abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138313331
Hallo allemaal,

Al zo'n 3 jaar heb ik een 'gewone' vriend. Vooral toen we elkaar net kenden merkten we dat het goed klikte en we gingen veel met elkaar om, spraken bijna 4 keer in de week af en deden dingen samen, chillen, zoals vrienden dat met elkaar doen.

Nadat we elkaar iets meer dan een jaar kenden gingen we na een avond stappen, zoals we dat wel vaker doen, naar huis. Ik had toen iets bij hem laten liggen, dus hij zei in de kroeg al, oh, dan blijf je toch gewoon slapen. Wat fijn was, omdat ik anders een heel eind naar huis moest lopen.

Echter die nacht waren we een beetje aangeschoten, en het klikt misschien stom, maar hij had een tweepersoonsbed en daar lagen we in. Op een gegeven moment raakten onze voeten elkaar aan en ik merkte dat het een soort voetjevrijen werd. Van het een kwam het ander en toen hebben we dus voor het eerst wat dingen die met seks te maken hebben gedaan.

Dagen daarna was het beetje vreemd, maar het stomme is: twee weken later zaten we in de bus terug naar huis na opnieuw een kroegbezoek, en toen vroeg hij aan mij of ik 'bij zijn halte' uitstapte. Redelijk duidelijk waarom natuurlijk, blijkbaar vond hij het weer leuk om samen te zijn die nacht.

Daarna is het eigenlijk alleen maar gek geworden, ik werd geloof ik verliefd op hem, deed veel meer mijn best bij hem en probeerde hem te bewijzen dat ik alles voor hem zou doen. Nu zijn we dus al 3 jaar verder, talloze keren seks gehad, zo'n 30 keer per jaar.

Het stomme is: de ene maand gaat het ineens zo slecht, zoals nu. Hij negeert me dan na een paar korte antwoordjes op Whatsapp bijvoorbeeld. Ik word vervolgens boos en laat dat merken. Nu heb ik (ja, heel kinderachtig) hem verwijderd op Facebook om te laten zien dat ik er nu echt klaar mee was. Daar heb ik nu, paar dagen later, al weer spijt van. Ik hou gewoon blijkbaar te veel van hem en voor mijn gevoel gooi ik veel te veel weg als ik hem niet meer zou spreken.

Samengevat: Probleem is dat sinds de afgelopen maanden we misschien nog maar eens in de twee weken afspreken, dus minder doen, ik het gevoel krijg alsof ik genegeerd word, maar ik hem absoluut niet kwijt wil en dus kwaad word als hij dat doet.

Iemand tips wat ik nu het best kan doen? Moet ik (voor de zoveelste keer) sorry zeggen of iets anders doen om hem te laten snappen dat ik het niet fijn vind genegeerd te worden. Ik denk nu zo vaak terug aan vroeger, hoe leuk het allemaal was, en wil zo graag dat het weer wordt als toen...
pi_138313504
Ga je zelf respecteren en serieus nemen
Als hij een serieuze relatie met je wil, weet hij je echt wel te vinden
Je bent plan B en dat wil je toch niet voor jezelf?

Snijd alle banden tussen jullie los
In het begin is dat lastig maar je verdient meer dan dit
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_138313531
Even voor de duidelijkheid, je bent een man?
pi_138313533
Dus je haalt hem uit de kroeg om te neuken?
pi_138313622
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:48 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je zelf respecteren en serieus nemen
Als hij een serieuze relatie met je wil, weet hij je echt wel te vinden
Je bent plan B en dat wil je toch niet voor jezelf?

Snijd alle banden tussen jullie los
In het begin is dat lastig maar je verdient meer dan dit
Daarom verwijderde ik hem dus van Facebook, maar nu heb ik daar al weer spijt van. Heb het gevoel dat ik er niet blij van word, maar ik maak mezelf er gek mee.

Hij is een tijdje geleden verhuisd en heeft nu veel huisgenoten waar hij meer mee optrekt en ze gebruiken ook best wat drugs, ik heb het gevoel dat ik daardoor nu minder voor hem beteken. We hadden vaak wel lange gesprekken, maar tegenwoordig mag ik blij zijn als ik drie woorden terug krijg als hij antwoordt...
pi_138313762
welke drugs gebruikt hij?
pi_138314495
Verliefdheid houd eens op, bij hem is de roze bril al afgevallen en wat hij nu ziet doet hem niets meer
pi_138314545
Heb je hem ooit gezegd dat je verliefd op hem bent? Zo nee, ga dat gesprek eens aan. Zo ja, zet hem uit je leven, je bent enkel een makkelijk neukertje tot hij iemand anders vindt.
pi_138314642
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 23:14 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je hem ooit gezegd dat je verliefd op hem bent? Zo nee, ga dat gesprek eens aan. Zo ja, zet hem uit je leven, je bent enkel een makkelijk neukertje tot hij iemand anders vindt.
Heb het hem nooit gezegd met zoveel woorden, maar hij weet het overduidelijk..

Hij zei me laatst zelf eens dat 'hij met opzet niks met anderen deed', als we uit gingen, omdat hij wist dat ik dan jaloers zou worden...
pi_138314723
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 22:44 schreef Kliva het volgende:

Iemand tips wat ik nu het best kan doen?
Plan A: Praat met hem
Plan B: Jullie willen niet hetzelfde, dus zoek iemand die beter bij u past
Plan C: Hij wil alleen met je neuken, dus ofwel aanvaard je dat en ga je verder met hem ofwel: Plan B.
Verder heb ik geen commentaar.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_138316536
Ik gok dat 'ie je ziet als friend with benefit en dat 'ie soms een tijdje je negeert, kan natuurlijk best zijn omdat 'ie dan met iemand anders contact heeft en niet met twee tegelijk contact wil.

Either way denk ik niet dat je moet verwachten dat je, na 3 jaar, nog echt wat met 'm gaat krijgen. Maar praat erover met 'm en je merkt het vanzelf.
pi_138316992
Is hij homo en uit de kast?
Kan zijn dat hij er nog niet over uit is wat hij met jou wil. Vriendschap, alleen seks of een relatie. Hij lijkt bezig te zijn met aantrekken en afstoten wanneer het hem uitkomt. Aan jou om daar een einde aan te maken zolang hij dat zelf niet doet.
pi_138317071
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:16 schreef Sekhmet het volgende:
Is hij homo en uit de kast?
Kan zijn dat hij er nog niet over uit is wat hij met jou wil. Vriendschap, alleen seks of een relatie. Hij lijkt bezig te zijn met aantrekken en afstoten wanneer het hem uitkomt. Aan jou om daar een einde aan te maken zolang hij dat zelf niet doet.
Nee, niet uit de kast, hij zegt zelfs hetero te zijn.

En om het (misschien) nog ingewikkelder te maken: ik ben ook niet uit de kast, niemand weet wat we al hebben gedaan....
pi_138317317
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 00:19 schreef Kliva het volgende:

[..]

En om het (misschien) nog ingewikkelder te maken: ik ben ook niet uit de kast, niemand weet wat we al hebben gedaan....
Denk dat hij (en jij misschien ook) dan erg in de knoop zit met zijn gevoel.
Als hij zegt hetero te zijn, dan zou ik geen relatie verwachten tussen jullie. Er is zelfs een kans dat het contact verloren gaat, uit schaamte bijvoorbeeld, wanneer hij een leuke dame ontmoet.
Dat hij seks met je heeft gehad hoeft niet direct te betekenen dat hij homo is (en nog uit de kast moet komen). Maar daar kan alleen hij antwoord op geven.
pi_138318921
Misschien eens een serieus gesprek met elkaar hebben overigens komt die over als iemand met zichzelf in de knoop is en dat zijn niet de makkelijkste mensen om verliefd op te zijn .
  PR en moderator zondag 30 maart 2014 @ 03:57:48 #16
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138319172
Hmm, ik denk dat hij wat stiller/kortaf'er is via whatsapp enzo op het moment dat hij misschien aan het rommelen is met een ander meisje dat wél potentieel relatiemateriaal is (omdat jij enkel een (seks)vriendin bent, iig da's wat híj weet).

Als ik jou was zou ik het er eens duidelijk met hem over hebben :Y
Gewoon eens letterlijk uitspreken hoe het zit (hoe awkward/moeilijk ook) en vertellen dat je er eigenlijk nu al spijt van hebt dat je hem van FB hebt verwijderd, omdat je daar toch nog te veel voor hem voor voelt, maar dat je het niet fijn vindt als hij zo kortaf tegen je doet eens in de zoveel tijd.
Dan kun je gewoon peilen hoe hij erover denkt en daar dan weer op reageren, en je evt. op aanpassen.

Door er gewoon samen open over te praten worden dingen je al zo veel duidelijker ^O^
Fuck the EBU.
  zondag 30 maart 2014 @ 10:17:36 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_138320628
quote:

[..]

lol
we dan
pi_138322694
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 03:57 schreef Moira. het volgende:
Hmm, ik denk dat hij wat stiller/kortaf'er is via whatsapp enzo op het moment dat hij misschien aan het rommelen is met een ander meisje dat wél potentieel relatiemateriaal is (omdat jij enkel een (seks)vriendin bent, iig da's wat híj weet).
Behalve dan dat het allebei mannen zijn.
pi_138324538
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Blindboy het volgende:

[..]

Klopt, ik ben geen seksvriendin.. haha...
Misschien een seksvriend dan, ik weet het ook niet hoor. Maar we hebben zoveel gedaan, naast de seks dan, en het was altijd heel gezellig, nog steeds eigenlijk wel als we elkaar zien...

Het is gewoon zo vreemd om nu een soort van ruzie te hebben doordat ik kwaad op hem werd via Whatsapp en hem vervolgens heb verwijderd van FB. En als ik nu weer op Whatsapp begin te praten, lijkt het net alsof ik een zwakkeling ben, omdat ik zei dat ik geen moeite meer voor hem wilde doen (maar dan toch begin te praten...)
  PR en moderator zondag 30 maart 2014 @ 15:42:32 #20
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_138328376
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 11:59 schreef Blindboy het volgende:

[..]

Oh hehe, overheen gelezen _O-
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 13:12 schreef Kliva het volgende:

[..]

Klopt, ik ben geen seksvriendin.. haha...
Misschien een seksvriend dan, ik weet het ook niet hoor. Maar we hebben zoveel gedaan, naast de seks dan, en het was altijd heel gezellig, nog steeds eigenlijk wel als we elkaar zien...

Het is gewoon zo vreemd om nu een soort van ruzie te hebben doordat ik kwaad op hem werd via Whatsapp en hem vervolgens heb verwijderd van FB. En als ik nu weer op Whatsapp begin te praten, lijkt het net alsof ik een zwakkeling ben, omdat ik zei dat ik geen moeite meer voor hem wilde doen (maar dan toch begin te praten...)
Daarom dingen gewoon zo goed mogelijk uit proberen te spreken met hem :Y
Fuck the EBU.
  zondag 30 maart 2014 @ 19:26:11 #21
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_138335399
quote:

[..]

Noem je jezelf wel homo? Of gaat het alleen om hem?
Doet hij wat met dames voor zover je weet?
Het zou kunnen dat hij zijn homoseksuele gevoelens probeert weg te duwen. Zou ook die drugs kunnen verklaren en het kortaf zijn.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zondag 30 maart 2014 @ 22:32:27 #22
365231 Fera
Fire & Blood
pi_138344610
Ik zou het afkappen TS. Hij zegt hetero te zijn, dus wellicht ben je slechts een experiment. Of hij schaamt zich dusdanig voor zijn homoseksuele gevoelens dat hij het nog niet kan accepteren voor zichzelf. In beide gevallen geen goede basis voor een stabiele relatie met hem.

Hem eventueel vertellen wat je voelt kan wel opluchten, dan heb je dat in ieder geval gezegd. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')