Heey,
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden een meid leren kennen. Die is toen stapelverliefd op me geworden en ik op haar. Dit is niks geworden..bindingsangst. Ik heb het daar echt een hele tijd heel moeilijk mee gehad. Ook heb ik mezelf gedwongen om geen contact meer met haar te hebben totdat ik er overheen was

Het contact is toen toch weer aangewakkerd.. Ik zie haar nog op het werk en daar zoekt ze wel contact en lacht ze ook gewoon superlief naar me.
Nu kwam ze er een paar dagen geleden mee dat ik haar allerbeste vriend ben. 1 van de 2.
Ik voel me echt zeer hard gefriendneukt! Ik heb haar dit gezegd en daar was ze niet blij mee.
'Jij bent meer als gefriendzoned, je bent mijn beste vriend'
Ik heb haar gezegt dat ze ook mijn beste vriendin is om haar niet te kwetsen. Ook heb ik haar gevraagd waarom ze heeft gekozen voor 'beste vriend' en niet die andere manier.
Ze zei omdat ze nu niet iets anders wilt..
Ze vertelde me dat ze het heel moeilijk gaat krijgen als ze iemand anders krijgt, want daarvoor beteken ik te veel voor haar. Als ik een iemand anders krijg zou ze dat niet kunnen aanzien zei ze. Vriendschap verwaterd zegt ze als iemand een vriend of vriendin krijgt, maar we appen alleen en zien elkaar niet al te vaak op het werk.. Dus wat wil er verwateren?
Als we nu echt regelmatig zouden afspreken enzo, dan zou ik me daar iets bij kunnen voorstellen. Maar toch niet als je alleen maar met elkaar appt en (vandaag voor het eerst gebeld)..
Sorry het verhaal is een beetje houtje touwtje maar goed
Dus wat denken jullie hiervan? Is ze gewoon jaloers op me ofzo.. of zit er meer achter?