quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:38 schreef LompeHork het volgende:
De regio "Randstad" (Amsterdam, Rotterdam etc.)
MAW Der Randstatt!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:42 schreef mapima het volgende:
Ik begin.
Leiden: De Kooi, Slaaghwijk (horsten in de merenwijk) plus de werven van de Merenwijk, Fortuinwijk (Apollolaan met Benno L en de demonstranten) en de Stevenshof. En misschien ook de Mors maar ik twijfel.
Leidschendam: Prinsenhof (als je de oudjes wegdenkt tering hoeveel bejaarden wonen daar)
Wassenaar: Oostdorp is best wel een een tokkiewijk maar ik weet niet zo goed of die wel in het rijtje hoort want volgens mij is het ook maar een gedeelte ervan
Den Haag: Schilderswijk, Laak, misschien in mindere mate Moerwijk
Rotterdam
Amsterdam
Niet te vergeten 1/2 van Leidschendamse wijk 't Heuvel kan je pauper noemen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:42 schreef mapima het volgende:
Ik begin.
Leiden: De Kooi, Slaaghwijk (horsten in de merenwijk) plus de werven van de Merenwijk, Fortuinwijk (Apollolaan met Benno L en de demonstranten) en de Stevenshof. En misschien ook de Mors maar ik twijfel.
Leidschendam: Prinsenhof (als je de oudjes wegdenkt tering hoeveel bejaarden wonen daar)
Wassenaar: Oostdorp is best wel een een tokkiewijk maar ik weet niet zo goed of die wel in het rijtje hoort want volgens mij is het ook maar een gedeelte ervan
Den Haag: Schilderswijk, Laak, misschien in mindere mate Moerwijk
en Dit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:38 schreef LompeHork het volgende:
De regio "Randstad" (Amsterdam, Rotterdam etc.) en omstreken (de rest van Nederland). Lijkt me een mooie startlijst zo.
ik vermijd her hele gebied vanaf leidsenhage naar het noorden aan de westkant van de noordsingelquote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:05 schreef PandaDrop het volgende:
[..]
Niet te vergeten 1/2 van Leidschendamse wijk 't Heuvel kan je pauper noemen.
Ik weet niet hoe oud dat filmpje is, maar het is nog steeds heel erg toepasselijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |