Wat een onzinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, waar er twee vechten hebben er twee schuld. En ik heb ook wel eens een relatie verneukt.
Nope.quote:
Toch kan het.quote:
Bij zeefje valt er geen pijl op te trekken. Maar als je nog wat spullen hebt liggen of goed kunt schilderen...quote:
Die is van Huppel, dat werd net al gezegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef twi het volgende:
Hamvraag blijft, van wie was die HTC One? En is Sedan daar juist zo pissig over?
Ik ben blij met deze neutrale TTquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
Ik had met dit onderwerp wel een betere TT verwacht.
Sorry ik kon zo snel niks verzinnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
Een eigen huis is genoeg, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij zeefje valt er geen pijl op te trekken. Maar als je nog wat spullen hebt liggen of goed kunt schilderen...
Sowieso een kutding, dan liever een Nexusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef twi het volgende:
Hamvraag blijft, van wie was die HTC One? En is Sedan daar juist zo pissig over?
Ik ben nog niet overtuigdquote:
Aan het raam of wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te kunnen likken.
Ok, dit zie ik nu voor me. Bah.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan jij niet likken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil het wel even demonstreren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso een kutding, dan liever een Nexus
[..]
Ik ben nog niet overtuigd
Tijn een tweede date?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel plezier op je eerste tweede date, tijntje. Ik vind het leuk voor je.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
Thnxquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spullen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij zeefje valt er geen pijl op te trekken. Maar als je nog wat spullen hebt liggen of goed kunt schilderen...
Werkt dat?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed bezig tijn! Have fun.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Thnxik heb er ook zin in
[..]
Spullen?
[..]
Werkt dat?
Dat kan ik niet aan hoor, een is wel genoegquote:
Ken je Lassie?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
OH dat is een tip waar ik iets aan hebquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, als je je gaat gedragen als sedan hier dan niet.
Zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja man, jij had al een dame waar je mee op date was geweest, veel beter.
Jaquote:
Langer dan dat jij het kan volhouden twi'tje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef twi het volgende:
De ophef heeft maar een kwartiertje geduurd. Wat een anticlimax.
Beetje matig ja, niet eens via de app geklaag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Je kunt vast wel met een nieuwe rel komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Gier! Je leeft nog.quote:
Mijquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Ok praat mij even bij, wat heb ik allemaal gemist?
Het is hont met een t, het is weekend en oja hups en sedan hebben gebatst.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Kort samengevat: niks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
Ja en of het nu een relatie wordt of alleen vriendschap maakt niet uitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had het wel sporadisch gelezen, zeer leuk voor je.
Leuke dingen samen doen, beetje kletsen. Goed bezig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
Ja en of het nu een relatie wordt of alleen vriendschap maakt niet uit![]()
En als het niets wordt ga ik DMen met zeefje
Ik hoop echt voor je dat het naar relatie gaat!!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, we gaan naar de legofilm zondagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leuke dingen samen doen, beetje kletsen. Goed bezig.
Mwoah.
Ah niks nieuws dusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is hont met een t, het is weekend en oja hups en sedan hebben gebatst.
Goed voor de lachspierenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, we gaan naar de legofilm zondag
Schijnt een leuke film te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop echt voor je dat het naar relatie gaat!!
Als er 1 is die ik het gun ben jij dat toch wel
Die lijkt me zeer tof!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha dat is mooiquote:
ja ben erg druk laatste tijd dus kom bijna niet aan fok toequote:
Is goed man, zie je zo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:38 schreef muhahaha het volgende:
Topic dood, ga wel een spel spelen. Kom je sedan, ik wacht met mijn elfje op je.
GIERRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ben erg druk laatste tijd dus kom bijna niet aan fok toe
en ik ga zo ook alweer
verveling maar ik ga weerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GIERRRRRRRRRRRRRRRR
Ik kan wel zeggen long time no see maar dat gaat niet op, wat brengt jou weer eens naar FOK!?
Wat ben je allemaal aan het doen dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ben erg druk laatste tijd dus kom bijna niet aan fok toe
en ik ga zo ook alweer
De manier waarop het gefilmd is, is wel wennen... beetje stopmotion stijl..quote:
Tofquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
verveling maar ik ga weermoet vandaag mijn outfit passen voor de EFF
werken en andere dingen met vrienden mijn weekenden zijn echt zo omquote:
Die met het open kruis.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard, welke wou je ook alweer?
Doei lieverdquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
werken en andere dingen met vrienden mijn weekenden zijn echt zo om
zoveel te doen
maar ik ben weer weg
Dat is wel het goede leven.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
werken en andere dingen met vrienden mijn weekenden zijn echt zo om
zoveel te doen
maar ik ben weer weg
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:33 schreef twi het volgende:
Daar heb je lang naar gezochtquote:
De moeite wordt gewaardeerdquote:
We hebben al een paar linkjes gelegd.quote:
Zal er niet veel naast zitten neequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zullen vooral bij een paar namen veel streepjes uit komen
Geniet ervan hoor, kan je je volgende slachtoffer mee in bedwang houden!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
Hee huppelcrietje, die tape moet je die nog terug?
[..]
Zal er niet veel naast zitten nee![]()
Nicequote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniet ervan hoor, kan je je volgende slachtoffer mee in bedwang houden!
Ik kan me niet voorstellen dat jij niet van allles op de hoogte bentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:46 schreef twi het volgende:
Kan iemand het schema naar me DM'en als het klaar is? Ik ben benieuwd of ik alles weet.
Ze had liever nog een dochter gehad, sorry.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:47 schreef muhahaha het volgende:
Mijn moeder belt mij alleen wanneer ze mee wilt rijden.
Nog 1?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze had liever nog een dochter gehad, sorry.
Mocht je nog suggesties hebben, dan horen we het graag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Komt goedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mocht je nog suggesties hebben, dan horen we het graag.
Wie-Neukte-Wie schema, van deze SC.quote:
Daar ben ik nog niet over uit. Wat denk jij?quote:
Als je toch bezig bent...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
Daar ben ik nog niet over uit. Wat denk jij?
Mja ik denk het welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet over uit. Wat denk jij?
quote:
DM even wie of wat, want ik weet niet alles.quote:
Die zitten toch niet op Fok!quote:
Even overleggen met Ripley (R&P SC)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
DM even wie of wat, want ik weet niet alles.
Ga godverdomme eens nieuwe dingen maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
Hm ik bedenk me net dat ik voldoende in huis heb om een cake te bakken.....
Ja maandag buurmeisjequote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maandag buurmeisje
dinsdag ......
woensdag
etc
Ik vertel niks. Discretie is een groot goed enzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
DM even wie of wat, want ik weet niet alles.
Je date al weg?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor sommigen kun je volgensmij beter een lijst maken wie ze nog NIET gedaan hebben, dan ben je sneller klaar..
Valt op zich wel mee eigenlijk. Of ik weet de helft niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Voor sommigen kun je volgensmij beter een lijst maken wie ze nog NIET gedaan hebben, dan ben je sneller klaar..
Gek genoeg zal ik bij iedereen op dat lijstje staanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dat is een zekerheidje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij hem en hij kookt nu voor mequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een zekerheidje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
You go girl.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik ben bij hem en hij kookt nu voor meSeks maakt hongerig he
Het is dat je nieuw bentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een zekerheidje. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Goed afgerichtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook Tijn, maken we daar gewoon een exclusief lijstje vanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gek genoeg zal ik bij iedereen op dat lijstje staan![]()
*noteertquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik daar zo blij mee moet zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook Tijn, maken we daar gewoon een exclusief lijstje van
Het is ook wel grappig om dingen te weten die niemand verder weet.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook wel grappig om dingen te weten die niemand verder weet.
Kloon alert!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:00 schreef yats het volgende:
[..]
Het is ook wel grappig om dingen te weten die niemand verder weet.
Relatief nieuw als poster wel ja, als lezer loop ik al flink wat langer mee.quote:
Wie zal het zijn?quote:
Geen idee of jouw lijstje gaat kloppen of niet. Dat bedoelde ik. Over mijn lijstje doe ik geen uitspraken.quote:
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:02 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee of jouw lijstje gaat kloppen of niet. Dat bedoelde ik. Over mijn lijstje doe ik geen uitspraken.
Kom op, veel te duidelijk dat.quote:
De mods?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie was er ook alweer van de kloons bijhouden?
Ik ontken toch niks?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, veel te duidelijk dat.
Anders gaan we gewoon roepen dat het Peu is.
Dat zegt Buurpoes ook steedsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef yats het volgende:
Ik ben benieuwd waar jullie mij een kloon van maken. Ik durf met de hand op mijn hart te zeggen dat ik geen kloon ben.
Omg, gecondoleerd!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, veel te duidelijk dat.
Anders gaan we gewoon roepen dat het Peu is.
Of jouw lijstje klopt? Of naar mijn lijstje?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar
Ik heb je kop gezien, dus ik geloof je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:04 schreef yats het volgende:
Ik ben benieuwd waar jullie mij een kloon van maken. Ik durf met de hand op mijn hart te zeggen dat ik geen kloon ben.
Of mijn lijstje kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef yats het volgende:
[..]
Of jouw lijstje klopt? Of naar mijn lijstje?
Thxs feer!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb je kop gezien, dus ik geloof je.
Masker! Snap dat dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds een kloon zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is hij echt een pro.quote:
Ja, maar dan niet van iemand die ik ken. Dus niet boeiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kan het nog steeds een kloon zijn
Met auberginesquote:
quote:
Heb jij nog met iemand gesekst hier?quote:
Te weinig de laatste 3 jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij nog met iemand gesekst hier?
Six degrees of seperationquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Er komen geen lijstjes, slechts een schema. Everybody is connected.
Ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn lijstje is sowieso niet compleet. Ik zit elke meet weer van "OHMYGOD HEBBEN DIE SEKS GEHAD!?" En dan is het van "Ja Myra, dat zeiden we de vorige keer al"
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef yats het volgende:
[..]Dat weet alleen jijzelf. Mijn lijstje is nu kort (want leeg), maar wie weet wat de toekomst brengt.
Nee, in plakjes. Werd een groentetaartje ofzo.quote:
Met een paar uitzonderingen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
Er komen geen lijstjes, slechts een schema. Everybody is connected.
quote:
Het is een mogelijkheid!..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is hij echt een pro.
[..]
Ja, maar dan niet van iemand die ik ken. Dus niet boeiend.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:07 schreef Myraela het volgende:
Mijn lijstje is sowieso niet compleet. Ik zit elke meet weer van "OHMYGOD HEBBEN DIE SEKS GEHAD!?" En dan is het van "Ja Myra, dat zeiden we de vorige keer al"
Als je niet geneukt hebt met iemand van hier, sta je er gewoon niet in.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
Met een paar uitzonderingen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je niet geneukt hebt met iemand van hier, sta je er gewoon niet in.
Of dat niemand dat weet van hierquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Tja, een van de voordelen van posten op fok i.p.v enkel lezen. Je krijgt vaker dmquote:
+1quote:
Ik voel me gediscrimineerd feerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is in dit geval even hetzelfde.quote:
Ah, mooi.. Oh.. Wachtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom denk je nog steeds dat ik een kloon ben?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar dat is net nu niet meer
[..]
Het is een mogelijkheid!..
[..]
Neuk dan iemand, godverdomme.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Damn, ik voel me buitengesloten...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer joh.quote:
Of je verspreid een roddelquote:
Was een grapjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:11 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waarom denk je nog steeds dat ik een kloon ben?
Shitquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent sowieso een R&P-SC-erquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Damn, ik voel me buitengesloten...
Die heeft het toch maar met 2 Fok!kers gedaan? Of heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Myraela het volgende:
Zeefje is het centrale netwerk van het schema.
Tot nu toe eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Myraela het volgende:
Uhu uhuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shht, als niemand het weet, is het nooit gebeurt!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Myraela het volgende:
Jij bent net zo de sigaar als ik vriendquote:
Klopt ja, daar zijn we mee begonnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:13 schreef Myraela het volgende:
Mwoa valt nog best mee denk ik eigenlijk. Voor mij danquote:
Zie hierbovenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
[..]
Jij bent net zo de sigaar als ik vriend
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Neuk dan iemand, godverdomme.Haha, working on thatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, de dame in kwestie heeft hier vandaag nog niet gepost.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Sta ik er al in?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Tot nu toe eigenlijk niet.Maar ik weet niet of ik alle info wel binnen heb.
Mjah, als ze het alleen binnen de SC houden, dan valt het voor mij ook meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mwoa valt nog best mee denk ik eigenlijk. Voor mij dan
[..]
Zie hierboven
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, working on thatEn nee, de dame in kwestie heeft hier vandaag nog niet gepost.
Een andere dan date-af-laat-weten-trut?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, working on thatEn nee, de dame in kwestie heeft hier vandaag nog niet gepost.
Tamashi?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Met wie heb je het bed gedeeld dan?quote:
Heb jij seks dan?quote:
En daarbuiten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, als ze het alleen binnen de SC houden, dan valt het voor mij ook mee
Ben jij ook misselijk bij het idee?quote:
Engel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef yats het volgende:
[..]
Scherp!quote:
Een lijntje of 2 extra, an sich nog niet echt schokkend..quote:
Die heeft hier wel gepostquote:
Het draait niet alleen om zeefje. Iemand van hier of niet? Zo niet, dan kom je niet in het schema. Zo simpel is het.quote:
Denk eerder zeefje.quote:
Alsof ik een bak maaien heb gegeten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben jij ook misselijk bij het idee?
Hoeveel lijntjes totaal?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een lijntje of 2 extra, an sich nog niet echt schokkend..
Vandaag?quote:
Ja, de date-dame ken ik niet via fok.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een andere dan date-af-laat-weten-trut?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof ik een bak maaien heb gegeten.
Dat nietquote:
Als je het van heel fok doet past het waarschijnlijk niet eens op een A1 velquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een lijntje of 2 extra, an sich nog niet echt schokkend..
Waarom zo hatelijk?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Alsof ik een bak maaien heb gegeten.
Daar ging het over.quote:
Van wie niet? Van mij wel hoor, zijn er maar 3 totaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je het van heel fok doet past het waarschijnlijk niet eens op een A1 vel
Dat valt wel mee, ik denk dat dit voor de meeste geldt hierquote:
Omdat Royquote:
Hoezo hatelijk? In dat geval had ik wel een bak stront met maaien gezegdquote:
Die oude lijst was verdomd lang in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je het van heel fok doet past het waarschijnlijk niet eens op een A1 vel
Wie dan wel?quote:
Klopt, maar dat was ergens anders omquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik. Daar was toen toch drama mee in het radio topic?
En Messy toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was ergens anders om
Zeefje en Knet zijn de 2 die iedereen wel weet geloof ik..
Ja, ik weet altijd alleen alles dat iedereen al lang weet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was ergens anders om
Zeefje en Knet zijn de 2 die iedereen wel weet geloof ik..
Ga we nu namen noemenquote:
Ik weet niet eens meer hoe ik dat weet eigenlijk.quote:
Ach we weten het antwoord alquote:
Ohja, dat is weer zo'n gevalletje. Ik wist het eigenlijk al, maar ben toch altijd weer verbaasd.quote:
Volgensmij heb ik het je toen der tijd zelf verteld ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik dat weet eigenlijk.
Engel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef yats het volgende:
Waarom denkt iedereen toch dat het zeefje is? Die is het niet.
O, dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik het je toen der tijd zelf verteld ofzo
Dan Engel of Tamashi, voor de rest mis ik geen vrouwelijke posters..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef yats het volgende:
Zeg het gewoon, dan hebben we dat gehad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:23 schreef yats het volgende:
Lolaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan Engel of Tamashi, voor de rest mis ik geen vrouwelijke posters..
Zat aardig vol ja dat lijstje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die oude lijst was verdomd lang in ieder geval.
Voortaan zelf niet beginnen dan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan ben ik hypocriet![]()
Echt achterbaks gedrag, vuile imbeciele autistische teringlijer![]()
Ben weg hier, zielig figuur
Tamas is toch bezet? Dat kan dus al niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Open relatie toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tamas is toch bezet? Dat kan dus al niet.
Dan..... Sta ik niet op de lijstquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tamashi en Yats lijkt me sowieso geen match.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Tamas is toch bezet? Dat kan dus al niet.
Deze hint snapte ik dan wel. Je bent te nieuwsgierig Myr, Totdat duidelijk is of die date er komt of niet hou ik me even op de vlakte.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg het gewoon, dan hebben we dat gehad.
Daarbij vinden meisjes dat leuk om te weten, dan snappen ze je vage hints wat eerder. En willen ze direct seks met je.
Wie weet heeft ze een open relatie ofzo.quote:
O, dat volg ik niet.quote:
Niet elkaars type, nee.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tamashi en Yats lijkt me sowieso geen match.
Nee, hij moet zijn piemel er nog in steken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn we nu aan het achterhalen wie yats heeft gehad dan?
Nog niemand.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
Daarna ben jij aan de beurt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
Ja maar daar heb ik niks voor in huis. En cake zit nu al in de oven hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ga godverdomme eens nieuwe dingen maken.
Dat is makkelijk : niemand van fokquote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef S95Sedan het volgende:
quote:
Ah, beetje jammer dit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, hij moet zijn piemel er nog in steken.
Ik zit al in de startblokken!quote:
Als je cake kunt maken, kun je ook koekjes maken. Of boterkoek. Of muffins. Of whatever.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik niks voor in huis. En cake zit nu al in de oven hoor
Mijn schema:quote:
Dus met wie heb jij het gedaan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Ah, beetje jammer dit.
[..]
Ik zit al in de startblokken!
Wel hoor.....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heeft een vriend en neukt niet buiten de deur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog steeds een WIP. (hihi, wip)quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel hoor.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar niet met andere kerels dan je vent
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik boogschutterquote:
ik zie der er wel voor aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent ook serieus een schema aan het maken?
Ja gvd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent ook serieus een schema aan het maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |