Dat wel. Waar was je in Limburg?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gezien mijn ervaring best realistische gedachte toch?
Noorbeek, zuidelijker dan zuid. Zou me niks verbazen als die ook niet te verstaan zijn voor noord-Limburgers.quote:
Oohh, maar een half uurtje van Maastricht. Ja, dorpelingen zijn wel wat lastiger te verstaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Noorbeek, zuidelijker dan zuid. Zou me niks verbazen als die ook niet te verstaan zijn voor noord-Limburgers.
Potentieel "Help mijn man is klusser" jij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Nauwelijks te zien
edit: in b4 gedoxxt door gps info in foto
Ja dat zeg ik toch halve tammequote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
Nauwelijks te zien? Die schroeven horen aan de onderkant te zitten toch?
Heb je de bovenste wel goed gedaan? Dan lekker laten zitten, zie je niks van als er shit op staat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Kut, middelste plank van Billy boekenkast verkeerd om gemonteerd. Fuck it, ik ga niet heel dat ding weer opnieuw uit elkaar slopen
wel goed dat ie voor de lelijke vlag staatquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:23 schreef no1uknow het volgende:
[ afbeelding ]
Nauwelijks te zien
edit: in b4 gedoxxt door gps info in foto
zo voor schutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:21 schreef no1uknow het volgende:
Kut, middelste plank van Billy boekenkast verkeerd om gemonteerd. Fuck it, ik ga niet heel dat ding weer opnieuw uit elkaar slopen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:27 schreef Beach het volgende:
kan je die schroeven niet andersom erin draaien xd
Ja en mijn gedachte dus. En nee, als ik die plank om wil draaien moet ik eerst een van de twee zijkanten loshalen. Om dat te doen, moet ik eerst de spijkertjes uit de achterkant halen die de achterwand op z'n plek houden, je snapt me wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Heb je de bovenste wel goed gedaan? Dan lekker laten zitten, zie je niks van als er shit op staat.
Die heb ik speciaal voor jullie even erop gedaan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wel goed dat ie voor de lelijke vlag staat
Zij is toch 16 ofzo?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:29 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou haar zo hard daten en gf-en he..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
9,7/10 srs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |