quote:DEURNE - Bij een overval op juwelier Goldies in de Milhezerweg in Deurne zijn vrijdag aan het einde van de middag twee doden gevallen. Een persoon is gewond geraakt.
Het is nog niet duidelijk wat er precies is gebeurd. De straat is afgezet en staat vol met politie. Naast ambulances is ook een traumahelikopter opgeroepen.
'Eigenaar deinst niet terug'
Een van de buurtbewoners die tegenover de juwelier woont, zegt de eigenaar te kennen als een man die niet snel terugdeinst. "De hele straat is hier afgezet door de politie. Ik zag een gewond iemand naar buiten komen, maar ik heb geen schoten gehoord. " Meerdere getuigen melden dat ze de eigenaar na de overval hebben zien lopen.
Bij juwelier Goldies kan je als bezoeker niet zomaar binnenkomen. Je moet aanbellen waarna je wordt binnengelaten. Bron.
Mijn vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat is een beetje toegenomen.quote:
quote:
Ja oh jee en wie is de schutterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef CherryOnTop het volgende:
o de vrouw was dus ook gewoon al in de zaak aanwezig
Het is elke keer hetzelfde met die lokale persconferentiesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Pino112 het volgende:
Regel eens een microfoon voor die vragen joh
Dat is iets anders inderdaad dan met een pistool in je auto er naartoe rijden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef CherryOnTop het volgende:
o de vrouw was dus ook gewoon al in de zaak aanwezig
Die tietenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |