quote:idd Steve Vai is your man
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:54 schreef Kipman het volgende:
Ik heb een cd van Steve Vai (Passion & Warface) en elk nummer is eigenlijk één gitaarsolo, dus lang.
quote:of alien love secrets.
Op zaterdag 12 oktober 2002 21:54 schreef Kipman het volgende:
Ik heb een cd van Steve Vai (Passion & Warface) en elk nummer is eigenlijk één gitaarsolo, dus lang.
quote:Daar zat ik ook aan te denken, bijv. de live-versie van Dazed and Confused op de 'Song Remains the Same' lp. Dik 20 minuten vrijwel uitsluitend gitaargepriegel..
Op zondag 13 oktober 2002 00:49 schreef BOKA het volgende:
Led zeppelin mischien....?....?..?
quote:Of The Allman Brothers Band...hoewel nee das niet uitsluitend gitaar en ook niet echt gepriegel.
Op zondag 13 oktober 2002 01:53 schreef Zander het volgende:[..]
Daar zat ik ook aan te denken, bijv. de live-versie van Dazed and Confused op de 'Song Remains the Same' lp. Dik 20 minuten vrijwel uitsluitend gitaargepriegel..
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 01:56 schreef ullie het volgende:[..]
Of The Allman Brothers Band...hoewel nee das niet uitsluitend gitaar en ook niet echt gepriegel.
En Ledzep's Dazed and Confused op de "The song remains the same"-DVD... Gigantisch lange gitaarsolo (ook wat gekloot met 'n strijkstok )
op de DVD omvat 't 6 chapters... en wordt gevolgd door Stairway to heaven en Moby Dick (die laatste met een vreselijk lange drumsolo van John Bonham)
quote:Moet je wel naar een groep luisteren waar ze het ook kunnen (be)spelen.
Op zondag 13 oktober 2002 13:09 schreef Jane het volgende:
Ik kan je niet helpen, want ik mijd ze zoveel mogelijk.Ben niet zo'n liefhebber van die oneindige solo's, of het nu een gitaar is of een ander instrument.
Het is net als met seks in Nederlandse films, he: 't is OK als het functioneel is, maar meestal is het dat niet.(imho, uiteraard
)
Eigenlijk zijn het meerdere solo's achter elkaar waarbij telkens afgewisseld wordt door beide gitaristen, maar zeker heel wat minuten geweldig solowerk.
Ga ook maar eens spitten in wat solo's van Randy Rhoads, John Petrucci, Jason Becker, Marty Friedman, Yngwie Malmsteen and so on...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |