Mee eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb niets met de bijbel. Ik vind het een gedateerd sprookjesboek.
Iedere lul heeft recht op een mening, ook jij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb niets met de bijbel. Ik vind het een gedateerd sprookjesboek.
Het enige wat Hans ooit wilde was dat zijn vader trots op hem was.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Wat zal Hans Kraay blij zijn dat deze beelden weer zijn opgedoken.
Dit is wel heel ergquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Extreem veel voor een vrijdag toch?quote:
Tegen die tijd weet je het welquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:30 schreef DrDentz het volgende:
gaan omdat ik dan niet weet wie ik een e
Als voetbal cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Ja, voor een vrijdag zeker. Paar week terug met Boskamp erbij was het ook al dik tegen de 700.000.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg
[..]
Extreem veel voor een vrijdag toch?
Ach, Vi hooligans is toch sowieso kneuzenkermis in het kwadraatquote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
Boys, als rasechte VI-hooligan zie ik verdomd veel overlopers naar de SV-hooligans. Dit kunnen we niet ongestraft aan ons voorbij laten gaan.
Vi hooliganquote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
Boys, als rasechte VI-hooligan zie ik verdomd veel overlopers naar de SV-hooligans. Dit kunnen we niet ongestraft aan ons voorbij laten gaan.
SV-Hooligans, die typen de oneliners van Arno Vermeulen over zeker..quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
Ja, ik heb je gevonden!quote:Op zondag 30 maart 2014 23:32 schreef Arn0 het volgende:
Terwijl johannes_vermeer zichzelf altijd sherlockt, doet Rens dat met de term "VI hooligan", heb ik de indruk.
Heb je een voorbeeld van zo'n iemand?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
Mensen die niet weten dat VI Hooligans een geuzennaam isquote:Op zondag 30 maart 2014 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen die het begrip VI Hooligan niet kennen of serieus nemen kan ik dan weer niet serieus nemen. Je moet wel een beetje de geschiedenis van VBL kennen als je hier post.
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:10 schreef Helpmefok het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |