Je bent hier beter in dan je met Fifa bentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zou niets kunnen bedenken wat er verbeterd kan worden.
Jij hield vlug op toen het gelijk was, angsthaas!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent hier beter in dan je met Fifa bent
Om die reden ben ik nu verliefd op jou.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik haat overigens helemaal niet op Amsterdam, maar ik ben gewoon echt zo verliefd opRotterdam
De onwetendheid. Schande.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:08 schreef Saind het volgende:
[..]
De mensen. Het accent. De architectuur. Het centrum en het niet bestaan daarvan doordat Eindhoven gewoon een stel dorpen is. Het voetbal. De grootte.
Dat soort dingen
Gewoon het feit dat je persoonlijk moet worden om jouw gelijk te halen in de stelling dat Eindhoven zogenaamd wél een metropool is (quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wacht, wat? Je bent serieus een keer gedumpt door een chick uit Eindhoven? Argument zonder feitenkennis, ik kan de superioriteit van de Eindhovenaar niet beter tonen.
Het feit dat ze eerst heeft aangepapt met een Rotterdammer is voor een Eindhovense uitzonderlijk vreemd. Dat ze het daarna uitmaakt voor natuurlijk een Eindhovenaar toont superioriteit in de puurste vorm aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:13 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon het feit dat je persoonlijk moet worden om jouw gelijk te halen in de stelling dat Eindhoven zogenaamd wél een metropool is () toont geen enkele vorm van superioriteit aan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:15 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het feit dat ze eerst heeft aangepapt met een Rotterdammer is voor een Eindhovense uitzonderlijk vreemd. Dat ze het daarna uitmaakt voor natuurlijk een Eindhovenaar toont superioriteit in de puurste vorm aan.
Daarom heet 020 ook 020 en niet 010.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
only losers celebrate second place
Je capslock staat aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
DAT WAS NIET JE REACTIE TOEN ZE MELDDE DAT ZE JE NIET MEER MOEST!111
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee serieus, Eindhoven is een kutstad
HP/De Tijd als bronquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:22 schreef Devil010 het volgende:
http://www.hpdetijd.nl/20(...)otterdam-2014-place/
Als je het nou even had gelezen zou je weten dat Rough Guides de bron is. Toonaangevende reisgidsen.quote:
Kutbron.quote:
Almaty, Kazachtstan boven je moeten dulden. Da's pas toonaangevend.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als je het nou even had gelezen zou je weten dat Rough Guides de bron is. Toonaangevende reisgidsen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kutbron.
[..]
Almaty, Kazachtstan boven je moeten dulden. Da's pas toonaangevend.
Ik kan me de gelijkenissen tussen Kazachstan en Rotterdam wel voorstellen, trouwens. Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:29 schreef Devil010 het volgende:
[..]Zielig he om je ongelijk toe te moeten geven, kom je met zo'n opmerking, Rotterdam boven je moeten dulden da's toonaangevend voor 020.
Mwah, alsof 020 zo uitblinkt in Nederland, enkel en allemaal intelligente mensen daar, de grootste muil dat hebben ze daar wel ja, voor de rest helemaal niks. Zou ik maar trots op wezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me de gelijkenissen tussen Kazachstan en Rotterdam wel voorstellen, trouwens. Dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |