Nee, liever niet...quote:
Nu wil ik het weten ook hoor... wie is dat nerdmeisje op de tribune en waarom is ze bezet?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:33 schreef Robby87 het volgende:
Haha wyccie, het pvdakneusje, wat schattig
Ik heb geen pvdakneusje, wat dat ook moge zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:33 schreef Robby87 het volgende:
Haha wyccie, het pvdakneusje, wat schattig
Ik heb geen idee Lemans, kun jij het me vertellen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn, maar ik ga ervan uit dat ze elke nacht wel genomen wordt. Die gedachte alleen alquote:Op maandag 31 maart 2014 00:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nu wil ik het weten ook hoor... wie is dat nerdmeisje op de tribune en waarom is ze bezet?
Oh, grappig. De volgende keer dat ik er langsfiets zal ik even naar binnengluren.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Op het moment wel. Werk nou bij de Esso op de St. Annastraat. Maar tis nou even afwachten of die 24uur open blijft. Als ze dat stoppen dan kan het best zo zijn dat ik daar weer weg kan... maar ja
Verder probeer ik nog limo erbij te rijden dus gaat niet slecht op het moment.
Nee hoor, dat soort meisjes zijn regelmatig (tijdelijk) vrijgezel. Aan haar neus te zien, heeft ze Duitse roots.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee Lemans, kun jij het me vertellen? Ik zou je eeuwig dankbaar zijn, maar ik ga ervan uit dat ze elke nacht wel genomen wordt. Die gedachte alleen al
Geen pvdakneus?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef Lemans24 het volgende:
Aan haar neus te zien, heeft ze Duitse roots.
Dat wat een trol is? Oh, rol.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:42 schreef wyccie het volgende:
Sjonge, Robby, vertel me alsjeblieft dat dit een internetrol is.
In welk opzicht?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:49 schreef wyccie het volgende:
Onzekerheid is een ding, maar de realiteit verliezen?
Doe es aardig en kom je voorstellen... krijg je een kop koffie/thee van me.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, grappig. De volgende keer dat ik er langsfiets zal ik even naar binnengluren.
Volgens mij denken de meesten nog steeds dat daar de Texaco zit.
Wie weet, als ik er ooit behoefte aan heb.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef dyonvbaal het volgende:
Doe es aardig en kom je voorstellen... krijg je een kop koffie/thee van me.
Waarom scheep je mij met hem op?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:51 schreef wyccie het volgende:
Je lijkt wel een bakvis van veertien.
Jij moet echt nodig met dyon praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |