Kende je die nog niet?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, dat is lief van jeNummer klinkt best goed
vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, dat is lief van jeNummer klinkt best goed
[..]
Niets mis met een beetje uitdaging
Daarom zomervakantie brah, lekker 6 weken of hoeveel het dan ook is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb altijd zo een dubbel gevoel bij vakantie. Stel je gaat 1 a 2 weekjes weg. Dat is toch veel te weinig om ervan te kunnen genieten. Moet minimaal maandje imo. Hoe verder de reis hoe meer tijd je er moet verblijven. Dichtbij minder.
Dat is lichtelijk overdreven, maar er zijn toch wel veel mensen die Tenacious D kennen, op z'n minst deze:quote:
Ohh, ja, dat nummer ken ik welquote:Op zondag 30 maart 2014 00:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is lichtelijk overdreven, maar er zijn toch wel veel mensen die Tenacious D kennen, op z'n minst deze:
zullen we samen gaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, is dat erg?
[..]![]()
Ook een prachtige plek om te bezoeken:
[ afbeelding ]
Zeker lekker, maar nu ff wat anders Yuri. In het kader van self-improvement enzo, in je luie stoel zitten, deze opzetten en gewoon je ogen dichtdoen.quote:
Niet teveel plannen, dat lijkt mij juist een van de leukere dingen er van.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Alleen hoe plan je zoiets. Ik weet dat je het niet echt moet plannen. Misschien is voorbereiden een beter woord.
Hoe is dit self-improvement lol? Klinkt wel erg mooi, maar erg dramatisch man.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:05 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Zeker lekker, maar nu ff wat anders Yuri. In het kader van self-improvement enzo, in je luie stoel zitten, deze opzetten en gewoon je ogen dichtdoen.
Kutspel.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Als no1uknow het goed vindt
[..]
Doet me denken aan Dead Island
[ afbeelding ]
lol, het is dan ook melancholische muziek, kan hier, mits de juiste mood, uren naar luisteren.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hoe is dit self-improvement lol? Klinkt wel erg mooi, maar erg dramatisch man.
Smaak hé.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:07 schreef no1uknow het volgende:
[..]
lol, het is dan ook melancholische muziek, kan hier, mits de juiste mood, uren naar luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |