uggs... Uggs in de zomer... Uggs in een tropisch land... Daar krijg je toch voetrot van of niet?
En ik maar zenuwachtig wachten op je analyse.quote:
Die mag ik niet inzien van haarquote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die mag ik niet inzien van haar![]()
Even aanpassen
quote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
Die mag ik niet inzien van haarIk heb het fotoboek ingesteld op de stalkmodus.
Even aanpassen
Kap nou es.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:31 schreef Cue_ het volgende:
Wat heb je gedaan dan?
Jij bent zo'n anonieme lurker??
Ha, eerder!quote:
quote:
quote:
Een pyrrusoverwinning, maar toch...quote:
Ja, met de zelfbevrediging ben ik op dit moment ff klaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Is het een wedstrijdje zelfquoten geworden?
Ik snap eerlijk gezegd echt niet wat je nu gewonnen hebt.. want je was nog steeds langzamer dan ik. Alleen quote jij vooral jezelfquote:Op zondag 30 maart 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een pyrrusoverwinning, maar toch...
Daar heb je toch personeel voor?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, met de zelfbevrediging ben ik op dit moment ff klaar.
Die heeft haar één-keer-in-de-twee-maanden-verlofdag.quote:
Sukkel om dat toe te staanquote:Op zondag 30 maart 2014 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft haar één-keer-in-de-twee-maanden-verlofdag.
Tja, een onbewaakt ogenblik en je zit er voor de rest van je leven aan vast.quote:
Je zit aan een ketting?quote:Op zondag 30 maart 2014 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, een onbewaakt ogenblik en je zit er voor de rest van je leven aan vast.
Regeren is vooruitzien. Regel een backup.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft haar één-keer-in-de-twee-maanden-verlofdag.
Harde struggles, broquote:Op zondag 30 maart 2014 15:30 schreef Belsezar het volgende:
19 graden en compleet bewolkt, geen straaltje zon
En de buurman heeft besloten te gaan klussen in de patio hiernaast
Ja echt he! Hoe moet ik nou mijn gebronsde huidje behouden?quote:
Spray tan.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
Ja echt he! Hoe moet ik nou mijn gebronsde huidje behouden?
Gewoon een nieuwe kweken als je weer in Brasil bent joh, komt goedquote:Op zondag 30 maart 2014 15:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja echt he! Hoe moet ik nou mijn gebronsde huidje behouden?
Kan dat niet onder een spoiler? Ik moet nog eten, goddommequote:
Kolere! Oompa loompa!quote:
Zoiets moois verberg je toch niet onder een spoiler?quote:Op zondag 30 maart 2014 15:48 schreef Barbusse het volgende:
Kan dat niet onder een spoiler? Ik moet nog eten, goddomme
TR gemachtquote:Op zondag 30 maart 2014 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoiets moois verberg je toch niet onder een spoiler?
quote:Op zondag 30 maart 2014 15:53 schreef Belsezar het volgende:
Bij spray tan moet ik altijd denken aan een plaatje wat ik nu even niet kan vinden.
Een meisje zit in de branding van de zee en de spray tan is uitgelopen en het zand is helemaal verkleurd
Dat wijf in de zee staat voor al die meisjes op het strand.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
![]()
![]()
Maar meisjes op het strand![]()
![]()
[ afbeelding ]
Niet klagen jij, gij vuige spraytanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wijf in de zee staat voor al die meisjes op het strand.
Jaaaaaa!quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Again, harde struggles broquote:Op zondag 30 maart 2014 16:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
In brazilie heeft elk dorp/stad een verkiezing voor het meisje van de zomer, elk jaar genieten. Biertje erbij en mooie meisjes in bikini bekijken
Even kijken of ik een foto kan vinden van de deelnemers van dit jaarquote:
* Barbusse pakt koffersquote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Belsezar het volgende:
Niet de grootste foto maar je krijgt wel een goed idee van de verkiezing
http://tinypic.com/r/k1yyxz/8
Ja ziet er goed uit hequote:
En daarna een goede BBQquote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ziet er goed uit he
Garota Verão verkiezing is elk jaar goed te doen
Sowieso! Bij elk feestje of bijeenkomst volgt een BBQ. Of het nou op het strand, bij iemand thuis of op straat isquote:
* Sinceria gaat meequote:
Mag ik bij je komen wonen?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso! Bij elk feestje of bijeenkomst volgt een BBQ. Of het nou op het strand, bij iemand thuis of op straat is
Meedoen aan de vleeskeuring?quote:
Jahquote:
Geen probleem.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jah
Je analyse gaat vandaag niet meer lukken, sorry. Heb even teveel andere dingen te doen. Denk morgen.Hoop dat je het niet erg vindt?
Ik denk dat je vriend daar bezwaar zou aantekenenquote:
Ik denk dat Sinceria de foto van de verkiezing die ik postte best ziet zittenquote:
Als ik hem die foto laat zien gaat 'ie best mee hoor.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk dat je vriend daar bezwaar zou aantekenen
[..]
Ik denk dat Sinceria de foto van de verkiezing die ik postte best ziet zitten
Gelukkigquote:
Zoals het er nu naar uitziet moet ik een pension gaan beginnen in Braziliequote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik hem die foto laat zien gaat 'ie best mee hoor.![]()
En uhuh.
Ja!quote:Op zondag 30 maart 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet moet ik een pension gaan beginnen in Brazilie
En dan moet ik voor iedereen ook nog vertaler gaan spelen natuurlijk
Moeten we dan ook praten met die dames?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:39 schreef Belsezar het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet moet ik een pension gaan beginnen in Brazilie
En dan moet ik voor iedereen ook nog vertaler gaan spelen natuurlijk
Dat gaat me hoofdpijn opleveren, constant vertalen. Dat worden extra kostenquote:
Nou hoeft niet al kom je dan niet ver denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeten we dan ook praten met die dames?
Ik leer de taal wel.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat gaat me hoofdpijn opleveren, constant vertalen. Dat worden extra kosten
Mocht je dat nou serieus gaan doen, doe dan wel braziliaans portugees, niet gewoon portugees.quote:
Gebarentaal, de taal der liefde of wuiven met wat bankbiljetten. De praktijk leert dat je zo een eind komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:56 schreef Belsezar het volgende:
Nou hoeft niet al kom je dan niet ver denk ik
Je ziet toch dat ik post hier.quote:
Liefdes? Dit ging enkel over lust hoor.quote:
Dat is waar. Mijn vader sprak alleen nederlands en wist er toch eentje te schakenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gebarentaal, de taal der liefde of wuiven met wat bankbiljetten. De praktijk leert dat je zo een eind komt.
"Taal der liefde"quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liefdes? Dit ging enkel over lust hoor.
Een eufemisme voor onzedelijke heupbewegingen, claxongebaren met twee handen op borsthoogte, en met je tong tegen je wang duwen terwijl je je hand voor je mond heen en weer beweegt.quote:
Zeg dat dan gewoonquote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een eufemisme voor onzedelijke heupbewegingen, claxongebaren met twee handen op borsthoogte, en met je tong tegen je wang duwen terwijl je je hand voor je mond heen en weer beweegt.
Ik was in de veronderstelling dat een wereldwijze vrouw als jijzelf dat wel wist...quote:Op zondag 30 maart 2014 21:16 schreef Cue_ het volgende:
Zeg dat dan gewoon
Of heb het over de taal der lust!
Duidelijkheid enzo
Je maakt het niet goed met geslijm hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat een wereldwijze vrouw als jijzelf dat wel wist...
Het was ook geen geslijm. Er staat dat je niet zo wijs bent als je hier pretendeert te zijn.quote:
Scherpquote:Op zondag 30 maart 2014 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was ook geen geslijm. Er staat dat je niet zo wijs bent als je hier pretendeert te zijn.
Bels.quote:
Ik had afgelopen Herfst tijden het surfen een paar skinnydippers gespot. Zag er nog best goed uitquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Allemaal van die halfzachte mooiweersurfers zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb trouwens echt super veel kitesurfers op tinder!
nee het viel me gewoon opquote:Op zondag 30 maart 2014 21:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar oke, je hebt een zwak voor surfers?![]()
Je bent nat en winderig?quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het viel me gewoon op
Suffers voor mij misschien?
Is er een leuke serie in Nederland? Onmogelijk! Leugens!quote:Op zondag 30 maart 2014 22:25 schreef Belsezar het volgende:
Zo, net even de enige leuke nederlandse serie gekeken en sommige dingen zijn zo herkenbaar
Ik zie alleen maar voordelen.quote:
En nog een voordeel!quote:
Klinkt als een bagger feest./ Zonder Q is er vast geen bierquote:Op maandag 31 maart 2014 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het Q-is-dood-oh-nee-toch-niet-feestje
Q trakteert
Nee, omdat met Q er zoveel bier is...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt als een bagger feest./ Zonder Q is er vast geen bier
Zonder Q is er eindelijk bier voor ons bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klinkt als een bagger feest./ Zonder Q is er vast geen bier
Nu wordt het misschien niet eens ingekocht ...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omdat met Q er zoveel bier is...
Dat kon je met je slaaptekort niet inzien?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:31 schreef Sinceria het volgende:
Voor het eerst sinds 12 maart meer dan 2-3 uur geslapen!![]()
Holy Mother, wat een opluchting. 8,5 uur gehaald vannacht en ik voel nu pas echt hoe gesloopt ik ben en zie in wat mijn vriend heeft moeten doorstaan met mijn humeur de afgelopen weken.
Ja inderdaad.quote:
Ik geloof dat ik heel wat vaker ruzie gemaakt heb om niks dan nodig.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat kon je met je slaaptekort niet inzien?
Ik drink ook wel wat hoor.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu wordt het misschien niet eens ingekocht ...
Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Ruzie maken om niksDat is alleen op Fok! een zinvolle tijdsbesteding.
Nooit ruzie is een groot woord. Maar niet om niks. Daarnaast: goedmaakseksquote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin.
Geldt niet voor iedere man in een relatie dat hij het te verduren heeft met zijn vriendin en/of vrouw?quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedere man in een relatie dat hij het te verduren heeft met zijn vriendin en/of vrouw?
Mja, ik zie niet in waarom goedmaakseks beter zou zijn dan gewone seks.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nooit ruzie is een groot woord. Maar niet om niks. Daarnaast: goedmaakseks
Ja.quote:
Nooit? Maar dat kan toch ook juist een fijne uitlaatklep zijn?quote:Op maandag 31 maart 2014 10:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nooit ruzie met mijn vriendin.
Arme Airquote:
Kijk, als ik zoveel zou drinken dan zou er ruzie met mij gemaakt worden.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink ook wel wat hoor.
Woensdag 2 Hertog Jan, 1 Duvel
Donderdag 3 Hertog Jan, 1 Grolsch, 1 Duvel, 1 Vedet
Vrijdag 1 Lokale Blond, 1 Duvel, 1 Brugse Zot, 1 Kwak, stuk of 8 flesjes Dors
Zaterdag 5 flesjes Heineken, 1 Hertog Jan, 1 Duvel, 1 Texelse Skuumkoppe
Zondag 1 Leffe Radieuse (ja, beetje laf dagje)
God, ik ben alcoholist...
Ik ben masochistisch. Ik hou daar wel van.quote:
Daarom woon je ook waar je woont. Volgende stap is Almere?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben masochistisch. Ik hou daar wel van.
Nee, Utrecht.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:13 schreef Godtje het volgende:
Daarom woon je ook waar je woont. Volgende stap is Almere?
Waarom zou je een uitlaatklep nodig hebben? Is het niet makkelijker om kleine ergernissen gewoon uit te spreken, ipv op te kroppen?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nooit? Maar dat kan toch ook juist een fijne uitlaatklep zijn?
Dit was wel een zeer uitzonderlijke week. Maar goed, ik ben wel een steeds grotere fan aan het worden qua speciaal bier.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kijk, als ik zoveel zou drinken dan zou er ruzie met mij gemaakt worden.
Oh op die manier, ik noem dat ook al ruzie maken. Dan hebben we een andere definitie van ruzie maken.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom zou je een uitlaatklep nodig hebben? Is het niet makkelijker om kleine ergernissen gewoon uit te spreken, ipv op te kroppen?
Dat je het allemaal nog onthouden hebt vind ik verbazingwekkend.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit was wel een zeer uitzonderlijke week. Maar goed, ik ben wel een steeds grotere fan aan het worden qua speciaal bier.
Jij bent later thuis, waardoor het eten te vroeg klaar is, en ik zeg dan dat ik vervelend vind dat je dat niet even hebt doorgegeven, is dat ruzie in jouw optiek?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:22 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh op die manier, ik noem dat ook al ruzie maken. Dan hebben we een andere definitie van ruzie maken.
Ik ben niet 100% zeker over het aantal flesjes Dorsquote:Op maandag 31 maart 2014 11:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat je het allemaal nog onthouden hebt vind ik verbazingwekkend.
Ja, dat noem ik al ruzie.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent later thuis, waardoor het eten te vroeg klaar is, en ik zeg dan dat ik vervelend vind dat je dat niet even hebt doorgegeven, is dat ruzie in jouw optiek?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben niet 100% zeker over het aantal flesjes Dors
Iets vervelends benoemen. Oh wow, wat een vreemde invulling van ruzie. In mijn optiek is ruzie op een vervelende manier een meningsverschil uitvechten.quote:
Dat gaat wel erg ver zegquote:
Nee, daarom zeg ik dat we een andere opvatting van ruzie hebben. We hebben ook wel eens knallende ruzie hoor, dat ook. Maar ik ben vrij gevoelig voor kritiek, waarschijnlijk noem ik daarom zoiets als ruzie.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iets vervelends benoemen. Oh wow, wat een vreemde invulling van ruzie. In mijn optiek is ruzie op een vervelende manier een meningsverschil uitvechten.
Een ergernis hoeft geen meningsverschil te zijn.
Mja, als dat vrij gevoelig er voor zorgt dat je bij kritiek gelijk in de verdediging schiet, kan ik het wel zien als ruzie.quote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, daarom zeg ik dat we een andere opvatting van ruzie hebben. We hebben ook wel eens knallende ruzie hoor, dat ook. Maar ik ben vrij gevoelig voor kritiek, waarschijnlijk noem ik daarom zoiets als ruzie.
Ik haat die smiley -->quote:
Wil je vechtûh jongûh?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik haat die smiley -->
Nu hebben wij ruzie.
En daar mag zeker niemand kritiek op hebben?quote:Op maandag 31 maart 2014 11:36 schreef Sinceria het volgende:
Maar ik ben vrij gevoelig voor kritiek, waarschijnlijk noem ik daarom zoiets als ruzie.
Ik ros en/of pak je zo op de bek jonguhquote:
Gij vuige masochistquote:Op maandag 31 maart 2014 12:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ros en/of pak je zo op de bek jonguh
Nee, sadistquote:
Ik mep terug.quote:
Ja, en? --->quote:
Een hobby zelfs.quote:Op maandag 31 maart 2014 10:58 schreef Barbusse het volgende:
Ruzie maken om niksDat is alleen op Fok! een zinvolle tijdsbesteding.
Zo enen dikken oog heb je dan, jongûh!quote:
En ons hier zomaar achterlatenquote:
nu ben ik er ook niet echtquote:
Laat ons nou toch in de waanquote:
Thuis is ook maar overrated zooi.quote:
Je mag iemand met lenzen niet slaan!quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo enen dikken oog heb je dan, jongûh!
Ongesteld of zo?!quote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik heb buikpijn en thuis is de bank, mijn dekentje en thee
Je mag iemand met een gele auto niet sideways crashen!quote:
Ja, hij doet het niet meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
Crap, mijn pc thuis doet vaag.
Ik draai op vista home premium 64, jaja crap systeem maar nooit problemen mee gehad.
Maar nu start hij niet meer fatsoenlijk op, ik kom in windows, zie mijn desktop, icoontjes, etc. Maar hij maakt het niet af, de harde schijf stopt gewoon met werken en windows loopt vast. Ik kan alleen nog in safe mode starten.
Ik heb hijackthis gedaan, mbam gedaan, sfc/scannow, etc. Niks helpt
Iemand een idee wat er aan de hand is voor ik de C schijf formateer en windows er opnieuw opzet?
Die conclusie had ik ook al getrokkenquote:
Slotje dusquote:Op maandag 31 maart 2014 15:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die conclusie had ik ook al getrokken
wat zegt de event viewer?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
Ik draai op vista home premium 64, jaja crap systeem maar nooit problemen mee gehad.
Maar nu start hij niet meer fatsoenlijk op, ik kom in windows, zie mijn desktop, icoontjes, etc. Maar hij maakt het niet af, de harde schijf stopt gewoon met werken en windows loopt vast. Ik kan alleen nog in safe mode starten.
Iemand een idee wat er aan de hand is voor ik de C schijf formateer en windows er opnieuw opzet?
Nope, geen idee.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
*BATS* Om de oren en/of in de reet.quote:
Niks kritieks, wel wat errors, warnings. information en audits.quote:
RIP aan Ang3ls nabestaandenquote:
Heb ik geenquote:
hm. dan zou ik die errors even opzoeken. wellicht dat er een of andere service niet gestart kan worden die nodig is voor de grafische weergave oid.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niks kritieks, wel wat errors, warnings. information en audits.
Ok, thanks!quote:Op maandag 31 maart 2014 15:41 schreef perro. het volgende:
[..]
hm. dan zou ik die errors even opzoeken. wellicht dat er een of andere service niet gestart kan worden die nodig is voor de grafische weergave oid.
lang geleden dat ik hier echt mee bezig was.
Geen kinderen? Geen wondertjes op deze planeet van jou? Jij bent niet "verder"?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb ik geen
Nou ja, geen directe afstammelingen zegmaar.
Na mij bestaat niemand meer!
Nee, ik ben blijven hangen in de faal-fase. Geen kinderen en dus niet geslaagd in het leven. Sorry.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen kinderen? Geen wondertjes op deze planeet van jou? Jij bent niet "verder"?![]()
Zo'n grote nerd ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 31 maart 2014 15:18 schreef Belsezar het volgende:
ik koop gewoon geen windows meer.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Abra abra cadabra!![]()
In dat soort gevallen bel ik mijn ex
Awwwquote:Op maandag 31 maart 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ik ben blijven hangen in de faal-fase. Geen kinderen en dus niet geslaagd in het leven. Sorry.
Gister kwam er zomaar een kind op me afgelopen.. begon te zeuren of ik wist wie z'n oap en oma waren en of ik wist hoe ze heetten. En dat er een slak lag, en late rzei ie tegen z'n moeder dat ie bang voor slakken wasquote:
je trekt het aan, klapperende stokjes. dat ruiken ze.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister kwam er zomaar een kind op me afgelopen.. begon te zeuren of ik wist wie z'n oap en oma waren en of ik wist hoe ze heetten. En dat er een slak lag, en late rzei ie tegen z'n moeder dat ie bang voor slakken was
En later kwam er weer!!! een kind op me af die in m'n buik begon te prikken met 1 of ander speelgoed ding. Tot twee keer toe. Boos gekeken en toen ging ie weer weg
Echt.. nog nooit zo'n ellende gehad!
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef perro. het volgende:
[..]
je trekt het aan, klapperende stokjes. dat ruiken ze.
Kamervragen! Heeft Geert er al over getweet?quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gister kwam er zomaar een kind op me afgelopen.. begon te zeuren of ik wist wie z'n oap en oma waren en of ik wist hoe ze heetten. En dat er een slak lag, en late rzei ie tegen z'n moeder dat ie bang voor slakken was
En later kwam er weer!!! een kind op me af die in m'n buik begon te prikken met 1 of ander speelgoed ding. Tot twee keer toe. Boos gekeken en toen ging ie weer weg
Die eerste zou ik grappig vinden, die tweede zou ik ook wegjagen.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja, iets met Minder minder minder.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kamervragen! Heeft Geert er al over getweet?
Niets grappigs aan zo'n kind hoorquote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die eerste zou ik grappig vinden, die tweede zou ik ook wegjagen.
Ik heb het hem niet verteldquote:Op maandag 31 maart 2014 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kamervragen! Heeft Geert er al over getweet?
O, ik ben niet ZO kind-hatend dat ik er niet ff een gesprekje mee zou maken hoor. Ligt er alleen aan wanneer en hoe het kind is. Maar als een kind vrolijk komt vertellen over een slak, dan lul ik vrolijk meequote:
Ik kan dat dus niet.. meelullen. Weet niet wat et zeggen, voelt raar aan. Wil ook niet extra aandacht geven enzo. Dus kijk vooral vaag en negeer het kindquote:Op maandag 31 maart 2014 16:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ben niet ZO kind-hatend dat ik er niet ff een gesprekje mee zou maken hoor. Ligt er alleen aan wanneer en hoe het kind is. Maar als een kind vrolijk komt vertellen over een slak, dan lul ik vrolijk mee
Met dit weer?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
Maar ik heb buikpijn en thuis is de bank, mijn dekentje en thee
Ik hou van slap ouwehoeren, dus kan best een uur vullen over een slakquote:Op maandag 31 maart 2014 16:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan dat dus niet.. meelullen. Weet niet wat et zeggen, voelt raar aan. Wil ook niet extra aandacht geven enzo. Dus kijk vooral vaag en negeer het kind
Ik ook wel.. evt.. maar niet tegen een kindquote:Op maandag 31 maart 2014 16:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hou van slap ouwehoeren, dus kan best een uur vullen over een slak
Ik juistquote:Op maandag 31 maart 2014 16:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook wel.. evt.. maar niet tegen een kind
Die wist ik in die tijd zelf welquote:Op maandag 31 maart 2014 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik juisthele gesprekken over pokeman gehad met baysitten, want da's ook al zo kinderachtig
(Ja Seikcid, dat is het!) Gingen ze me al die namen uitleggen en alle evoluties.
Ik mot ze niet in de trein, of in een restaurant of zo. Nou ja, als ze gewoon hun mond houden. Maar verder vind ik ze wel gezellig. maar dan alleen de fase vabn .... mwa, 1.5 of zo tot een jaar of 5. Als ze mals en strak zijn zegmaar.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die wist ik in die tijd zelf wel
Ik mot ze gewoon niet
quote:
Natuurlijk niet, werkplekken kosten geld.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Zijn hier zo weinig werkplekken en teveel mensen, waardoor we op een bank zitten. Letterlijk een rode bank. Echt zo slecht voor de rugVraag mea f of ze daar nog wat aan gaan doen.
ARBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!quote:Op maandag 31 maart 2014 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Zijn hier zo weinig werkplekken en teveel mensen, waardoor we op een bank zitten. Letterlijk een rode bank. Echt zo slecht voor de rugVraag mea f of ze daar nog wat aan gaan doen.
Als ik niet kan zitten, dan ga ik naar huisquote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, werkplekken kosten geld.Bij ons is het ook altijd drama, nu helemaal, we zijn voor de interne verbouwing flink ingeschoven, nu hebben we ook geen plekken meer die tijdelijk gebruikt kunnen worden. Of overlegruimtes.
En ze hadden vorige week nog wel extra schermen energezet en echt had toen ideale plek. MAarja daar zat al iemand. En niemand gebruikt hier die extra schermenquote:Op maandag 31 maart 2014 16:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, werkplekken kosten geld.Bij ons is het ook altijd drama, nu helemaal, we zijn voor de interne verbouwing flink ingeschoven, nu hebben we ook geen plekken meer die tijdelijk gebruikt kunnen worden. Of overlegruimtes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |