PRAISE THE LORDquote:Op zondag 20 april 2014 21:52 schreef edcetera het volgende:
Schopje!
http://wwitv.com/tv_channels/b1911.htm
![]()
Lijkt eerder een fragment uit een Nollywood movie, maar vergelijkbaarquote:
Deze:quote:
Nigeria is een mix van Moslims en Christenen, maar de laatste hebben de overhand (kijk maar eens naar kanalen zoals waarom ik dit topic startte) en er zijn er tientallen hier, die zich wereldwijd verkondigen. Niet waar ik me tot aangetrokken voel (behalve vrijheid van religie en entertainment), maar dat is is een ander discussie...quote:
Fela Kuti,quote:
Jazz Festival? Durban?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben er geweest toen ik op tijdje aan boord van tanker werkte.
Nigeria lijkt me een kutland op zichquote:
Het is groot, een goede indruk heeft het bij mij niet achtergelaten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nigeria lijkt me een kutland op zichGetver, extreem corrupt en ze zijn overal, maar stiekem zou ik er wel eens een paar dagen naartoe willen
Zakelijk zijn ze de Indiers van Azie en de Amerikanen van het Westen...
Kan ik me ook niet voorstellen, maar dat zijn havens nooit en zeker niet in Nigeria (woonboten colonies aan de haven, ooit een docu gezien): Het laat wel zien hoe Afrika eruitziet in de agglomeratie van een gemiddelde Afrikaanse stadquote:Op vrijdag 16 mei 2014 02:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is groot, een goede indruk heeft het bij mij niet achtergelaten.
Aan boord van zo'n schip zie je eigenlijk alleen de negatieve kanten.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:02 schreef edcetera het volgende:
[..]
Kan ik me ook niet voorstellen, maar dat zijn havens nooit en zeker niet in Nigeria (woonboten colonies aan de haven, ooit een docu gezien): Het laat wel zien hoe Afrika eruitziet in de agglomeratie van een gemiddlde Afrikanse stadwaar iedereen zijn heil zoekt in het afval om hopelijk een beter leven te vinden. Kun je beter terug gaan naar het platteland
Ook last gehad van vluchtelingen?quote:Op vrijdag 16 mei 2014 03:05 schreef sig000 het volgende:
[..]
Aan boord van zo'n schip zie je eigenlijk alleen de negatieve kanten.
Verstekelingen noemde we die toen, werden overboord gegooid wanneer we vertrokken en schip op die plekken wel goed nagekeken werd,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |