-30 graden of +30 graden, dat doen wij toch altijd vriendquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:30 schreef Levolution het volgende:
Hele week lekker weer brahs gaan jullie shinen in tanktop?
Mag je als ecto tanktop dragen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:30 schreef Levolution het volgende:
Hele week lekker weer brahs gaan jullie shinen in tanktop?
#echtvoorschutquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag je als ecto tanktop dragen?
in NL niet in TR welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mag je als ecto tanktop dragen?
Haha zo afgezaagd ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind die nieuwe slogan van Tweakers best wel lelijk eigenlijk.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
in NL niet in TR wel
in TR hoef je maar beetje getraind te zijn en je bent daar al sick cunt, lat ligt niet zo hoog
Ga daarheen dan om verwesterde Turkse sletten te regelen.
zal je eerst je woning moeten voor verlatenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil shinen in bodrum deze zomer. Zijn daar locals?
Ja sowieso wel. Probeer daar ook Duitse Turkinnen te spotten die hebben geen eergevoel. Wel veel competitie in Bodrum want de jongens zijn echt gladjanussen maar niemand is sick cunt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil shinen in bodrum deze zomer. Zijn daar locals?
Daar wordt zo fucking veel geneukt.quote:
fuck itquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey jongens, het is nu earth hour, doe je pc even uit ja.
What the fuck.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Probeer daar ook Duitse Turkinnen te spotten die hebben geen eergevoel.
Je kan ook MILF-hunten, oude kameraad van mij had een MILF gegangbangd met zijn neven in TR, volgende dag zagen ze die hoer bij het zwembad van het hotel met haar man en kinderen.
hoe praat jij over vrouwen, jonguh?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Probeer daar ook Duitse Turkinnen te spotten die hebben geen eergevoel. Wel veel competitie in Bodrum want de jongens zijn echt gladjanussen maar niemand is sick cunt.
Je kan ook MILF-hunten, oude kameraad van mij had een MILF gegangbangd met zijn neven in TR, volgende dag zagen ze die hoer bij het zwembad van het hotel met haar man en kinderen.
swsquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
What the fuck.
Ook veel Russische chicks daar doe.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat het me meevalt dat je je ook met het geschreven woord verstaanbaar kan maken.
lol, heb je wel vaker daar. Genoeg Maastrichtenaren die in het dialect tegen me ouwehoeren. Ik versta het wel maar praat gewoon ABN terugquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:09 schreef no1uknow het volgende:
Ooit eens een keer op vakantie geweest in Limburg. Vroegen we in een lokale bakker de weg ergens naartoe en het lukte ons niet om het desbetreffende zeugje te verstaan. Haalde ze er uiteindelijk een collega erbij die wel een beetje normaal Nederlands kon praten, waardoor we uiteindelijk wisten waar we naartoe moesten.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ja sowieso wel. Probeer daar ook Duitse Turkinnen te spotten die hebben geen eergevoel. Wel veel competitie in Bodrum want de jongens zijn echt gladjanussen maar niemand is sick cunt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:24 schreef Dimachaerus het volgende:
FRANK UNDERWOOD IS ECHT SICK KUNT
zoe barnes ojooooh! zij was echt lekker
Ziet er wel leuk uit, maar ze komt over als zo'n standaard hbo meisje die iets met communicatie of marketing doet.quote:
House of Cards is zeker het kijken waardquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:56 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geeft niks ik kom toch nooit aan die serie toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |