Ik heb een vraag: Ik heb continu een rotsmaak in mijn mond, alsof ik op een oud lijk heb gekauwd, ik ruik helemaal niets meer (dus pas als er rook uit de keuken komt denk ik; "zou er iets aanbranden?")
Volgens de dokter -die een bloedonderzoek heeft laten doen- heb ik hooikoorts.
Maarrrrrrr ik heb geen loopneus, ik heb geen rode of tranende ogen, ik nies hooguit twee keer per dag, en vaak de hele dag niet.
Als ik google op hooikoorts zijn dat toch wel de symptomen, ik kan nergens iets vinden over die rotsmaak of helemaal niets meer ruiken.
Eigenlijk interesseert het me ook niet of het hooikoorts is of niet, ik wil ervan af, want nu loop ik de hele dag dubbelzoute drop te kauwen en poets ik 5 keer per dag mijn tong en tanden en het helpt niets. Ik ben bang dat ook mijn adem vreselijk stinkt, als die enigszins ruikt naar wat ik proef is dat onvermijdbaar.
Is er iemand die mij kan helpen en weet of dit inderdaad hooikoorts is en zo ja, hoe ik hier zo snel mogelijk vanaf kan komen.
De dokter heeft mij een neusspray voorgeschreven, volgens de bijsluiter zou die tegen de sympotmen van hooikoorts helpen, maar ik heb die normale symptomen dus helemaal niet en die spray helpt niet tegen dat halfrotte lijk wat uit mijn longen omhoog kruipt.
Iemand een idee of een gouden tip? Iemand bekend met het verschijnsel, dat inderdaad met mooi weer wel heviger is dan bij regen?