JR kneusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fucking dronken lekker chicks gehosselt Wazzaaa
inderdaad en bijna iedereen drinkt alleen die ik kenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Als alle anderen aan het drinken zijn sowieso niet
Het is een beetje triest. Hoe oud is die jongen nou? 20?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
JR maakt een verlate puberteit door.
ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren bier gedronken en ik ben nog geen 18.
Ben ik nu ook stoer JR?
Waarom zoek jij posts van JR terugquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een beetje triest. Hoe oud is die jongen nou? 20?
Straight edge niggah.quote:
Ik keek even naar het vorige topic en toen viel mij dit op.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij posts van JR terug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:20 schreef JanCees het volgende:
[..]ik vond dat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wanneer word je 18quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zes/zeven Hertog Jannetjes. Wajooo wat was ik lam. WAZAAAAA
ik kom alleen naar kringverjaardagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:21 schreef JanCees het volgende:
Wie komt er op mijn white trash verjaardagsfeest?
ik stond vanochtend om kwart voor 5 opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben pas stoer. Ik overweeg een dutje/nog even bij te slapen om het vanavond überhaupt te trekken.
Zodra je de 40 bent gepasseerd gaat het leven hard voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |