Het wordt steeds erger.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:23 schreef chufi het volgende:
btw heb Ned3 opstaan ipv YT, dat is zo slecht dat het weer goed wordt.
Wat erg ..
Wel top .. gewoon afschieten die gasten ..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:24 schreef schvvmert het volgende:
Gvd, wil ik in dat juweliertopic posten, zit ie op slot.
Welk shirt ?quote:
Valt nog tegen hoor 2 man overhoop knallen.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel top .. gewoon afschieten die gasten ..
Ik was daar ook wel als juweliers dochter. Van Marokko naar Zwitserlandquote:Op zondag 30 maart 2014 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel top .. gewoon afschieten die gasten ..
Als er verder niet moeilijk over wordt gedaan , zal het wel meevallen .. Maar dit zal wel weer een heel lang verhaal worden waardoor iedereen er aan onder door gaat omdat het moet ..quote:Op zondag 30 maart 2014 01:28 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Valt nog tegen hoor 2 man overhoop knallen.
Gaat niet in je koude kleren zitten.
Ik moet dat nog maar zien.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er verder niet moeilijk over wordt gedaan , zal het wel meevallen .. Maar dit zal wel weer een heel lang verhaal worden waardoor iedereen er aan onder door gaat omdat het moet ..
Je onderschat de impact die het op de schutter heeft ook al is het zelfverdediging.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Als er verder niet moeilijk over wordt gedaan , zal het wel meevallen .. Maar dit zal wel weer een heel lang verhaal worden waardoor iedereen er aan onder door gaat omdat het moet ..
Ja maar het verhaal is niet duidelijk nog.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je onderschat de impact die het op de schutter heeft ook al is het zelfverdediging.
OM zegt nu al zelfverdediging.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar het verhaal is niet duidelijk nog.
In de persco vanmiddag ja. Ik hoop hetquote:
Het brengt wel een hoop ter spraken. Zonder dat er een waarheid is.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Gevalletje verboden wapenbezit en taakstrafje wordt het dan.
quote:
Ja lijkt me ook niet gemakkelijk om zoiets te doen. Maar die mensen waren eerder overvallen en als juwelier blijf je een gewild object.. Dus de wet in eigen hand nemen alla in the ja USA ... ja ...quote:Op zondag 30 maart 2014 01:32 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je onderschat de impact die het op de schutter heeft ook al is het zelfverdediging.
Ik ook hoor .Ik heb geen medelijdenquote:Op zondag 30 maart 2014 01:40 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja lijkt me ook niet gemakkelijk om zoiets te doen. Maar die mensen waren eerder overvallen en als juwelier blijf je een gewild object.. Dus de wet in eigen hand nemen alla in the ja USA ... ja ...
Mocht het zoń verhaal zijn en we keuren het goed krijgen gauw meerdere van ditsoort gevallen ..
Op zich ben ik wel van lik op stuk beleid .. Boontje komt om zn loontje
Ik heb bewust geen gun in huis omdat ik weet van mezelf dat ik 'm ook ga gebruiken wanneer ik in het nauw kom.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het brengt wel een hoop ter spraken. Zonder dat er een waarheid is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |