Laat ze kiezen tussen Amanda, RuuT en Wytsequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef Parlay het volgende:
Vanes baalt dat ze alleen in die kleuterklas achterblijft.
Ik pleit voor RuuT terug
Zonder dit, had hij het waarschijnlijk wel gewonnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef zwellever het volgende:
[..]
Ja,klote he,maar hij wilde zo nodig in een rls,voor het grote geld,dit hoort er ook bij
Eens!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon makkelijk oordelen. Sommige mensen zijn - al dan niet door gebeurtenissen in het verleden - niet in staat zo makkelijk emoties te tonen. Dat hoeft echt niets met warmte te maken te hebben.
De rest weet tenminste nog dat ze kleuters zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa is zelf ook een dreinende stampvoetende kleuter.
Maakt niet uit, want die is echt niet leerbaar. Paul zegt tegen haar: zoals wij wijn naar binnen slurpten dat ging nergens over en Vanessa zegt meteen: dat doen anderen ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
'Doe je ding, pak je les' Tegen Vanessa. Welke les?
Ach, als je niet emotioneel reageert, ben je een kouwe klootzak. Reageer je wel emotioneel, ben je een overacterende dramaqueen. Je kunt het hier nooit goed doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef johnnyvang het volgende:
Kan ook zijn dat aike een opkropper is he.
Wie weet wat ze buiten de poort allemaal heeft mee gemaakt wat haar gedrag nu bevestigt
Alsnog wil ik RuuT terugquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa is zelf ook een dreinende stampvoetende kleuter.
LOL.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit hier nu al tegen mijn man te verkondigen 'als je moet plassen moet je wel gaan, anders krijg je een blaasverlamming'. Die kijkt me nu aan van 'waar heb jij het nou weer over'
hahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Ik zit hier nu al tegen mijn man te verkondigen 'als je moet plassen moet je wel gaan, anders krijg je een blaasverlamming'. Die kijkt me nu aan van 'waar heb jij het nou weer over'
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ebinas het volgende:
Je ziet Aike nadenken over de woorden van Paul.
Maar snapt ze niet, die kan zichzelf nog weleens heel erg tegenkomen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Als hij zich nu een beetje normaal had gedragen, dan zou het nog acceptabel zijn geweest.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Ik ben het niet eens met alle kut-reacties richting Paul. Als hij kut doet, deed etc... Ga dan maar lekker los op hem.. Die kerel is nu afhankelijk van 5-6 kunstmatige blaaslichtingen per dag! Dit is de Paul die erin ging en nu door lichamelijke problemen eruit MOET! DAT vind ik een heel verschil!
zolang iemand daar binnen de poorten is, mag je van alles vinden, positief en negatief. Hij is nu exit om medische redenen, daarmee stopt het ook voor mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Je kunt hard zijn over een kutpersoon maar niet als iemand iets lichamelijks heeft. Dat is laag!!
Net als Vanessa, de rest leeft gewoon door en door en door.......................quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ebinas het volgende:
Je ziet Aike nadenken over de woorden van Paul.
Maar snapt ze niet, die kan zichzelf nog weleens heel erg tegenkomen.
Huh? Ze is toch gestopt met drinken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:01 schreef Day het volgende:
Vanessa wil dus niet luisteren naar Paul's advies over haar alcoholgebruik: maar ze doen het allemaal.
Ja, maar blijkbaar kan jij er niet mee omgaan, Vanessa!
Aaike heb ik ook het minst over haar eigen leven buiten Utopia gehoord, van alle bewoners daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef johnnyvang het volgende:
Kan ook zijn dat aike een opkropper is he.
Wie weet wat ze buiten de poort allemaal heeft mee gemaakt wat haar gedrag nu bevestigt
Deze is erg grappigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef Ygritte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |