Ik zag je wel. Joey.quote:
Niet zo bestquote:
Balen. Beterschap.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Niet zo bestKom net terug van de kaakchirurg, en waar mijn verstandskiezen getrokken waren was het helemaal gaan ontsteken
Lig nu met koorts en antibiotica op bed
maar bij jou?
ja qoute verneukt en de ocd'er in mij moet het goed hebben etc niet interessant.quote:
Thanksquote:
Awww ... That sucks.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Niet zo bestKom net terug van de kaakchirurg, en waar mijn verstandskiezen getrokken waren was het helemaal gaan ontsteken
maar bij jou?
Thanksquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ... That sucks.Beterschap!
Met mij wel goed. Vandaag weer lekker hard gesport en goed nieuws gehad. Morgen mag m'n moeder alweer naar huis, vanuit het ziekenhuis.
das fucked.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar bij jou?
Ik doe in zo'n situatie hetzelfde hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef perro. het volgende:
[..]
ja qoute verneukt en de ocd'er in mij moet het goed hebben etc niet interessant.
so, how are you doin'?
Ja nogalquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja nogalen de andere kant gaat er over een maand ook uit
Een cyste op één van haar eierstokken. Moest door middel van een buikoperatie verwijderd worden. Maar ze herstelt goed en mag eerder naar huis dan verwacht.quote:
Komt je meisje je verzorgen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar bij jou?
Yay.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Awww ... That sucks.Beterschap!
Met mij wel goed. Vandaag weer lekker hard gesport en goed nieuws gehad. Morgen mag m'n moeder alweer naar huis, vanuit het ziekenhuis.
Die liggen in een positie waar ik over een tijd sowieso last van ga krijgen, dus je kan het maar beter voor zijn, voordat je een extra kies mistquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die liggen in een positie waar ik over een tijd sowieso last van ga krijgen, dus je kan het maar beter voor zijn, voordat je een extra kies mist
Moest het uit Verwegistan komen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:29 schreef Vinniiee het volgende:
Net een pakketje opgehaald wat ik ruim een maand geleden besteld heb
Nee hoor, we halen haar 's ochtends op. Maar de tijd die jij in eerste instantie voorstelde is in dat geval wel beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yay.Heeft dat nog gevolgen voor ons morgen?
Was al de hele week hier mij aan het verzorgen inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |