nee is ex, ze is wat jonger dan ik, noem t medeleven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:15 schreef Joene het volgende:
Door tegen hem te zeggen dat je haar neukt als hij er niet is. Waar bemoei je je mee ? Ben jij verliefd op die chick ?
Ik noem het ziekelijke bemoeizuchtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:19 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee is ex, ze is wat jonger dan ik, noem t medeleven.
ik noem het geen flauw idee hebben waar je t over hebt. ken je haar? heb je enig idee wat ze heeft meegemaakt? nee? harses dan.quote:
Maakt niet uit. Hoe dan ook zijn ze niet samen.quote:
mag ik ook mezelf doodschieten?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Hoe dan ook zijn ze niet samen.
Graag. Beste optie EVER.quote:
ha! klopt ook nog!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef Dven het volgende:
Beetje een merkwaarde user dit. Ik geloof dat hij iets te weinig zuurfstof heeft verkregen bij zijn geboorte.
andersom eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:36 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
gelukkig ben jij DE uitgewezen persoon om te beoordelen wat goed voor haar is![]()
Zelf gefriendzoned zeker
De vraag zou moeten zijn, waarom kiest ZIJ voor hem en niet voor een andere kerel die jij "beter" vindtquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:38 schreef Daskaar het volgende:
[..]
andersom eigenlijk.
maar ik geef wel om haar.
en je kent haar niet, je vraag zou moeten zijn: waarom verdient hij haar niet?
wauw wat een agressieve taal voor een twaalfjarige!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:47 schreef Vliegendewijs het volgende:
Jij mannetje moet gewoon je (huisgenootje) lekker haar gangetje laten gaan! en je niet als een reetkever zo bemoeien ermee jaloerse hond
omdat dat niet opwindend genoeg is waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:42 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
De vraag zou moeten zijn, waarom kiest ZIJ voor hem en niet voor een andere kerel die jij "beter" vindt
ja precies, maar t liefst help ik toch onbewust n handje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:51 schreef Roompje_1994 het volgende:
Laat haar zelf bepalen wie goed voor dr is en niet. En anders komt ze er van zelf wel achter dat hij niks voor dr is. Vooral lekker met rust laten, anders gaat ze hem alleen maar leuker vinden
Als je haar niet goed genoeg kent kan dit ervoor zorgen dat ze een hekel aan jou gaat krijgen, niet aan stoner-kid.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:00 schreef Daskaar het volgende:
zal ik r zeggen dat ie wat saai is? dat ie niet zo grappig is? subtiel houden om maar niet te opdringerig en dwingend te zijn.
Wat dacht je er van om gewoon helemaal NIKS over hem te zeggen? Dan is de spanning er wat sneller van af bij haar en kan ze prima zelf bepalen of ie goed voor dr is of niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:00 schreef Daskaar het volgende:
maar serieus mensen, door wat voor kleine opmerkingen ben jij anders gaan kijken naar je relatie?
zal ik r zeggen dat ie wat saai is? dat ie niet zo grappig is? subtiel houden om maar niet te opdringerig en dwingend te zijn.
tuurlijk dat is de standaard oplossing, snap ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Wat dacht je er van om gewoon helemaal NIKS over hem te zeggen? Dan is de spanning er wat sneller van af bij haar en kan ze prima zelf bepalen of ie goed voor dr is of niet.
ja das zo raar ook nu, voorheen als ik kritiek had op iets of iemand flipte ze, nu ze met hem heeft is het alsof het niet bij haar binnenkomt en ik praat met een zombie.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef Karbkronkel het volgende:
[..]
Als je haar niet goed genoeg kent kan dit ervoor zorgen dat ze een hekel aan jou gaat krijgen, niet aan stoner-kid.
ja precies..inception. maar hoe?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:10 schreef Karbkronkel het volgende:
Er zijn heel veel manieren, maar het belangrijkste is dat jij het idee in haar hoofd plant wat ze zelf mag oogsten. Niet te duidelijk laten merken dat je een hekel aan die gozer hebt. Subtiel blijven, anders gaat ze zich tegen jou inspraak verzetten.
FTFYquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:19 schreef Daskaar het volgende:
[..]
nee is ex, ze is wat jonger dan ik, noem t medeleven. ziekelijke jaloezie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |