Droeftoeter, je ben al AKKOORD gegaan. Je kunt dus niet meer 'terug'... (Zou wat zijn zeg, als jij eenzijdig je afspraken meent niet te hoeven nakomen...)quote:Op zondag 30 maart 2014 00:00 schreef eric.kings het volgende:
Het is een beetje sneu voor haar want ik ben akkoord gegaan met de 600 euro,
[knip...]
Nou ben ik nu erg aan twijfelen want ik vind het toch nog best duur.
Hahaquote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Droeftoeter, je ben al AKKOORD gegaan. Je kunt dus niet meer 'terug'... (Zou wat zijn zeg, als jij eenzijdig je afspraken meent niet te hoeven nakomen...)
Daar zeg je ook wel wat.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef deadly_kiss het volgende:
Ze mag blij zijn als je het voor 250 wil overnemen.
Vloerbedekking mag ze er uit slopen waar ze niks meer aan heeft en het rolgordijn is het enige wat ze dan nog zou kunnen hergebruiken op een smaller raam.
Zeg dat je voor 250 de vloer wil als het echt is wat JIJ wil en dat ze dan de grijze muur mag laten zitten.
Denk dat ze liever 250 rijker is en niks meer hoeft te verwijderen dan NIKS ontvangen en alles moeten verwijderen.
Dit.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:10 schreef DJKoster het volgende:
Mwah, vloerbedekking nieuw voor 100+ vierkante meter tikt wel aan.
10 euro per vierkante meter? En dan nog lijm, (laten) leggen, etc.
Niks 'Haha'... Je hebt een bindende afspraak gemaakt. Dat je die achteraf niet ziet zitten omdat JIJ de situatie niet goed inschatte doet daar niks aan af.quote:
Ja dat is toch niet het probleem van de nieuwe huurder?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast is een hor (op maat gemaakt) ook niet goedkoop. Ligt er ook maar net aan of het door een vakman is gedaan of dat het zelf is geklust (lees: karig gedaan).
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:17 schreef Saisai het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk, je hebt al toegezegd.
Is het ook niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:17 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja dat is toch niet het probleem van de nieuwe huurder?
Had ze eerder aan moeten denken toen ze dat liet maken voor een fucking huurhuis.
En dom om iets toe te zeggen voordat je goed hebt nagedacht.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Daarom is het ook dom om achteraf te gaan informeren, in het bijzonder voor een huurhuisje.
Si.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef Saisai het volgende:
[..]
En dom om iets toe te zeggen voordat je goed hebt nagedacht.
Haha ja, maar ik heb niks meer nodig dan alleen een vloer.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Niks 'Haha'... Je hebt een bindende afspraak gemaakt. Dat je die achteraf niet ziet zitten omdat JIJ de situatie niet goed inschatte doet daar niks aan af.
Als je zoiets bij mij zou proberen te flikken dan haal ik heel de vloer er met plezier uit, en breng hem met plezier naar de werf. Alsmede ALLES wat ik mee mag nemen. Er blijft niet eens een kroonsteentje voor je over.
Je hebt een overeenkomst, die ben je verplicht na te komen. Punt. Dus wat jij wel of niet nodig hebt doet er niet toe. Had je maar eerder aan moeten denken.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:25 schreef eric.kings het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik heb niks meer nodig dan alleen een vloer.Ze vroeg of ik interesse had om deze over te nemen, ik doe haar alleen een gunst. En ik leg liever 600 euro bij een vloer naar mijn eigen smaak. Ik zoek nu alleen naar een reële prijs, vandaar de informatie. Wat zij zou doen, dat is niet van toepassing. Uiteindelijk krijgt ze liever geld ervoor. Daar ga ik vanuit.
Je hebt al een prijs afgesproken. Punt. Dat je een watje bent die zomaar 'akkoord' roept kan de vorige bewoner niks aan doen. Afspraak is afspraak. Een man een man, een woord een woord. Als vent ben je dan een absolute lul, en juridisch gezien ben je overigens ook totaal fout bezig als je nu je mondelinge overeenkomst wilt ontbinden.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:25 schreef eric.kings het volgende:
Haha ja, maar ik heb niks meer nodig dan alleen een vloer.Ze vroeg of ik interesse had om deze over te nemen, ik doe haar alleen een gunst. En ik leg liever 600 euro bij een vloer naar mijn eigen smaak. Ik zoek nu alleen naar een reële prijs, vandaar de informatie. Wat zij zou doen, dat is niet van toepassing. Uiteindelijk krijgt ze liever geld ervoor. Daar ga ik vanuit.
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb net dit gevonden:quote:Op zondag 30 maart 2014 00:30 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Je hebt al een prijs afgesproken. Punt. Dat je een watje bent die zomaar 'akkoord' roept kan de vorige bewoner niks aan doen. Afspraak is afspraak. Een man een man, een woord een woord. Als vent ben je dan een absolute lul, en juridisch gezien ben je overigens ook totaal fout bezig als je nu je mondelinge overeenkomst wilt ontbinden.
En je hebt al VRIJWILLIG de meuk overgenomen...quote:Op zondag 30 maart 2014 00:37 schreef eric.kings het volgende:
Ja ik snap wat je bedoelt. Ik heb net dit gevonden:
Het overnemen van zaken en het betalen van overnamekosten is altijd vrijwillig. U kunt bijvoorbeeld meubilair of stoffering overnemen van de vorige huurder maar u heeft altijd de keuze om nee te zeggen. Dan moet de vorige huurder de spullen (alsnog) weghalen. Als u roerende zaken overneemt van de vorige huurder, betaalt u de overnamekosten dus aan de vorige huurder.
Bedankt voor je reactie.
Ja dat denk ik ook. Bedankt voor je reactie.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef deadly_kiss het volgende:
Ze mag blij zijn als je het voor 250 wil overnemen.
Vloerbedekking mag ze er uit slopen waar ze niks meer aan heeft en het rolgordijn is het enige wat ze dan nog zou kunnen hergebruiken op een smaller raam.
Zeg dat je voor 250 de vloer wil als het echt is wat JIJ wil en dat ze dan de grijze muur mag laten zitten.
Denk dat ze liever 250 rijker is en niks meer hoeft te verwijderen dan NIKS ontvangen en alles moeten verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |