gymnasiumquote:Op dinsdag 1 april 2014 21:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ohnee sorry want een kappersopleiding is een vwo opleiding toch?
Als je zulke spelfouten maakt is het ook logisch dan mensen dat over je denken...quote:
Dat hongergevoel is niet goed. Dan moet je eten (gezond uiteraard). Krijg je honger en je eet niks, dan houdt je dit slechts een paar dagen hooguit paar weken vol, voordat je je weer volpropt omdat je de hele tijd honger hebt (en dus weer - of zelfs meer- aankomt!) Dus, niet aan te raden. Eet.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef mapima het volgende:
vandaag al de tweede dag dat ik leef zonder dingen als chips, snicker ijsjes, witte kinder buen et ceteraik eet sochtends brood smiddags ook en savonds maaltijd maar ik moet zeggen dat ik wel moeite moet doen om de hele avondmaaltijd op te eten mn ma schept net wat teveel op
maar ik heb nu veel vaker en meer een hongergevoel wat betekent dat?
Dat hongergevoel wordt wel minder hoor. Maar in principe zou je je niet honger moeten voelen nee.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat hongergevoel is niet goed. Dan moet je eten (gezond uiteraard). Krijg je honger en je eet niks, dan houdt je dit slechts een paar dagen hooguit paar weken vol, voordat je je weer volpropt omdat je de hele tijd honger hebt (en dus weer - of zelfs meer- aankomt!) Dus, niet aan te raden. Eet.
Misschien moet je eens googelen op snelle en langzame koolhydraten. Volgens mij heb je minder snel last van een hongergevoel als je langzame koolhydraten eet. En eiwit geeft wat dat betreft hetzelfde effect, dacht ik.quote:Op dinsdag 1 april 2014 21:51 schreef mapima het volgende:
vandaag al de tweede dag dat ik leef zonder dingen als chips, snicker ijsjes, witte kinder buen et ceteraik eet sochtends brood smiddags ook en savonds maaltijd maar ik moet zeggen dat ik wel moeite moet doen om de hele avondmaaltijd op te eten mn ma schept net wat teveel op
maar ik heb nu veel vaker en meer een hongergevoel wat betekent dat?
zorg wel dat je bil behouden blijft, zou zonde zijn. Die is net zo lekker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:13 schreef mapima het volgende:
ik ben echt aangekomen en wil graag 10kg minder wegen.
vanaf maandag ga ik geen zoetigheid en tussendoortjes eten.
mijn moeder stopt met avondeten als aardappelen omdat dat niet gezond zou zijn en mijn vader om andere reden een speciaal dieet moet doen. Zo is ook brood niet zo gezond. Wat is jullie mening?
En wat is een goed ontbijt?
De centeaal examens komen eraan wat kan ik behalve veel leren doen aan mn figuur? Leren kost energie maar bewegen meer. :p
Alle tipa welkom ik wil mijn leven drastisch omgooien
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |