abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138298277
Hoi allemaal...Ik wil binnekort voor het eerst naar de Primark, alleen hoor ik dat de mannenafdeling in Zaandam heel weinig heeft en dat Almere een stuk beter is. Klopt dit?
pi_138299957
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 15:45 schreef viktorfischer het volgende:
Hoi allemaal...Ik wil binnekort voor het eerst naar de Primark, alleen hoor ik dat de mannenafdeling in Zaandam heel weinig heeft en dat Almere een stuk beter is. Klopt dit?
Ik raad het je af om daar naartoe te gaan. Allemaal teringgoedkoper zeemankleren en moeilijk veel mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik kende heel die keten niet maar ik kom er nooit, nooit weer. Ben in die van Zaandam geweest btw.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_138300493
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 16:52 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik raad het je af om daar naartoe te gaan. Allemaal teringgoedkoper zeemankleren en moeilijk veel mensen die voor een dubbeltje op de 1e rang willen zitten. Ik kende heel die keten niet maar ik kom er nooit, nooit weer. Ben in die van Zaandam geweest btw.
Idd. Zelfs die in grote steden zijn echt pauper. Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in die meuk die ze er verkopen.
pi_138300689
Het spul wat in de Primark verkocht wordt, wordt gedragen door pubers en uitkeringstrekkers.
Ik ben 1 keer in Londen in een Primark geweest... nooit meer.
En ik woon in Zaanstad...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 30 maart 2014 @ 15:09:48 #6
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_138327550
Ik kom zelden in de Primark, maar het klopt dat de herenafdeling in Zaandam erg beperkt is.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_138333692
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 15:09 schreef VeX- het volgende:
Ik kom zelden in de Primark, maar het klopt dat de herenafdeling in Zaandam erg beperkt is.
Het publiek ook.
pi_138333993
quote:
7s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:36 schreef Skv het volgende:

[..]

Het publiek ook.
Bedoel je dat het publiek ook zelden in de Primark komt, of dat het publiek dat daar komt beperkt is?
Of beide?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_138334006
quote:
6s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Bedoel je dat het publiek ook zelden in de Primark komt, of dat het publiek dat daar komt beperkt is?
Of beide?
Dat laatste in ieder geval. Aan de drukte toen te zien liep het wel aardig. Net een termietennest.
pi_138334195
Ja klopt, op dat kleine stukje van Primark naar station kom je altijd wel minstens 3 van die tassen tegen.
Dus er gaan genoeg mensen (en die term gebruik ik nogal losjes) naartoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')