abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138284909
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:43 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Pen en papier?

[..]

En die hebben allemaal elkaars nummer in hun telefoon staan?
Ze hebben de "groeps app" :')
pi_138284921
Ik zou er ook achter aan gaan hoor. Gaat niet om de waarde van wat er gestolen is, maar om het principe.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:44:46 #228
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_138284924
Uiteraard om het principe. Maar dat mogen anderen (lees: de politie) oplossen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138284956
Tijd terug nog een vlees dief achterna gegaan. Hij ging uiteindelijk op de grond zitten en weigerde mee te lopen. Toen hebben we hem maar meegesleurd over de grond :)
pi_138284984
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:44 schreef Schuimpjes het volgende:
Uiteraard om het principe. Maar dat mogen anderen (lees: de politie) oplossen.
Maar als de politie komt, is het toch al te laat? :P
pi_138284996
Hier hebben ze laatst nog een schoen bemachtigt.. De rest van de dief was al over iets heen geklommen :')
pi_138285020
Vandaag kwam mijn teamleider naar boven (hij was vroeg en hoefde nog niet te beginnen) achter hem aan kwam een man en onze kwaliteitsmedewerker. Ja zegt hij deze meneer vond het nodig niet af te rekenen. Ik en mijn SM. Ohw dan hebben we een probeem.
Dus politie gebeld enzo, alles gedaan.

Komt onze teamleider weer boven, ja meneer had ook een tas bij de balie afgegeven melde hij aan ons. Bleek dat er in deze loodzware tas een berg zwitsal en horloges zat. Waarschijnlijk gestolen bij een kruidvat in een winkelcentrum verder op.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:47:25 #233
378682 JohnBercow
pi_138285043
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:46 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Maar als de politie komt, is het toch al te laat? :P
Ik doe wel aangifte. Binnen de winkel hou ik iemand aan, daarbuiten niet. Mijn eigen veiligheid gaat boven alles. En ja, dat betekent dat ik dus niet door wijken achter iemand aan ga lopen.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138285079
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik doe wel aangifte. Binnen de winkel hou ik iemand aan, daarbuiten niet. Mijn eigen veiligheid gaat boven alles. En ja, dat betekent dat ik dus niet door wijken achter iemand aan ga lopen.
wijken niet maar even een kort sprintje het winkelcentrum in kan genoeg zijn om in ieder geval de goederen weer mee te kunnen nemen naar de winkel.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:50:04 #235
378682 JohnBercow
pi_138285130
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:48 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

wijken niet maar even een kort sprintje het winkelcentrum in kan genoeg zijn om in ieder geval de goederen weer mee te kunnen nemen naar de winkel.
Ik heb geen zin om de held te moeten gaan uithangen. Ik ken genoeg verhalen (oa. van de HOMAG-cursussen) waarbij het (goed) mis is gegaan.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138285138
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:48 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik had een keer een vent die heel zijn tas vol had en uiteindelijk wegrende toen ik hem voorbij de kassa aansprak. Hij gooide zijn tas in de bosjes in de hoop dat we zouden stoppen :)
pi_138285176
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:46 schreef ikbenschipper het volgende:
Komt onze teamleider weer boven, ja meneer had ook een tas bij de balie afgegeven melde hij aan ons. Bleek dat er in deze loodzware tas een berg zwitsal en horloges zat. Waarschijnlijk gestolen bij een kruidvat in een winkelcentrum verder op.
Hoe snugger ben je dan :')
pi_138285177
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:47 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ja, hele wijken doorlopen vind ik ook een beetje teveel van het goede :') Maar tot 50 meter buiten het filiaal wil ik wel proberen om hem tegen te houden :P
pi_138285193
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef mujentas het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik had een keer een vent die heel zijn tas vol had en uiteindelijk wegrende toen ik hem voorbij de kassa aansprak. Hij gooide zijn tas in de bosjes in de hoop dat we zouden stoppen :)
En dan ben ik ook wel klaar. Ze komen ook niet meer terug dan.
pi_138285206
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om de held te moeten gaan uithangen. Ik ken genoeg verhalen (oa. van de HOMAG-cursussen) waarbij het (goed) mis is gegaan.
Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken natuurlijk.

Toen met die gewapende overval hadden we ook eigenlijk niet achter die gast aan moeten gaan, maar op zo'n moment denk je niet na, maar doe je het gewoon.
pi_138285240
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Toen met die gewapende overval hadden we ook eigenlijk niet achter die gast aan moeten gaan, maar op zo'n moment denk je niet na, maar doe je het gewoon.
Gelukkig nooit meegemaakt, maar ik hoop dat ik dan verstandig genoeg kan blijven handelen.
pi_138285243
Hahaha heldhaftige mensen hier allemaal! Ik durf niet eens tegen een aantal TLVA's te zeggen dat zij dan misschien van kassa mogen zijn, maar dat dat niet betekent dat ze hun lunch op zondag niet hoeven te betalen... (Dan is er meestal geen ASM/SM). Ik schaam me kapot voor dat soort mensen, komen langs de deli afdeling en langs de broodafdeling, kiezen wat uit en gaan het lekker boven opeten zonder te betalen...
pi_138285285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:51 schreef mujentas het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel eng. Dan moet je niet alleen aan je eigen veiligheid denken, maar ook aan de veiligheid van je collega's. Zou niet weten hoe ik in zo'n situatie zou handelen.
pi_138285319
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef Broccolitaartje het volgende:
Hahaha heldhaftige mensen hier allemaal! Ik durf niet eens tegen een aantal TLVA's te zeggen dat zij dan misschien van kassa mogen zijn, maar dat dat niet betekent dat ze hun lunch op zondag niet hoeven te betalen... (Dan is er meestal geen ASM/SM). Ik schaam me kapot voor dat soort mensen, komen langs de deli afdeling en langs de broodafdeling, kiezen wat uit en gaan het lekker boven opeten zonder te betalen...
Wat? :{

Gewoon naar je asm toestappen.
  vrijdag 28 maart 2014 @ 23:55:39 #245
378682 JohnBercow
pi_138285356
Ik heb een keer een bijna overval meegemaakt (werd door TL VA gebeld dat op de parkeerplaats voor onze winkel twee mannen waren gezien met bivakmutsen). Meteen de voordeur dichtgemaakt (klanten opgesloten in de winkel) en 0900-8844 gebeld ( :') ). Vervolgens doorverbonden naar 112 en die hebben meteen een aantal auto's, motoren, honden en een heli gestuurd. Ook werd een een Burgernet-alarm uitgegeven.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_138285375
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

Gelukkig nooit meegemaakt, maar ik hoop dat ik dan verstandig genoeg kan blijven handelen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:53 schreef SLP_ het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel eng. Dan moet je niet alleen aan je eigen veiligheid denken, maar ook aan de veiligheid van je collega's. Zou niet weten hoe ik in zo'n situatie zou handelen.
Ik wist niet eens wat er aan de hand was. Ik was onderweg naar de counter voor een kostennota toen ik iemand keihard hoorde huilen, in mijn ooghoeken zag ik de kassalade op de grond liggen en vervolgens dacht ik niet eens na en rende ik de deur uit. Maar goed, gelukkig is het pas eenmaal gebeurd.
pi_138285384
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:54 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ja... Maar, ik weet niet... Ik wil ook niet de klikspaan uit lopen hangen... Ookal vind ik het wel heel erg dat ze gewoon lekker doen waar ze zin in hebben
pi_138285391
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik heb een keer een bijna overval meegemaakt (werd door TL VA gebeld dat op de parkeerplaats voor onze winkel twee mannen waren gezien met bivakmutsen). Meteen de voordeur dichtgemaakt (klanten opgesloten in de winkel) en 0900-8844 gebeld ( :') ). Vervolgens doorverbonden naar 112 en die hebben meteen een aantal auto's, motoren, honden en een heli gestuurd. Ook werd een een Burgernet-alarm uitgegeven.
:')

Maar klanten binnen van slag of viel t wel mee?
pi_138285392
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:54 schreef d4v1d het volgende:

Ik zou toch een keer aan die mensen vragen of ze het wel normaal vinden? Diegene die leiding heeft over de afdeling kassa en diegene die leiding heeft over de winkel kunnen duidelijk niet met hun verantwoordelijkheid omgaan.
pi_138285406
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 maart 2014 23:55 schreef Schuimpjes het volgende:
Onze ingang kan niet zo snel dicht. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')