quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:05 schreef mujentas het volgende:
Dat is het mooie van FOK!, voor alles heeft men een oplossing
Herkenbaar. Daarom terechte klacht, 9.5/10quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen maar het lukt niet. Over 5,5 uur gaat de wekker weer
Same, 6 uur op en ben pas waarschijnlijk rond middernacht weer thuisquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik wil eigenlijk gaan slapen maar het lukt niet. Over 5,5 uur gaat de wekker weer
Same, maar mijne gaat over 5 uur 55 minutenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:05 schreef Schuimpjes het volgende:
Kaasgrillworst is niet lekker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:08 schreef Broccolitaartje het volgende:
lekker mn broodje en mn kaasgrillworst,
Ja je mist part 1.quote:
Zal wel vanwege de rechten verwijderd zijn van YouTubequote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja je mist part 1.
Kon m ook zo ff niet vinden
Had ik dus vanmiddag ook nog, had alleen nog wel pauze op t moment dat ik t doorhad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:08 schreef Broccolitaartje het volgende:
Vooral omdat ik het me zelf niet kan voorstellen om bewust iets niet te betalen... Ik had een keer 's ochtends een briefje van 10 in mn broekzak gedaan zodat ik lunch kon kopen op werk en dus ik had al lekker mn broodje en mn kaasgrillworst, en ik ging wat drinken halen, en toen reed er iemand met zn wagentje allemaal blikjes uit het schap die helemaal over de vloer rolden en toen hielp ik ff met opruimen en toen ik daar klaar mee was dacht ik "okee het is nu tijd om te lunchen" maar toen was ik helemaal vergeten dat ik nog niet betaald had en toen een paar uur later voelde ik in mn broekzak en toen voelde ik dat zelfde briefje nog zitten en toen bedacht ik me dat ik mn lunch niet betaald had en dat vond ik zó erg...
Heb je trouwens collega's die dit ook zien gebeuren en het zelf niet doen? Praat er eens met hun over.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hee, ik heb een DM maar omdat ik nog geen week lid ben kan ik hem niet bekijken...
spannend hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hee, ik heb een DM maar omdat ik nog geen week lid ben kan ik hem niet bekijken...
Nou daar heb ik echt niet over nagedacht eigenlijk... Het was echt zo van "FUCK NU BEN IK EEN DIEF HIER MAG NIEMAND ACHTER KOMEN!"quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Had ik dus vanmiddag ook nog, had alleen nog wel pauze op t moment dat ik t doorhad.
Als je nog wist wat je precies had gewoon even langs de counter gaan, verhaal uitleggen en opnieuw afrekenen en daarna producten terugleggen in de winkel, of alles x2 doen en meenemen.
Zón vleesdief hebben wij ook. Een hele irritante. En als ie zich betrapt voelt, loopt ie de winkel uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef mujentas het volgende:
Inderdaad. Ik had een keer een vent die heel zijn tas vol had en uiteindelijk wegrende toen ik hem voorbij de kassa aansprak. Hij gooide zijn tas in de bosjes in de hoop dat we zouden stoppen
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Schuimpjes was toch verliefd hoorde ik van Sander?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |