Haha! Je ziet aan de meeste foto's van de reageerders al dat het geen ontwikkeld volk isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:00 schreef stoeltafel het volgende:
Dven is een trol
https://www.facebook.com/juweliersvrouw
Haha, de grootste tokkies zijn zij die puur op uiterlijk een mening vormen over iemand. Ze zullen vast denken bij een foto van jou:"Wat een intelligente, aardige en ontwikkeld persoon." NOT!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha! Je ziet aan de meeste foto's van de reageerders al dat het geen ontwikkeld volk is
Natuurlijk jongen!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:26 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Haha, de grootste tokkies zijn zij die puur op uiterlijk een mening vormen over iemand. Ze zullen vast denken bij een foto van jou:"Wat een intelligente, aardige en ontwikkeld persoon." NOT!!!
Yeah right...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Natuurlijk jongen!Om privacytechnische redenen zal ik niet met foto's gaan schermen maar dan is het beeld iedereen prima duidelijk
Komkom, afgaan op een foto, nog even en we gaan af op een naam, beste vriend van SjaakBauer.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Haha! Je ziet aan de meeste foto's van de reageerders al dat het geen ontwikkeld volk is
Doe nu maar gewoon en maak even een profielschets van de gemiddelde reageerder. Lachen man.quote:
Sjaak is eenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komkom, afgaan op een foto, nog even en we gaan af op een naam, beste vriend van SjaakBauer.
Profielschets van een tokkie!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Doe nu maar gewoon en maak even een profielschets van de gemiddelde reageerder. Lachen man.
Je blinkt uit in matigheidquote:
Apart dat we daar nog niets van hebben gehoord. Er zouden toch mensen moeten zijn die weten wie de daders waren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:39 schreef schoolstudent het volgende:
Benieuwd waar de daders vandaan kwamen.
Dank je.... beter dan uitblinken in: het hoog in je bol hebben, maar ondertussen zelf de meest verachterlijke opmerkingen maken.quote:
Marokkanenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Apart dat we daar nog niets van hebben gehoord. Er zouden toch mensen moeten zijn die weten wie de daders waren.
Zaken graag eerst nader bekijken vooraleer je er een mening over vormt is inderdaad verachtelijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:40 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Dank je.... beter dan uitblinken in: het hoog in je bol hebben, maar ondertussen zelf de meest verachterlijke opmerkingen maken.
Wat geeft jou dit vermoeden? Omdat er nog geen 400 auto's in brand zijn gestoken?quote:
Dat speelt wellicht voor 5% mee. De overige 95% is gewoon voorgevoel, verder nergens op gebaseerd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat geeft jou dit vermoeden? Omdat er nog geen 400 auto's in brand zijn gestoken?
Volgens mij is het wel een gegeven dat overvallen op juweliers in de regel door Noord-Afrikanen of Antillianen worden gepleegd. Al zegt dat vanzelfsprekend nog helemaal niets. En uiteindelijk doet het er ook totaal niet toe natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat speelt wellicht voor 5% mee. De overige 95% is gewoon voorgevoel, verder nergens op gebaseerd.
whaddupquote:
Ach ja, zo leef ik al een jaar met het idee dat ik een hersentumor heb omdat ik een breed scala aan neurologische klachten heb. Uiteindelijk valt het in de regel wel meequote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:50 schreef djakkaa3033 het volgende:
Over dat ALS nog ff, we zijn 6 maanden verder toen ik het topic opende en ik heb nog steeds
spiertrekkingen maar nog geen spierverlies dus ga er vanuit dat ik geen ALS heb
in juni heb ik precies 12 maanden spiertrekkingen en zal dan ff alles met je evalueren fijne middag goos!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |