voornamelijk op akkers geweest van boeren die ik ken, woon in venray en hier geldt een algeheel detectorverbod dus de bossen in mag (officieelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:58 schreef Fraymenkahn het volgende:
Hej dat klinkt vet
Op wat voor plekken ga je zoeken? En wat kost zo'n ding ongeveer?
heb je ook foto's van je vondsten?
Bij ons was dat vrij logisch. Er lag nogal wat tweede wereldoorlog wapentuig onder de grond in het bos. Niet ideaal als je lekker aan het graven bent en dan ineens op een granaat stuit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:04 schreef Fraymenkahn het volgende:
Wat een onzin is dat dan dat je niet met een metaal detector mag zoeken. Waarom is dat?
klopt, geleideband van een granaat idd. dat kreeg ik op een andere site ook al te horenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:46 schreef Osiris024 het volgende:
De granaatscherven zijn geleideband van een granaat.
Ik zoek al jaren in Duitsland , Ardennen en het Market Garden gebied.
Maar ja , dat mag niet he
Wapen(delen) , stukken uniform , bajonetten , helmen etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
klopt, geleideband van een granaat idd. dat kreeg ik op een andere site ook al te horen![]()
en er mag wel meer nietal moet ik zeggen dat ik ww2-spul leuke vondsten vind, maar dat is niet echt waar ik naar op zoek ben
heb je al wat noemenswaardigs gevonden?
mooi!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:09 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Wapen(delen) , stukken uniform , bajonetten , helmen etc.
Dit weekend ook weer zoeken? Mijn interesse begint ook wel te groeien naarmate ik meer filmpjes erover zie.quote:
mwah, ik pis al sinds woensdag bloed dus ik geef mijn lichaam nog effe wat rust dit weekendquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dit weekend ook weer zoeken? Mijn interesse begint ook wel te groeien naarmate ik meer filmpjes erover zie.
Oh, beterschap gewenst dan.. Lijkt me wel lastig steeds weer mooie plekjes te vinden aangezien vele hobbyisten je waarschijnlijk al voor zijn geweest.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah, ik pis al sinds woensdag bloed dus ik geef mijn lichaam nog effe wat rust dit weekend![]()
volgende week wel weer! heb er zin in, wil gaan zoeken op een oud zandpad tussen 2 dorpen in. pad is ongeveer een halve km lang en daar heb ikop de eerste 10 meter al die 2 muntjes en een kruisje (hangertje) gevonden dus heb goede hoop op meer!
true, maar omgeploegde akkers bieden weer nieuwe kansenquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Oh, beterschap gewenst dan.. Lijkt me wel lastig steeds weer mooie plekjes te vinden aangezien vele hobbyisten je waarschijnlijk al voor zijn geweest.
Zit me te ori๋nteren, maar als ik hier kijk durf ik haast geen Garrett meer te halenquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:17 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
true, maar omgeploegde akkers bieden weer nieuwe kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |