Wij hebben van die zelfmaakwraps. Gewoon de ingrediënten op tafel en dan zelf samenstellen.quote:
Dat is voor doordeweeks.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Mensen die niet aardappelen groenten vlees/vis
Whehe. Gewoon iedere dag afhaal etenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar zelf koken ga ik waarschijnlijk pas leren als ik op mezelf woon.dan moet ik wel![]()
Of niet. KS KS KS Har har har
Dus je overweegt om voor altijd thuis te blijven wonen?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar zelf koken ga ik waarschijnlijk pas leren als ik op mezelf woon.dan moet ik wel![]()
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik overweeg jou als kokkin in te huren.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dus je overweegt om voor altijd thuis te blijven wonen?
Wij hebben er dan ook Italiaanse kookgroenten bij volgens mijquote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij hebben van die zelfmaakwraps. Gewoon de ingrediënten op tafel en dan zelf samenstellen.
Ik kan niet koken, want dat doet een ander voor mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik overweeg jou als kokkin in te huren.
Niet doen, ze weet zelfs roomsaus uit een pakje te verpestenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Ik overweeg jou als kokkin in te huren.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik kan niet koken, want dat doet een ander voor mij.
Teringquote:Op zondag 30 maart 2014 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet doen, ze weet zelfs roomsaus uit een pakje te verpesten
Van die zakjes met voorgesneden groenten? Vind ik vaak wat minder. Hier gewoon de kip gemarineerd, paar uur in de koelkast, opbakken. En dan wortelraps, tomaatjes, sla, augurken. Beetje crème-fraiche over de wrap, spul erop en afmaken met chilisaus.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij hebben er dan ook Italiaanse kookgroenten bij volgens mijIk vind het echt zo lekker
zelfs voor mijn verjaardag gegeten
jij zei dat ik moest wachten totdat het kookte en dat gebeurde niet ene en en en enquote:Op zondag 30 maart 2014 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Helaas wel, maar alsnog heel lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 18:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Van die zakjes met voorgesneden groenten? Vind ik vaak wat minder. Hier gewoon de kip gemarineerd, paar uur in de koelkast, opbakken. En dan wortelraps, tomaatjes, sla, augurken. Beetje crème-fraiche over de wrap, spul erop en afmaken met chilisaus.
Dat hoort zo.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Ezell het volgende:
aldo bakt alles apart in één pan
uien mogen sperziebonen nooit aanraken en shizzle
En you blew itquote:Op zondag 30 maart 2014 18:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij zei dat ik moest wachten totdat het kookte en dat gebeurde niet ene en en en en
En terechtquote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Ezell het volgende:
aldo bakt alles apart in één pan
uien mogen sperziebonen nooit aanraken en shizzle
Vandaar dat jij niet kunt koken.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee man, gewoon lekker alles door elkaar gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |