quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:
Zou het gewoon doen als ik jou was, kan niet misgaan dit.
dat zit ik nu te kijken.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou eens vaker Border Patrol gaan kijken slimmerd.
Die aflevering heb ik volgens mij ook gezien, dat is in Miami zeker?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:35 schreef fespo het volgende:
[..]
dat zit ik nu te kijken.
één jongen was bang en heeft de zelfde soort bloem gekocht en deze in zijn koffer gestapt.![]()
een ander vrouwtje had wel de bloem (drugs) bij zich
Hoe het met hem is afgelopen nadat de dealer zijn handel kwam ophalen vertellen ze er zeker niet bij?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:35 schreef fespo het volgende:
één jongen was bang en heeft de zelfde soort bloem gekocht en deze in zijn koffer gestapt.![]()
hij is terug gestuurd naar St. Maartenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:38 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hoe het met hem is afgelopen nadat de dealer zijn handel kwam ophalen vertellen ze er zeker niet bij?
Of locked up abroadquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:33 schreef Aiciu het volgende:
Ik zou eens vaker Border Patrol gaan kijken slimmerd.
Niet goed opgelet bij die aflevering? Dit is wat die vrouw (van wie de bloem wél positief testte op cocaïne) probeerde te verkopen, en daar trapten ze mooi niet in.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:31 schreef fespo het volgende:
ik bedacht met net als je een pak bloem koopt in zuid amerika, je stopt er cocaïne in en sluit alles goed af.
je bewaard het bonnetje.
als ze je dan pakken kan je dan gestraft worden voor drugs smokkel?
je kunt toch zeggen dat je het zo gekocht hebt in de winkel?
op grond waarvan dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niet goed opgelet bij die aflevering? Dit is wat die vrouw (van wie de bloem wél positief testte op cocaïne) probeerde te verkopen, en daar trapten ze mooi niet in.
jahaa omdat die andere gozer er ook was en die vertelde de waarheid.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:13 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Niet goed opgelet bij die aflevering? Dit is wat die vrouw (van wie de bloem wél positief testte op cocaïne) probeerde te verkopen, en daar trapten ze mooi niet in.
niet geloofwaardig dat snap ik, maar dat betekend niet dat het direct onmogelijk is.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:31 schreef Catch22- het volgende:
Het is niet echt geloofwaardig te maken dat iemand je per ongeluk een kilo coke ipv bloem heeft verkocht
Je loopt met een pak coke rond, meer bewijs hebben ze niet nodig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:34 schreef fespo het volgende:
[..]
niet geloofwaardig dat snap ik, maar dat betekend niet dat het direct onmogelijk is.
en bewijs is er niet!
en een fout zit in een klein hoekje.
zoals ik al zij, stel dat je er echt niks mee te maken hebt, hoe klein die kans ook is dan wordt je bestraft zonder reden.
+ dat ik mij af vraag hoe ze gaan bewijzen dat je er iets mee te maken hebt.
dat vind ik wel vreemd dan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:41 schreef Ridocar het volgende:
Je bent verantwoordelijk voor je eigen bagage. Ook al kun je er echt niets aan doen, je bent gewoon de lul als er stuff in je koffer wordt aangetroffen.
stop dus lekker wat poeder in een gehaatte vriend zijn koffer (zonnebrand, etc) en je trakeert hem op 10 jaar achter de traliesquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Je loopt met een pak coke rond, meer bewijs hebben ze niet nodig.
Jij bent dom, hè?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:43 schreef fespo het volgende:
[..]
dat vind ik wel vreemd dan.
een lijk in je woning betekend toch ook niet direct dat de woningeigenaar dit heeft gedaan
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:31 schreef deadprez het volgende:
Zou het gewoon doen als ik jou was, kan niet misgaan dit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |