Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
Hij verzweeg het omdat jij je dan onnodig zorgen zou maken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef eleusis het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Je bent een zeikwijf. Hij verzweeg het, omdat je dan allerlei dingen gaat lopen denken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten.
Aaaaaah okay, dáárom. Logisch.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Lees nog eens wat ik schreef.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, privéberichtjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Idd ik zou hem flink hiermee vemoeien. Open je over 2 weken ook een topic dat je niet snapt waarom je nu gedumpt bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
quote:
Ik hoop voor je dat hij kan vergeven dat je in zijn prive conversaties zit te spitten. En dan over eerlijkheid en betrouwbaarheid van je vriend klagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |