Je kunt ook gewoon doorgaan met je drinkpartijen, je gemeimer over meisjes, je semi-intellectuele gesprekken met vrienden en daar semi-literaire stukjes over schrijven op een forum.quote:Op zondag 8 juni 2014 06:11 schreef Mainport het volgende:
Op een dag hoop ik dat ik kan meepraten over de actualiteiten, over opgroeiende kinderen, over House of Cards, en dat ik uiteindelijk, vanuit een stabiele basis, over alles ironische grapjes kan maken, dat hoop ik oprecht.
quote:Op donderdag 5 juni 2014 23:10 schreef Franny_G het volgende:
Ja, lekker alles stuk relativeren.
Ik vind dat je op alles trots mag zijn. Ook op je veterdiploma. Laat het calvinisme varen. Vier elk wapenfeit(je).
Een Grunbergepigoon!quote:Op zondag 8 juni 2014 07:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon doorgaan met je drinkpartijen, je gemeimer over meisjes, je semi-intellectuele gesprekken met vrienden en daar semi-literaire stukjes over schrijven op een forum.
Hooguit stilistisch, maar toch zeker niet inhoudelijk.quote:
Zie ik daar een duimpje omhoog van degene die elk jaar overtuigd moet worden een feestje te geven?quote:
Je weet toch wel wat SC's zijn? Dit is de TTK-variant daarvan.quote:
Wie is je vriend?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef emmyemmy het volgende:
Oh. Mn vriend postte hier vroeger veel en heb het nooit begrepen
Gelukkig maar! Hij is toch student, of niet? (Heb ik dat goed onthouden?)quote:
Tof om te zien dat ik niet de enige ben die dit topic niet begrijpt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:01 schreef emmyemmy het volgende:
Oh. Mn vriend postte hier vroeger veel en heb het nooit begrepen
Als ik in dit topic post dan zie ik allemaal denkers van rodin voor me die allemaal een andere kant op kijken en vervolgens in hun vuist mompelen.quote:
Ik zit hier nog maar sinds 1999.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:54 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Is ook alweer een jaar of 3-4 geleden
wrijf mijn noobheid er maar weer inquote:
Wat valt er in vredesnaam aan te begrijpen, Bb? Of is dat juist het probleem?quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tof om te zien dat ik niet de enige ben die dit topic niet begrijpt.
Toch niet ten koste van z'n zoon, zeker? Prachtig nummer, overigens,quote:
JAM is even absent, dus dat probleem speelt momenteel niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ik in dit topic post dan zie ik allemaal denkers van rodin voor me die allemaal een andere kant op kijken en vervolgens in hun vuist mompelen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:10 schreef broer het volgende:
[..]
JAM is even absent, dus dat probleem speelt momenteel niet.
Pas op, als je 'kindjes' krijgt, verdwijn je uit dit topic. Zie Gellius. Zie Karel Laaglawaai. Zie JAM.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:17 schreef k_man het volgende:
Misschien zou ik dat ook moeten doen. Kindjes krijgen met iemand van Fok. Zijn er vrijwilligers?
De ene liefde sluit de andere niet uit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:06 schreef DO2 het volgende:
[..]
Toch niet ten koste van z'n zoon, zeker? Prachtig nummer, overigens, [ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |