quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:01 schreef Woelwater het volgende:
Dacht bij de TT dat je oorbel verkeerd was geschoten door iemand die het niet kon
Sadistquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:54 schreef vera166 het volgende:
Doen!!!![]()
Het doet vast wel pijn. Maar dat overleef je heus wel hoor!
tepel was idd 5x erger. zelfs tong piercing war erger.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 10:26 schreef johanicd het volgende:
Ik heb hem al jaren. Het zetten deed minder zeer dan de tepelpiercings....
Het geneest ook mega snel, je plast hem een paar keer per dag automatisch schoon.
De voordelen zijn vooral in bed, voor zowel jezelf als de vrouw. Mijn vrouw is weg van dat ding, het geeft een extra gevoel tijdens de daad.
Nadeel is wel dat je uit moet kijken met staand plassen ;-) .... Je hebt een extra gaatje erbij, dus je hebt wel eens kans op een dubbele straal, die niet altijd goed te richten is.
ligt er aanquote:Op maandag 31 maart 2014 17:33 schreef satopex het volgende:
het lijk mij niet zo lekker een piercing in je eikel, doet het met aftrekken geen pijn?
gewoon mogelijk! en heb em al 8 jaar en nog nooit 1 condoom stuk gemaakt!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef Moonsik het volgende:
Ik veronderstel dat een condoom boven een piercing niet meer mogelijk is?
Nee man, straks blijf het ergens haken of zo.quote:
Hoe kan een tongpiercing nou erger zijn? Toen ik die heb laten piercen voelde ik daar serieus niks van qua pijn.quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef T42 het volgende:
[..]
tepel was idd 5x erger. zelfs tong piercing war erger.
zetten niet maar daarnaquote:Op woensdag 9 april 2014 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoe kan een tongpiercing nou erger zijn? Toen ik die heb laten piercen voelde ik daar serieus niks van qua pijn.
watjesquote:Op donderdag 10 april 2014 12:20 schreef Myrr het volgende:
Doen!
Maar wel het ringetje bij 1.2 mm houden, niet van die rookworsten erdoorheen gaan douwen.
je vergeet die in je reet, navel en vch nogquote:Op donderdag 10 april 2014 17:10 schreef Ratsnest89 het volgende:
Ik heb er eentje genomen vanmiddag, ook gelijk twee tepelpiercings, twee in oor, en wenkbrauw. Ik ben er klaar voor.
schroef, beetje weerstand is fijnquote:Op donderdag 10 april 2014 17:12 schreef geelkuikentje het volgende:
Doen ze toch met een gloeiend hete spijker?
Heeft weinig met watje te maken, ik vind het gewoon fucking smerig om met zo'n gat in je pik te lopen.quote:Op donderdag 10 april 2014 16:40 schreef T42 het volgende:
[..]
watjesge moet wel wat voelen als je er mee bezig bent
weet niet hoe jij kijkt maar bij mij zie je geen gat als hij eruit is. kan dan zelfs normaal plassen zonder 2 stralenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heeft weinig met watje te maken, ik vind het gewoon fucking smerig om met zo'n gat in je pik te lopen.
Op geen ene plek vind ik dat charmant, eigenlijk. Tunnels zijn ook een afknapper, krijg je spijt van.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |