PSV en Vitesse puntverlies, Feyenoord kan morgen goeie zaken doenquote:
verliezen dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV en Vitesse puntverlies, Feyenoord kan morgen goeie zaken doen
Feyenoord mag 2e wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PSV en Vitesse puntverlies, Feyenoord kan morgen goeie zaken doen
Have some faithquote:
Ik ook, al weken. Gelukkig rook ik niet.:')quote:
Alles goed Stu?quote:
ik ben bang dat ik longkanker ontwikkelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, al weken. Gelukkig rook ik niet.:')
Nou, ik mag toch hopen voor je dat je dat nooit zult krijgenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik longkanker ontwikkel
zou minder zijn jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik mag toch hopen voor je dat je dat nooit zult krijgen
Dat ontwikkel je toch pas na tientallen jaren? Ergens gelezen geloof ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik longkanker ontwikkel
Ja gaat wel lekker eigenlijk. Gister leuke meet gehad, lekker aan het sporten laatste tijdquote:
Leuk van de meet en goed bezig zeg, met het sportenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Ja gaat wel lekker eigenlijk. Gister leuke meet gehad, lekker aan het sporten laatste tijdNiks mis mee.
hopelijk jaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:43 schreef Fok-it het volgende:
Dat ontwikkel je toch pas na tientallen jaren? Ergens gelezen geloof ik.
Stoppen doe je niet dus ja. Het is voor jou gewoon hopen dat je het ontloopt ondanks dat je rookt als een ketter je hele levenquote:
Als Twente wint kan Feyenoord nog voor de titelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:45 schreef Stuart het volgende:
Ajax en Feyenoord moeten morgen gewoon winnen, iedereen hier blij
Ja, maar datzelfde geldt voor Twentequote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als Twente wint kan Feyenoord nog voor de titel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |