abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138292001
Afgelopen week ben ik erachter gekomen dat mijn vriend iets voor mij heeft verzwegen. In Facebook-berichtjes bood een meisje haar excuses aan dat ze zich opdrong met de boodschap dat ze het goed vond dat hij niet op haar inging.

Het vervelende is dat hij mij dit helemaal nooit heeft gezegd. Ik wist er helemaal niks van, kortom: hij heeft het voor mij verzwegen. Ik vind het best vervelend, want daardoor krijg ik het idee dat hij meer verzwijgt op dit moment. En ik had dat idee helemaal niet.

Hij heeft voordat hij een relatie met mij kreeg, best veel 'genoten' van het studentenleven en heeft best veel vrouwen gehad. Hij heeft één relatie gehad en daarin is hij vreemdgegaan, dus als hij dit al verzwijgt, dan verzwijgt hij 'erge' dingen toch al helemaal? Zo denk ik op dit moment.

Nou ja, toen ik dat las van dat meisje was ik boos. En ik ben nu, drie dagen later, nog steeds geďrriteerd. Hij vindt dat ik normaal moet doen omdat hij niks verkeerd heeft gedaan. Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.

Maar misschien ben ik onterecht boos, hoewel ik dus echt boos ben, zeggen zelfs m'n beste vriendinnen dat ik nu heel erg aan het zeiken ben om niks. Maar nogmaals: ik wil dat soort dingen gewoon weten en niet dat ik er achteraf achter moet komen.

Nou: is het terecht of ben ik me heel erg aan het aanstellen? :)
pi_138292059
Je stelt je aan, wat als hij het gezegd had? 'Ja een meisje bood zich aan' dan zou jij je alsnog onzeker voelen. Je kan als man niet winnen in deze situatie blijkt maar weer.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_138292064
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:44:51 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_138292101
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuďtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_138292117
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:43 schreef Fripsel het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, heeft hij netjes de boot afgehouden en niks verkeerd gedaan? En waarschijnlijk gedacht, ik zeg maar niks want dan gaat ze zich zorgen maken voor niks. En dan krijgt hij nog een boze vriendin op zijn dak ook.
Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
pi_138292141
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat erom dat hij het helemaal niet eerlijk heeft gezegd en niet lijkt te begrijpen dat ik zulke dingen wil weten. Ik begrijp sowieso niet dat hij zoiets verzwijgt.
Hij verzweeg het omdat jij je dan onnodig zorgen zou maken.
pi_138292149
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:44 schreef eleusis het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Als hij het had gemeld was je ook jaloers geworden.
Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten. :P
pi_138292181
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:46 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers of onzeker. Ik vind het irritant dat ik zulke dingen zelf moet ontdekken, juist zulke dingen wil ik weten zodat ik het gewoonweg weet. Ik wil gewoon veel weten. :P
Je bent een zeikwijf. Hij verzweeg het, omdat je dan allerlei dingen gaat lopen denken.

En ziedaar, daar gebeurt het nu al. Als je wilt dat hij je dingen gaat vertellen, dan moet je niet lopen zeiken. Anders bedenkt hij zich wel twee keer voordat hij je iets nieuws vertelt.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:50:21 #9
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_138292216
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:40 schreef Prettyhurts het volgende:
Maar hij lijkt niet te begrijpen dat ik zulke dingen gewoon wil weten, want dan weet ik het.
Aaaaaah okay, dáárom. Logisch.

Verder ben je inderdaad een zeikwijf en jaag je je vent nu weg.
Ik ga naar huis.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:51:07 #10
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292232
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
The love you take is equal to the love you make.
pi_138292288
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Hij verzweeg dat er niks is gebeurd. Zit er niet mee, hij heeft zijn recht op je vertrouwen niet verspeeld.
Precies, dan verzwijgt hij het ook als er wel iets is gebeurd.
pi_138292291
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:45 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
pi_138292299
Wauw, hij gaat gewoon heel netjes ergens niet op in en jij bent boos omdat hij het niet aan jou verteld heeft 8)7 ? Alsof je je dan beter zou voelen?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:55:07 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292315
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Lees nog eens wat ik schreef.

Je conclusie is verkeerd.
pi_138292317
quote:

[..]

Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_138292321
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

En die Facebook berichtjes, waren dat gewoon openbare berichtjes?
Nee, privéberichtjes.
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:55:26 #17
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_138292325
quote:

[..]

:') _O-
pi_138292336
quote:

[..]

Idd ik zou hem flink hiermee vemoeien. Open je over 2 weken ook een topic dat je niet snapt waarom je nu gedumpt bent.
pi_138292350
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, privéberichtjes.
Kijk, daar ga je al. Als je gaat neuzen in zijn prive berichten, dan is er al wantrouwen.
pi_138292355
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:55 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Dus voortaan moet hij alles in drievoud rapporteren? Waarom zou je je daar beter door voelen, dan denk je dan weer dat hij gewoon tegen je liegt.
Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
pi_138292360
Hij heeft het volgens mij alleen maar verzwegen omdat hij geen gezeik met jou wilde. Hoe had je gereageerd als hij het wel had verteld?
pi_138292362
quote:

[..]

Nee, privéberichtjes.
:')
pi_138292385
quote:

[..]

Nee, privéberichtjes.
Daar gaan we weer....
  zaterdag 29 maart 2014 @ 10:58:11 #24
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_138292393
Hij heeft je niet belazerd, maar je maakt nu al een hoop heisa. Ja, zo help je de relatie voortijdig om zeep met je wantrouwen.
pi_138292397
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 maart 2014 10:56 schreef Prettyhurts het volgende:

[..]

Nee, m'n punt is dat ik vind dat hij zulke dingen echt moet vertellen. Straks hoorde ik het van iemand anders, dat is nóg raarder. Maar goed, blijkbaar denkt hij daar anders over.
Ik hoop voor je dat hij kan vergeven dat je in zijn prive conversaties zit te spitten. En dan over eerlijkheid en betrouwbaarheid van je vriend klagen :') Echt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')