Een banaan bevat bijna het dubbelequote:Op zondag 30 maart 2014 17:16 schreef LogiteX het volgende:
Wilde net een potje rode kool kopen, maar liefst 11,4 gram suiker per 100 gram. Schandalig veel. Heb het laten staan.
Dyslexie, staat duidelijk dat de WHO suiker in (vers) fruit niet mee telt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een banaan bevat bijna het dubbele
Daarom neem ik dit bericht ook geheel niet serieusquote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Dyslexie, staat duidelijk dat de WHO suiker in (vers) fruit niet mee telt.
Da's nog geen excuus suiker bij groenten achter glas toe te voegen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een banaan bevat bijna het dubbele
Waar heb ik gezegd dat fruit ongezond zou zijn?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef LogiteX het volgende:
[..]
Lees anders dit ook effe
Is Fruit Good or Bad For Your Health? The Sweet Truth
Ook geen reden er over in paniek te raken. Suiker als het nieuwe vet.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Da's nog geen excuus suiker bij groenten achter glas toe te voegen.
het artikel gaat over de suikers in fruit en legt uit waarom je ze niet mee hoeft te tellenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat fruit ongezond zou zijn?
In het originele bericht is dan ook sprake van 'free sugar', oftewel toegevoegde suiker, niet de suikers die al van nature aanwezig zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daarom neem ik dit bericht ook geheel niet serieus
Weet je wel waar kaas van gemaakt wordt?quote:Op zondag 30 maart 2014 14:12 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
toetje = stuk fruit, op brood eigenlijk altijd vlees/kaas. Ik ben niet heel erg van de zoete dingen behalve vers fruit.
Die 2 kleine plakjes per dag helpen me niet over de 25 gram heen. Ik weet wat overal in zit, let al jaren erg op m'n voedingquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet je wel waar kaas van gemaakt wordt?
Doel je nou op lactose? Want dat zit niet meer in kaas.quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:21 schreef computergirl het volgende:
[..]
Weet je wel waar kaas van gemaakt wordt?
"Suiker" is in de natuur een schaars goedje, daar kan je niet zo makkelijk in grote hoeveelheden aankomen, iig niet het hele jaar door. Maar een beperkte hoeveelheid "suiker" is wel erg goed voor je, dus geven je hersenen je een beloning ervoor zodat je meer moeite wil doen om eraan te komen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:35 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dat snap ik. Als het goor was at niemand het. Maar waarom hebben mensen instinctief geen afkeer van suiker als het zo slecht?
Dat kan zijn, maar als je op suiker wilt letten moet je dus niet denken dat je wel onbeperkt zoet fruit kan gaan eten.quote:Op dinsdag 1 april 2014 12:39 schreef moussie het volgende:
[..]
In het originele bericht is dan ook sprake van 'free sugar', oftewel toegevoegde suiker, niet de suikers die al van nature aanwezig zijn.
1 cola en je zit er al overheenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:02 schreef mytec het volgende:
suikers zijn niet slecht voor je, alleen 25 gram suiker in de koffie of uit de cola wel. 25 gram is natuurlijk niks en ik denk ook niet dat veel mensen daar onder zullen blijven.
Vet is dan ook helemaal niet zo slecht als men wil doen voorkomen. Men moet gewoon eens minder gaan vreten en meer bewegen. Zul je zien dat die cholesterolwaarders na een paar maanden weer op een prima niveau zitten. Zelfs als je elke dag McDonalds eet.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ook geen reden er over in paniek te raken. Suiker als het nieuwe vet.
Sterker nog, het cholesterol in je bloed wordt door je lichaam aangemaakt en niet 1 op 1 uit je voeding opgenomen. Een streng dieet verlaagd je cholesterol niet enormquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Vet is dan ook helemaal niet zo slecht als men wil doen voorkomen. Men moet gewoon eens minder gaan vreten en meer bewegen. Zul je zien dat die cholesterolwaarders na een paar maanden weer op een prima niveau zitten. Zelfs als je elke dag McDonalds eet.
Cola is dan ook echt niet gezond, lekker dat wel. Ik koop ook geen grote flessen cola meer heb dan liever de glazen flesjes of blikjes 1 per 2 dagen ofzo.quote:
Appelsap heeft trouwens net zoveel suiker als cola, en de fruitzuren zijn nog slechter mbt tanderosiequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:25 schreef mytec het volgende:
[..]
Cola is dan ook echt niet gezond, lekker dat wel. Ik koop ook geen grote flessen cola meer heb dan liever de glazen flesjes of blikjes 1 per 2 dagen ofzo.
Ja dat vergeet ik nog wel eens, maar water is dan ook prima. Het is met alles zo, gewoon met mate gebruiken.quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Appelsap heeft trouwens net zoveel suiker als cola, en de fruitzuren zijn nog slechter mbt tanderosie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |