Wat een onzinquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Nah, waar er twee vechten hebben er twee schuld. En ik heb ook wel eens een relatie verneukt.
Nope.quote:
Toch kan het.quote:
Bij zeefje valt er geen pijl op te trekken. Maar als je nog wat spullen hebt liggen of goed kunt schilderen...quote:
Die is van Huppel, dat werd net al gezegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef twi het volgende:
Hamvraag blijft, van wie was die HTC One? En is Sedan daar juist zo pissig over?
Ik ben blij met deze neutrale TTquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
Ik had met dit onderwerp wel een betere TT verwacht.
Sorry ik kon zo snel niks verzinnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
Een eigen huis is genoeg, toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij zeefje valt er geen pijl op te trekken. Maar als je nog wat spullen hebt liggen of goed kunt schilderen...
Sowieso een kutding, dan liever een Nexusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef twi het volgende:
Hamvraag blijft, van wie was die HTC One? En is Sedan daar juist zo pissig over?
Ik ben nog niet overtuigdquote:
Aan het raam of wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar te kunnen likken.
Ok, dit zie ik nu voor me. Bah.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan jij niet likken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wil het wel even demonstreren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso een kutding, dan liever een Nexus
[..]
Ik ben nog niet overtuigd
Tijn een tweede date?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel plezier op je eerste tweede date, tijntje. Ik vind het leuk voor je.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Fera het volgende:
Thnxquote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spullen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Bij zeefje valt er geen pijl op te trekken. Maar als je nog wat spullen hebt liggen of goed kunt schilderen...
Werkt dat?quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |