Gelukkig heeft ze d'r pilletjes genomen, ze is lekker relaxtquote:
Geniaal en nu weer janken natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef Lavenderr het volgende:
Waarom doe je zo kwaad tegen me? Ik zit gewoon te schilderen hoor. Jeetjemina.
Andrea wil wat en Emil moet het aanvragen. Dat mens is echt van het pad.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:38 schreef iBenny het volgende:
Andrea is zzo achterlijk snel op dr tenen getrapt
Begin je weer tegen haar?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Emil had gelijk als andrea iets wil moet ze het zelf aan gaan pakken
Hoe dat zo overkomt zou je dat wel denken hequote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Een brief van je kinderen met het errugste dajje ken ovverkomme![]()
Is er één ziek? Of erger nog?
Oh god. Je zal het winnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
Win een backstage VIP experience bij Utopia
Kun je gelijk Huub ff aan zijn stropdas trekkenquote:
YOLOquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Zomaar weer eens een keer een 1/2 aflevering kijken
Sorry schatje zou het niet meer doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Begin je weer tegen haar?
Waarom doe je zo boos?
Je hebt Andrea gemist. Bofferd.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Zomaar weer eens een keer een 1/2 aflevering kijken
Haar kinderen schrijven dat ze het niet leuk vinden om te zien hoe ze dronken tegen kerels oprijdt. Da's echt het ergste wat je kan overkomenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dat zo overkomt zou je dat wel denken he
O, die kan ik missen als kiespijnquote:
Denk zomaar dat er ook wel info van zuslief bij zat, maar wel iets genuanceerder dan wat de op FB schreef (de inwoners worden gedrogeerd)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe dat zo overkomt zou je dat wel denken he
Wie wel daar?quote:
Die i eigenlijk best goed bezzig sinds het bezoek van haar oudersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een avontuur gaat Laura opeens aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |