Weet je, begrijp het niet, ze zitten toch zo krap bij kas. Vraag er geld voor.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:57 schreef Grunge. het volgende:
Ik val net weer in.
Jezus wat schaamteloos. 'Fucking disgusting', zoals Emil zegt.
En alles is van boven open natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef ginopino het volgende:
[..]
Blijkbaar wel dus, is ook maar een houten wandje van niks
Ja, maar dan is het ineens plat en geen voorbeeld voor de kindjes en zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Weet je, begrijp het niet, ze zitten toch zo krap bij kas. Vraag er geld voor.
Laat ze een live-cam show doen 24-uur per dag, hoeven ze het bed ook niet te verlaten.
atelier / oude werkplaatsquote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
Waar hoor ik dat gekreun van Billy nu vandaan komen dan? De douche?
yep, alles is open en het zijn maar dunnen wandjesquote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
En alles is van boven open natuurlijk.
Liggen waar voorheen de werkplek was, nu dus de afwerkplek.quote:Op zondag 30 maart 2014 01:00 schreef Grunge. het volgende:
Waar hoor ik dat gekreun van Billy nu vandaan komen dan? De douche?
quote:Op zondag 30 maart 2014 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij zou er bovenop springen.... (ist ook afgelopen, toch?)
quote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Liggen waar voorheen de werkplek was, nu dus de afwerkplek.
Gewoon een keer hard geluid van vuurwerk afspelen als ze klaar zijnquote:Op zondag 30 maart 2014 01:01 schreef martend het volgende:
[..]
yep, alles is open en het zijn maar dunnen wandjes
Of een hogedrukspuit op zijn reetquote:Op zondag 30 maart 2014 01:03 schreef Grunge. het volgende:
De beste remedie is denk ik spiegelen. Ook heel hard kreunen en schreeuwen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |