abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138315427
Hey Fokkers,

Donderdag is dan eindelijk de bom gebarsten. Mijn vriend heeft flirterige gesprekken/sexchats gehad met een ander mokkel. Ik was en ben nog steeds heel erg boos. Mijn gevoel vliegt van het ene naar het andere extreme, dus echt een keuze maken kan ik nu niet. Ik kan wel raden welke kant het opneigt.

Anyway, sindsdien hebben we serieuze gesprekken gevoerd. Maar ik merk aan mijn vriend dat hij gewoon niet doorheeft wat dit voor mij betekent. Hij zegt steeds dingen als 'ik was ook wel eens wantrouwend naar jou toe' en 'onze relatie was al niet goed voor dit, dus het ligt niet alleen maar aan mij'. Vanaf vandaag wordt hij ook boos als ik boos op hem blijf reageren. Hij slaapt al sinds donderdag op de bank en ik in bed, maar ook krijg ik daarover opmerkingen als 'moet ik in mijn eigen huis op de bank gaan slapen' en 'dit voelt zo niet meer als mijn huis'.

Hier word ik eigenlijk nog pissiger van, maar ergens ben ik het boos zijn ook gewoon beu. Mijn hoofd zit vol mist en ik weet niet meer wat ik wil of wat ik denk. Iemand die wel een heldere mening kan en wil geven?
  Forum Admin zaterdag 29 maart 2014 @ 23:37:24 #2
35723 crew  GGMM
pi_138315519
Dumpen.

Dat hij het lef heeft om zelf boos te zijn. :') _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_138315579
Een relatie komt altijd van twee kanten.
Kennelijk heeft hij het nodig flirterige gesprekken met andere mokkels te hebben.
Dat zegt al dat de relatie tussen jullie niet goed zit.
Dumpen dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138316155
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:37 schreef GGMM het volgende:
Dumpen.

Dat hij het lef heeft om zelf boos te zijn. :') _O-
  zaterdag 29 maart 2014 @ 23:58:07 #5
104871 remlof
Europees federalist
pi_138316324
Waarom slaap jij niet op de bank als het zijn huis is?
pi_138316704
Hij geeft dus eigenlijk zijn fout niet toe en heeft ook geen begrip voor de gevoelens waar jij nu mee zit. Als je het hebt over de "bom" die is gebarsten; was er dus ook al een voorgeschiedenis. Heb je enige aanleiding om aan te nemen dat zijn houding gaat veranderen, of dat hij niet nooit meer met andere vrouwen zal gaan sekschatten? Beide nee? Trek je conclusies. Nu is het relatief makkelijker om er een punt achter te zetten dan over 10 jaar; kinderen etc.
  Forum Admin zondag 30 maart 2014 @ 00:08:44 #7
35723 crew  GGMM
pi_138316732
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef remlof het volgende:
Daar slaapt hij al. Dan kunnen ze net zo goed beide in bed gaan liggen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 30 maart 2014 @ 00:11:04 #8
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_138316812
Is het alleen bij gesprekken gebleven of is er ook daadwerkelijk iets gebeurd? Ik zou er in ieder geval heel snel een einde aan maken, hij heeft bewezen niet meer betrouwbaar te zijn
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zondag 30 maart 2014 @ 07:51:34 #9
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_138319668
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_138320103
quote:
11s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:58 schreef remlof het volgende:
Hij is degene die ervoor zorgt dat ik niet meer naast hem wil liggen, dan mag hij ook lekker ergens anders gaan slapen. Daarnaast slaapt hij op straat nog wel goed, terwijl ik al jaren slaapproblemen heb. We wonen overigens samen.

quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:11 schreef karr-1 het volgende:
Is het alleen bij gesprekken gebleven of is er ook daadwerkelijk iets gebeurd? Ik zou er in ieder geval heel snel een einde aan maken, hij heeft bewezen niet meer betrouwbaar te zijn
Het is alleen bij gesprekken gebleven. Maar ja, zij woont 4 uur rijden verderop. Als ze hier in de buurt zou wonen kan het dus heel goed anders zijn gelopen.
pi_138320486
Heb je ook voorbeelden van die flirterige gesprekken/sexchats? Van wat ik hier nogal eens lees is voor sommigen een ''goedemorgen'' naar het andere geslacht al een teken dat de ander niet te vertrouwen is.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_138320651
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
Heb je ook voorbeelden van die flirterige gesprekken/sexchats? Van wat ik hier nogal eens lees is voor sommigen een ''goedemorgen'' naar het andere geslacht al een teken dat de ander niet te vertrouwen is.
Het begon inderdaad met een goeiemorgen en onschuldige praat, daarna werd er geflirt, geteased, spraken ze elkaar aan met schat en lieverd (in elke zin, hij sprak mij al nooit meer zo aan), spraken ze over cammen en vertelde hij haar wanneer hij alleen thuis zou zijn.

Het walgelijke vind ik dan nog dat zij ook een vriend heeft en daarmee nog een zoontje.
pi_138320890
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:08 schreef GGMM het volgende:

[..]

:D
  zondag 30 maart 2014 @ 10:34:25 #14
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138320944
Hoe ben jij in bed?
we dan
pi_138320955
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:34 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoe ben jij in bed?
:') Fantastisch natuurlijk.
  zondag 30 maart 2014 @ 10:39:07 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138321008
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:35 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

:') Fantastisch natuurlijk.
Dan heb je je best gedaan maar heeft hij dus extra behoeftes die niet zo gewenst zijn voor jou. En zijn gedrag is dat van een persoon die ermee weg wil komen en alleen om zichzelf denkt zoals al gezegd. Ben niet zo van het zeggen van uitmaken omdat ik vroeger zelf ook zo was af en toe maar ja. Niet de meest gunstige situatie voor jou nee en als hij zo blijft doen dan is de druppel die de emmer doet overlopen voor jou ook wel een keer bereikt (je hebt al veel te vaak sorry gezegd waarschijnlijk waar hij dat zou moeten doen). Praat er anders over met vriendinnen van je e.d.
we dan
pi_138321133
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:39 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Dan heb je je best gedaan maar heeft hij dus extra behoeftes die niet zo gewenst zijn voor jou. En zijn gedrag is dat van een persoon die ermee weg wil komen en alleen om zichzelf denkt zoals al gezegd. Ben niet zo van het zeggen van uitmaken omdat ik vroeger zelf ook zo was af en toe maar ja. Niet de meest gunstige situatie voor jou nee en als hij zo blijft doen dan is de druppel die de emmer doet overlopen voor jou ook wel een keer bereikt (je hebt al veel te vaak sorry gezegd waarschijnlijk waar hij dat zou moeten doen). Praat er anders over met vriendinnen van je e.d.
Nah, ik heb liever nu een paar dagen rust waarin ik mijn emoties en gedachtes op een rijtje kan zetten, en daarna informeer ik mensen wel met mijn beslissing. Erover praten e.d., niet zo mijn ding.

De reden van die gesprekken is zijn onzekerheid. Het ging tussen ons niet heel erg best, maar het ging wel weer beter. En waar een normaal persoon (o.a. ik dus) dan denkt, oke, met die liefde komt het vanzelf weer goed, want we zijn aan de beterende hand, liet hij zich dus verleiden (iig, dat zijn zijn woorden). Van haar kreeg hij aandacht, lieve woordjes en interesse, zij snapte niet waarom er problemen waren want 'hij was zo'n leuke kerel'.
Wat me meteen weer brengt op de reden dat deze relatie hiermee dus niet door kan gaan. Die onzekerheid gaat namelijk niet weg, dus de volgende keer dat het iets minder gaat en er doet iemand aardig tegen hem, gebeurt het weer. Verder kan ik hier ook niet mee doorgaan, als ik dat al zou willen.
  zondag 30 maart 2014 @ 10:48:52 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138321163
Nou duidelijk toch en ook geen rare uitkomst.
we dan
pi_138321190
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:48 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Nou duidelijk toch en ook geen rare uitkomst.
Zeker. Maar dat is mijn punt ook niet. Het is meer dat ik door alle mist in mijn hoofd niet goed mijn gedachten kan ordenen. En als hij dan zegt 'maar ik ben niet vreemdgegaan' en ook boos word, ga ik zelfs twijfelen of ik niet overdrijf met mijn boosheid.
pi_138321227
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:50 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Zeker. Maar dat is mijn punt ook niet. Het is meer dat ik door alle mist in mijn hoofd niet goed mijn gedachten kan ordenen. En als hij dan zegt 'maar ik ben niet vreemdgegaan' en ook boos word, ga ik zelfs twijfelen of ik niet overdrijf met mijn boosheid.
Het is wel een aparte verdedigingstactiek van je vriend, dat moet ik toegeven. Maar niet twijfelen hoor, je reageert niet overdreven. Anders eventjes een weekje bij je ouders/goede vriendin/elders verblijven, en op adem komen. Door iets meer afstand te nemen heb je ook wat meer overzicht.
pi_138321297
"Hij zegt steeds dingen als 'ik was ook wel eens wantrouwend naar jou toe' en 'onze relatie was al niet goed voor dit, dus het ligt niet alleen maar aan mij'.

Het klinkt al aardig alsof hij jou aan t gedag zeggen is en de relatie niet meer ziet zitten.
Dus mijn advies is je spulletjes pakken en wegwezen.
  zondag 30 maart 2014 @ 11:05:26 #22
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_138321463
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:52 schreef Toefjes het volgende:
eventjes (...) op adem komen. Door iets meer afstand te nemen heb je ook wat meer overzicht.
Dit, TS. Ga er even uit.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_138321578
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:50 schreef Geenidee.nl het volgende:

[..]

Als hij zijn aandacht en liefde en begrip al van een ander nodig heeft in plaats van jou is dat net zo kut als echt vreemdgaan. Pik je dat of niet?
Misschien ben ik dan heel moeilijk of zo maar ik zou dat echt niet nemen en weg gaan.
pi_138322942
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:09 schreef quirina het volgende:

[..]

Als hij zijn aandacht en liefde en begrip al van een ander nodig heeft in plaats van jou is dat net zo kut als echt vreemdgaan. Pik je dat of niet?
Misschien ben ik dan heel moeilijk of zo maar ik zou dat echt niet nemen en weg gaan.
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 10:47 schreef Geenidee.nl het volgende:

Wat me meteen weer brengt op de reden dat deze relatie hiermee dus niet door kan gaan. Die onzekerheid gaat namelijk niet weg, dus de volgende keer dat het iets minder gaat en er doet iemand aardig tegen hem, gebeurt het weer. Verder kan ik hier ook niet mee doorgaan, als ik dat al zou willen.
;)

Voor mij is dit namelijk gewoon wél vreemdgaan, emotioneel dan. Hij was bewust bezig een speciale band op te bouwen met een ander mokkel. Hij heeft zelfs gezegd dat hij het ergens als 'een alternatief' beschouwde. Leuk, veel plezier met je alternatief dan. *O*
pi_138323853
Niet meer twijfelen dan.
Het is heeeeeel kut als een relatie eindigt maar uiteindelijk ben je beter af zonder hem.
Hij kan nog wel eens van een heel koude kermis thuiskomen ook met z'n chatlover met kind.
Z'n chatlover kan zelf wel in een kutrelatie zitten en dan aanpappen met jouw vriend met als gevolg dat hij voor haar en haar kind z'n portemonnee mag trekken. En dan nog de bijkomende drama's met haar ex..

Ondertussen lach jij in je vuistje en leef je gelukkig(er).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')