Omdat jij die huisgenoot niet bentquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:27 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wattan?
omdat t huis op mijn naam staat?
hahaha iemand let op!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:28 schreef Krunep het volgende:
Ga aub verhuizen, dat stonervriendje vind je niets en nou heb je ook nog een domme huisgenoot
telefoons heeft ie doorverkocht voor 400 euro. en nee niet per stuk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:28 schreef Maax het volgende:
Duur grapje! Wow!
6 iphones aan de lader hangen en zo'n inbel creditcard opwaardeer nummer bellen en laten liggen.
Wow.
Erg duur grapje!
Ja als het huis op je naam staat komen op den duur die abonnementen ook op jou naam. Helaas voor jou.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:27 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wattan?
omdat t huis op mijn naam staat?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef Daskaar het volgende:
[..]
telefoons heeft ie doorverkocht voor 400 euro. en nee niet per stuk.
wie ik?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]als dit serieus is verdien je gewoon een deurwaarder op de stoep
weet je dat zeker? want dan kanker ik m t huis uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:30 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja als het huis op je naam staat komen op den duur die abonnementen ook op jou naam. Helaas voor jou.
nee dat weet ik hoor, maar asshat dat hij is, zie ik t er op zich nog wel van komen dat ie dit verkloot.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Maar goed, om serieus te reageren: het duurt nog wel even voordat de deurwaarder op je stoep staat en daadwerkelijk spullen meeneemt.
tja het kan dus zijn dat je er problemen van ondervindt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:35 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee dat weet ik hoor, maar asshat dat hij is, zie ik t er op zich nog wel van komen dat ie dit verkloot.
Als ie de volgende keer een koper zoekt mag je me dm-en hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:29 schreef Daskaar het volgende:
[..]
telefoons heeft ie doorverkocht voor 400 euro. en nee niet per stuk.
ik ga maandag wel uitzoeken bij rechtloketquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
tja het kan dus zijn dat je er problemen van ondervindt.
ja dit is idd wat ik hoorde.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:44 schreef CherryOnTop het volgende:
Als ie het niet meer kan betalen heb je kans dat je adres in een systeem komt te staan waardoor je zelf bijvoorbeeld geen abonnementen meer af kunt sluiten en niks meer op rekening kunt kopen bij webshops. In een later stadium zit je eventueel met een deurwaarder inderdaad.
Dus ja, hem de deur uitknikkeren voor het zover is zou ik zeggen. Tenzij hij het allemaal makkelijk kan betalen of doorverkopen natuurlijk.quote:
ja hij heeft altijd dit soort achterlijke geldproblemen, dat joch is n magneet voor domme shit, dus ik neem aan dat t wel uit de klauwen zal lopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dus ja, hem de deur uitknikkeren voor het zover is zou ik zeggen. Tenzij hij het allemaal makkelijk kan betalen of doorverkopen natuurlijk.
Ja. Ik ben een keer in dat systeem gekomen doordat een niet nader te noemen webshop hun administratie niet op orde had (zij zeiden dat ik nog 75 euro moest betalen terwijl ik in werkelijkheid nog 75 euro van hun kreeg). Hierdoor kon ik ineens niks meer op rekening kopen bij webshops, geen telefoonabonnement meer afsluiten etc. Uiteindelijk is mijn adres wel uit dat systeem gehaald als "wanbetaler adres" omdat ik kon aantonen dat het niet klopte, maar daar heb ik meer dan een jaar over gedaanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:58 schreef Daskaar het volgende:
[..]
ja hij heeft altijd dit soort achterlijke geldproblemen, dat joch is n magneet voor domme shit, dus ik neem aan dat t wel uit de klauwen zal lopen.
als ik vragen mag, hoe weet jij van de mogelijke gevolgen voor mij? meegemaakt?
pff...en dat voor 75 euro die zij jou schuldig waren? maar bedankt voor je commentaar, ik ga dit helemaal uitzoeken!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een keer in dat systeem gekomen doordat een niet nader te noemen webshop hun administratie niet op orde had (zij zeiden dat ik nog 75 euro moest betalen terwijl ik in werkelijkheid nog 75 euro van hun kreeg). Hierdoor kon ik ineens niks meer op rekening kopen bij webshops, geen telefoonabonnement meer afsluiten etc. Uiteindelijk is mijn adres wel uit dat systeem gehaald als "wanbetaler adres" omdat ik kon aantonen dat het niet klopte, maar daar heb ik meer dan een jaar over gedaan
En die deurwaarder is gewoon een standaard iets als iemand z'n (in dit geval vrij hoge) rekeningen niet betaalt.
Dan gaat dat toch echt om jou persoonlijk en niet om je adres (hoewel het bij die grote wel zo is dat accounts adresgebonden zijn).quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja. Ik ben een keer in dat systeem gekomen doordat een niet nader te noemen webshop hun administratie niet op orde had (zij zeiden dat ik nog 75 euro moest betalen terwijl ik in werkelijkheid nog 75 euro van hun kreeg). Hierdoor kon ik ineens niks meer op rekening kopen bij webshops, geen telefoonabonnement meer afsluiten etc. Uiteindelijk is mijn adres wel uit dat systeem gehaald als "wanbetaler adres" omdat ik kon aantonen dat het niet klopte, maar daar heb ik meer dan een jaar over gedaan
En die deurwaarder is gewoon een standaard iets als iemand z'n (in dit geval vrij hoge) rekeningen niet betaalt.
Het was toch echt adresgebonden bij mij, want ik kon ook niks op naam van m'n vriend op mijn adres meer bestellen. Ook niet bij andere winkels dan degene waar het geschil mee was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:16 schreef Queller het volgende:
[..]
Dan gaat dat toch echt om jou persoonlijk en niet om je adres (hoewel het bij die grote wel zo is dat accounts adresgebonden zijn).
idd, storneren die abo's zou ik ook doen grgrgquote:
I stand corrected, maar ik heb nog nooit gehoord dat dat kan...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:17 schreef CherryOnTop het volgende:
Het was toch echt adresgebonden bij mij, want ik kon ook niks op naam van m'n vriend op mijn adres meer bestellen. Ook niet bij andere winkels dan degene waar het geschil mee was.
Ik ook niet. Maar er zal een soort gezamelijk systeem bestaan waar webshops zich bij kunnen aansluiten om te zien wie/welk adres een wanbetaler is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:29 schreef Queller het volgende:
[..]
I stand corrected, maar ik heb nog nooit gehoord dat dat kan...
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:44 schreef Dehelerambam het volgende:
Wat een debiel. Laat hem aangifte doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |