SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 29-03-2014 18:32:46 ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ted.com/talks/(...)_run_climb_and_dance
[..]
FUCKING AWESOME
Uiteindelijk draait het toch op niks uit. Besteed je tijd gewoon aan je eigen toekomst ipv achter vrouwen aan te gaan, dat is allemaal tijdverspilling.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben bezig met een nederlands meisje van reddit
ze wil gewoon beetje vrijblijvend neukenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Uiteindelijk draait het toch op niks uit. Besteed je tijd gewoon aan je eigen toekomst ipv achter vrouwen aan te gaan, dat is allemaal tijdverspilling.
Wanneer jij je leven voor elkaar hebt komen de vrouwen vanzelf wel.
Dima laat die computer nou eens voor wat het is. Je moet echt afkicken brah, fucking junkiegedrag.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben bezig met een nederlands meisje van reddit
maar ze wil seksquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Dima laat die computer nou eens voor wat het is. Je moet echt afkicken brah, fucking junkiegedrag.
100 euro dat het op niks uitloopt.quote:
In welke stad woont ze?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb al foto gekregen van haar in bh en short hotpants
lekker hoaquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is trouwens het bloed, ja het bloed, van iemand met een hoge triglyceriden waarde.
[ afbeelding ]
Lijkt net Yogi drink.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |