Is niet mijn foto (ik luister geen chinese muziekquote:Op zondag 30 maart 2014 10:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik hoop niet dat je met telefoon net zo slordig omgaat als met je cd's.
Je kunt gewoon on-screen knoppen gebruiken (heb ik nu, dan kun je terug naar het homescreen, voor back en forward moet je je telefoon rooten maar weet niet hoe dat moet). Fabrikant zegt dat ik de firmware moet updaten omdat in deze firmware een bug met de touch knoppen zat, maar weet niet hoe ik dat allemaal moet doen en wil sowieso een iPhone kopen, vandaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 11:15 schreef OnePlusOne het volgende:
Wat heb je dan nog aan deze telefoon als de touchbuttons het niet doen? Want dan kan je niet terug of naar de homescreen begrijp ik?
Vind het nog aan de lage kant, maar staat genoteerd in ieder geval. Dank voor je bod.quote:
Staat genoteerd!quote:
Susteren! En als je 2 maanden wilt wachten Utrecht hahaquote:Op maandag 31 maart 2014 20:24 schreef jochemdejongen het volgende:
Waar is ie eventueel op te halen?
Oeps, dat is een eindje weg, ik haak af. Succes met de verkoop!quote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef Susteren het volgende:
[..]
Susteren! En als je 2 maanden wilt wachten Utrecht haha
Jep!quote:
100 euro incl. staat genoteerd! Voor 125 euro excl. verzend ik hem meteen, voor lagere biedingen wacht ik even op eventuele andere biedingen (hoop dat je daar begrip voor hebt).quote:Op vrijdag 4 april 2014 11:34 schreef FransDeens het volgende:
Ik heb interesse en heb je in een pb 100 euro geboden, ik wil daar eventueel nog wel overheen gaan, maar het zou wel mooi zijn als je het bieden geen weken laat duren.
Daar heb ik begrip voorquote:Op vrijdag 4 april 2014 17:54 schreef Susteren het volgende:
[..]
100 euro incl. staat genoteerd! Voor 125 euro excl. verzend ik hem meteen, voor lagere biedingen wacht ik even op eventuele andere biedingen (hoop dat je daar begrip voor hebt).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |