abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 20:10:39 #1
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6249381
WAT IS DIT?
Dit is het topic waarin iedereen zijn muziekale ideetjes kan posten. Dit kunnen opnames zijn van drums, bass, gitaar, synthesizer etc.! Je kunt het zo gek niet bedenken, heb je een ideetje post het hier. Wie weet mixt een andere muziekant er wel wat op! Zo komen langzaam kleine muziekprojectjes tot stand waarbij verschillende muziekanten hun eigen inbreng hebben.

GEEF EENS WAT VOORBEELDEN?
Ik heb uit oudere topics even wat mixen eruit gehaald zodat je eens wat mixen kunt horen:

Fok-mix.mp3
JijHaat.mp3
Fok-stillness.mp3
Mario.mp3
Bluesbully.mp3
George_Baker_theme.mp3
Zef.mp3
Superopgekriktewah.mp3
Benjohangruntshit2.mp3

Zoals je ziet gaan we overal voor! Van mondharmonica tot underground grunt shit. Alles kun je kwijt. Je hoeft geen technische patser te zijn hier, we doen het voor de lol! (Patsstukken zijn natuurlijk ook toegestaan, daar niet van. )

HOE MOET IK OPNEMEN?
Zie hier voor een handige uitleg hoe simpel opnamens te maken: http://www.cyberjammin.com/phpnuke/html/modules.php?name=Content

WAAR MOET IK UPLOADEN?
25mb voor je opnames kun je hier vinden www.onlinerock.com als je nog geen ruimte hebt.

WAAR ZIJN DE VORIGE TOPICS?
Hier:
Post hier je filmpje met je favo instrument :-)
Toon hier je muzikale skills (deel2)
Toon hier je muzikale skills (deel3)

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 12-10-2002 20:23]

pi_6249520
ok;

hier mijn bewerking van riff4 van yoko:

http://cyberjams.johanfitie.com/riff4_johangitaar.mp3

/Johan

zaterdag 12 oktober 2002 @ 20:36:19 #3
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6249562
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:31 schreef LesPaul het volgende:
ok;

/Johan

Voor de mensen die een basis willen kunnen dit handig gebruiken: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//riff4.mp3
pi_6249750
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:31 schreef LesPaul het volgende:
ok;

/Johan

beetje slordig gespeeld hier en daar
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 21:01:31 #5
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6249797
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:56 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

Je kunt niet alles in 1 take goed doen he Wou je ook wat opnemen trouwens?
pi_6251133
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:56 schreef -Dalai- het volgende:

[..]

... speel nog niet zo lang ...
pi_6251265
ik heb gisteren nog ff een videotje opgenomen, let op mn pruik

http://www.metalmethod.com/audio-video/m_angelo.wmv

wel een beetje sloppy gespeeld bij die sweep picks rond de 1m20 maar dat komt omdatie in 1 take was opgenomen.

pi_6251742
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 22:42 schreef LenL het volgende:

wel een beetje sloppy gespeeld bij die sweep picks rond de 1m20 maar dat komt omdatie in 1 take was opgenomen.

oh my god!!!

/Johan

pi_6251838
uit welke jaren 80 haarfohn metalband is die gast getrokken?
yankee charlie dinges
  zaterdag 12 oktober 2002 @ 23:51:47 #10
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6252187
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:14 schreef LesPaul het volgende:

[..]

oh my god!!!

/Johan

STukje Crossroads!1 Vanaf 2:50 is het pas echt werk

Shit lenl, jij ben echt goed. Waar heb je dat geleerd??? Pruik opgezet, LOL !!!

pi_6252501
nieuwe upname van iets wat ik al eerder gepost heb
dit keer iets technischer:

Finding My Way - 12 oct 2002

/Johan

pi_6252976
ik heb wel ideetjes, maar ik kan ze niet uitvoeren..
pi_6255217
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 23:21 schreef hyperfuzz het volgende:
uit welke jaren 80 haarfohn metalband is die gast getrokken?
bekijk het begin nog eens, hij komt uit nitro

ofnee, ik kom uit nitro :p

hoeveel pagina's tablatuur zal dat clipje wel niet wezen

rond dat stukje rond 1m20 zitten wel erg veel fouten, daar neem ik egt te veel hooi op mmn vork :p

zondag 13 oktober 2002 @ 10:39:30 #14
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_6255254
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 10:27 schreef LenL het volgende:verhaaltje
mag ik die Randall bakken van je eens lenen?
yankee charlie dinges
pi_6255350
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 10:39 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

mag ik die Randall bakken van je eens lenen?

Randall is toch SS???
pi_6255400
Echt vaag hoe die gast zo staat te flippen met zijn handen. Hele tijd boven onder enzo Echt wel stoer hehe alleen zijn kapsel mag wel beter
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 13 oktober 2002 @ 11:20:44 #17
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_6255450
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 11:13 schreef Pietjuh het volgende:
Echt vaag hoe die gast zo staat te flippen met zijn handen. Hele tijd boven onder enzo Echt wel stoer hehe alleen zijn kapsel mag wel beter
yep geef mij mcoenen maar
yankee charlie dinges
pi_6255473
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 11:20 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

yep geef mij mcoenen maar

hmmm, die gast van mij filmpje doet nog wel iets patseriger dan marcel... en dat 80s metal geborsteldee haar is best sexy
pi_6255612
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 11:25 schreef LenL het volgende:

[..]

hmmm, die gast van mij filmpje doet nog wel iets patseriger dan marcel... en dat 80s metal geborsteldee haar is best sexy

Haha geef mij maar gewoon normaal lang haar ipv zo'n kapsel
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
  zondag 13 oktober 2002 @ 13:01:07 #20
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6256273
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 11:25 schreef LenL het volgende:

[..]

Hij ook nette kleren aan zie ik, speciaal uit de vuilnisbak gehaald voor dat concert. Maargoed, dit is iets voor een gitaar topic.

Mp3 posten, niet zeiken

zondag 13 oktober 2002 @ 14:41:16 #21
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6257353
Hm, ik heb voor de eerste keer een deathmetal stukje opgenomen met de nieuwe opname plek. Vorige plek (drumloop voor de fokmix) was echt veel beter, gaak ook zeker weer terugwijzigen.

Ik heb wat geblastbeat enzo, en het gaat allemaal niet goed Even uploaden.

pi_6258395
Ik heb de laatste berichten even doorgelezen en ik wil best meewerken aan een wat langer nummer (mits ik daar de tijd voor heb, want dat is vrij onduidelijk op het moment). Zie onderstaand deuntje van 19 seconden. Is dat iets om mee verder te gaan? Let trouwens niet op de slechte timing; ik heb 't even vlug vlug in mekaar geflansd.

http://www.onlinerock.com/services/wingdings/accidents.mp3

zondag 13 oktober 2002 @ 16:17:02 #23
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6258704
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 15:55 schreef wingdings het volgende:
Ik heb de laatste berichten even doorgelezen en ik wil best meewerken aan een wat langer nummer (mits ik daar de tijd voor heb, want dat is vrij onduidelijk op het moment). Zie onderstaand deuntje van 19 seconden. Is dat iets om mee verder te gaan? Let trouwens niet op de slechte timing; ik heb 't even vlug vlug in mekaar geflansd.

http://www.onlinerock.com/services/wingdings/accidents.mp3

Hej man, waarom gebruik jij altijd hetzelfde toontje

Er zit wel een mooie lead-onderbouw structuur in. De gitaar kan bv. die ondertoon spelen en dan jij erboven op met die lead.

pi_6258772
Inderdaad da's wel een goed idee. Ik kan je niet zeggen waneer ik hem af heb, maar zal ongetwijfeld niet langer dan een week duren. Ik zal er dan met een een zonder ondertoon uploaden. (en een zonder drums; dat kan ik toch zo goed

[Dit bericht is gewijzigd door wingdings op 13-10-2002 16:31]

zondag 13 oktober 2002 @ 18:48:18 #25
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6261006
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 16:21 schreef wingdings het volgende:
Inderdaad da's wel een goed idee. Ik kan je niet zeggen waneer ik hem af heb, maar zal ongetwijfeld niet langer dan een week duren. Ik zal er dan met een een zonder ondertoon uploaden. (en een zonder drums; dat kan ik toch zo goed
Hehe, no probs! Ik ga hier nog ff mijn drumstel 90graden draaien, want de laatse opname klinkt echt shit. Heb em ff geupload. Wat deathmetal crap.

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop33_.mp3

zondag 13 oktober 2002 @ 21:51:29 #26
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6264531
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 18:48 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hehe, no probs! Ik ga hier nog ff mijn drumstel 90graden draaien, want de laatse opname klinkt echt shit. Heb em ff geupload. Wat deathmetal crap.

Hm het is stil, ik schat in dat cynic de enige is die dit kan waarderen
  maandag 14 oktober 2002 @ 09:41:46 #27
29041 hyperfuzz
foxtrot hotel
pi_6270528
quote:

vanwaar die vervorming (clipping?) ... komt dat door het mp3 formaat?
yankee charlie dinges
pi_6271445
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 21:51 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hm het is stil, ik schat in dat cynic de enige is die dit kan waarderen

Hey, gaan we generaliseren?
Ik zal eens weer wat dingetjes downloaden. Ik werk namelijk met een behoorlijke omweg, nl: op school down- en uploaden en dan thuis inspelen. Maar binnenkort is er ADSL en dan spam ik alles vol

Of misschien moet ik m'n gitaar mee naar school nemen

It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_6283238
Kort blues stukje van mij:

http://cyberjams.johanfitie.com/johanbantam418-500mp3.mp3

Heb een strat gebruikt met een DiMarzio PAF in de neck. Door de V-amp heen gehaald; en zo in cool edit geplept.

/Johan

pi_6283551
quote:

[..]

Kijk aan, daar kan ik wel iets mee
Zal morgen even een eerste probeerseltje posten. Mixt wel erg slecht trouwens. Zou je btw voortaan ff 4 tikken vooraf kunnen geven, dan kan ik normaal invallen
It has to mean something
pi_6289036
http://onlinerock.com/musicians/cynic//bak-ruis.mp3

Deze is bij nader inzien toch wel vrij slecht, maar ik wil hem jullie toch niet onthouden..........

Heeft iemand trouwens ervaring met (gitaar) opnemen in Cubase? Lijkt me vrij compleet als programma, maar ik snap er werkelijkwaar helemaal niks van........

It has to mean something
  dinsdag 15 oktober 2002 @ 22:18:37 #32
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6301524
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 09:41 schreef hyperfuzz het volgende:

[..]

vanwaar die vervorming (clipping?) ... komt dat door het mp3 formaat?

Ik kom er nu pas achter. Dat komt door het te veel equalizen. Dit is de nieuwe positie van mijn mic, die staat dus gaar en alles klinkt verkeerd. Het totaal klinkt ook gewoon gaar. Ik heb de bass misschien wel met 10dB opgekrikt, zo erg was het gesteld. Hij staat nu weer in de oude opstelling.
quote:
Heeft iemand trouwens ervaring met (gitaar) opnemen in Cubase? Lijkt me vrij compleet als programma, maar ik snap er werkelijkwaar helemaal niks van........
Cubase is echt overhyped lijkt het. Ik zie steeds meer mensen die willen beginnen opnemen met Cubase. Dat is inderdaad veel te moeilijk. Je kunt het beste met simpele opname/mix programma'tjes beginnen, zoals gewoon CooleditPro.

Whaha! Cynic, dat stukje bij 11 sec en 3 sec is precies waar ik mijn loop voor gemaakt had Dat moet je een keer gebruiken voor heel dat stuk, of gewoon 2 riffjes. Hail jou, je bent de eerste gitarist met een deathmetal stijl die ik heb kunnen bekennen op dit forum. Dus ik heb veel respect voor jou. Dit is iig motivatie om nog zoiets op te nemen, uiteraard nu met beter drumgeluid. En ingespeeld, zodat die 2e blastbeat ook nog goed klinkt

Maar dit is erg cool, het begin is echt God Dethroned stijl (vanaf 3sec). Vanaf 11 sec weet ik het niet, gewoon chaos

En die 4 tikken komen eraan.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 15-10-2002 22:36]

pi_6306418
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 22:18 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik kom er nu pas achter. Dat komt door het te veel equalizen. Dit is de nieuwe positie van mijn mic, die staat dus gaar en alles klinkt verkeerd. Het totaal klinkt ook gewoon gaar. Ik heb de bass misschien wel met 10dB opgekrikt, zo erg was het gesteld. Hij staat nu weer in de oude opstelling.
[..]

Cubase is echt overhyped lijkt het. Ik zie steeds meer mensen die willen beginnen opnemen met Cubase. Dat is inderdaad veel te moeilijk. Je kunt het beste met simpele opname/mix programma'tjes beginnen, zoals gewoon CooleditPro.

Whaha! Cynic, dat stukje bij 11 sec en 3 sec is precies waar ik mijn loop voor gemaakt had Dat moet je een keer gebruiken voor heel dat stuk, of gewoon 2 riffjes. Hail jou, je bent de eerste gitarist met een deathmetal stijl die ik heb kunnen bekennen op dit forum. Dus ik heb veel respect voor jou. Dit is iig motivatie om nog zoiets op te nemen, uiteraard nu met beter drumgeluid. En ingespeeld, zodat die 2e blastbeat ook nog goed klinkt

Maar dit is erg cool, het begin is echt God Dethroned stijl (vanaf 3sec). Vanaf 11 sec weet ik het niet, gewoon chaos

En die 4 tikken komen eraan.

Thanks, ik ben nu hard bezig een tweede mede-metaller te recruteren (Spoilerman, onder andere van Salacious Gods) en het lijkt erop dat hij binnenkort ook meedoet!)
It has to mean something
pi_6318699
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 20:36 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Voor de mensen die een basis willen kunnen dit handig gebruiken: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//riff4.mp3

Terug van weggeweest, heb vandaag eindelijk tijd
deze is best wel cool ! misschien dat iemand anders d'r nog doorheen kan raggen op z'n gitaar!
mijn mix bij deze meesterlijke riff van Yoko einde is alleen een beetje vaag...wis nie zo wattik moes doen abrupt einde ...maarja nog zo'n riff yoko! klinkt lekkur!
http://onlinerock.com/clubs/nyles//riff4__mix_.mp3
pi_6318849
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2002 09:24 schreef Cynic het volgende:
http://onlinerock.com/musicians/cynic//bak-ruis.mp3

Deze is bij nader inzien toch wel vrij slecht, maar ik wil hem jullie toch niet onthouden..........

maaaasterlijk! haha alleen wat beter opnemen,bakken en naar de platenboer
  woensdag 16 oktober 2002 @ 23:13:37 #36
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6322142
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 20:39 schreef Nyles het volgende:

[..]

maaaasterlijk! haha alleen wat beter opnemen,bakken en naar de platenboer

Gaan gewoon bij het God Dethroned eigen label Trouwens wanneer komt hun nieuwe cd nou es uit ARGHH>.... .

yo Nyles man! Lache, ik zou de basslijn ritmischer maken. Die riff4 is bijvoorbeeld zeer geschikt voor het spelen van triolen, en dat is juist funky.

pi_6325386
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 23:13 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Gaan gewoon bij het God Dethroned eigen label Trouwens wanneer komt hun nieuwe cd nou es uit ARGHH>.... .

yo Nyles man! Lache, ik zou de basslijn ritmischer maken. Die riff4 is bijvoorbeeld zeer geschikt voor het spelen van triolen, en dat is juist funky.

Hey hebbie die riff 4 trouwens zelf gewoon zelf ingespeeld?Hij klinkt zo "gemaakt" met een of ander progje ofzo
Wat zijn triolen?
En trouwens die kwaliteit is echt 100000000x beter alsik met cooledit pro 2.0 opneem je kan dan dat riffje afspelen en gelijk inspelen! (ja DUH denken jullie ) Nam voorheen altijd met soundforge op .........cooledit!
eniwee zal hem wel wat ritmischer maken hijs idd af en toe wat uit de maat en zo..., et word steeds strakker , maar et kan beter!
pi_6327533
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 23:13 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

GD zit op het moment in Zweden in de studio, zal dus nog wel eventjes duren..........
It has to mean something
pi_6330843
kijk maar es op www.webstronauts.com

wat ideetjes met de nieuwe band opgenomen, toen we nog naar een zanger zochten.

When does the hurting stop ? ...
pi_6330852
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:39 schreef SliderTPP het volgende:
kijk maar es op www.webstronauts.com

wat ideetjes met de nieuwe band opgenomen, toen we nog naar een zanger zochten.

sow jij ben snel

-edit-
ej da klinkt lekker hoor hebbie ook iets recents
en opname mogelijkheden? voor de online jamsessie ?

[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 17-10-2002 15:46]

donderdag 17 oktober 2002 @ 15:46:20 #41
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6330976
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 08:54 schreef Nyles het volgende:

[..]

Hey hebbie die riff 4 trouwens zelf gewoon zelf ingespeeld?Hij klinkt zo "gemaakt" met een of ander progje ofzo
Wat zijn triolen?
En trouwens die kwaliteit is echt 100000000x beter alsik met cooledit pro 2.0 opneem je kan dan dat riffje afspelen en gelijk inspelen! (ja DUH denken jullie ) Nam voorheen altijd met soundforge op .........cooledit!
eniwee zal hem wel wat ritmischer maken hijs idd af en toe wat uit de maat en zo..., et word steeds strakker , maar et kan beter!

Hehe, iemand anders dacht ookal dat ik die riff had ingespeeld. DAt is natuurlijker gewoon met fruityloops gemaakt (mijn drums klinken heel anders, hoor je toch ) later wel geequalized en gecompressed in cooledit.
quote:
sow jij ben snel
Wat speelt ie eigenlijk, zijn wel goeie opnames trouwens. En die drums zijn ok prima!

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-10-2002 15:48]

pi_6331000
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:46 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hehe, iemand anders dacht ookal dat ik die riff had ingespeeld. DAt is natuurlijker gewoon met fruityloops gemaakt (mijn drums klinken heel anders, hoor je toch ) later wel geequalized en gecompressed in cooledit.

denk je dat je zo'n strakke drum kan posten hierzo ?
pi_6331028
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:46 schreef Yokozuna het volgende:

Wat speelt ie eigenlijk, zijn wel goeie opnames trouwens. En die drums zijn ok prima!

Hij speelt de bass

en met zo snel bedoelde ik met posten haddem doorgeloost via een ander topic

pi_6331206
hehe, issie snel of issie snel
Ik zal `s wat eigen baswerkjes opnemen hier en posten.
When does the hurting stop ? ...
pi_6332053
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 16:00 schreef SliderTPP het volgende:
hehe, issie snel of issie snel
Ik zal `s wat eigen baswerkjes opnemen hier en posten.
izz koel !
leuk weer een muziekant d'r bij
  donderdag 17 oktober 2002 @ 17:10:31 #46
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6332530
foutje.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-10-2002 17:12]

donderdag 17 oktober 2002 @ 17:11:21 #47
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6332552
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 15:47 schreef Nyles het volgende:

[..]

denk je dat je zo'n strakke drum kan posten hierzo ?

? Heb ik toch gedaan met riff4?
  donderdag 17 oktober 2002 @ 23:51:05 #49
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6341382
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:53 schreef LesPaul het volgende:
rock/metalachtig dingetje: http://www.cyberjams5.com/data/johantestmp3.mp3
Nou dat vertrouwde heavymetal geluid is erg wel zeg!
pi_6343566

Free people own guns! Slaves do not!
pi_6343655
quote:
Op zaterdag 12 oktober 2002 22:42 schreef LenL het volgende:

Heej het is Marcel

Ik neem binnenkort weer iets op.... ff wat belangrijkers aan mun hoofd

Free people own guns! Slaves do not!
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 01:56:14 #52
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6343764
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:42 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
It's the Freakin BC Rich Mockinbird
pi_6345332
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 17:11 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

? Heb ik toch gedaan met riff4?

Jah, maar die was toch met Fruity Loops gemaakt
pi_6349640
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 22:53 schreef LesPaul het volgende:
rock/metalachtig dingetje: http://www.cyberjams5.com/data/johantestmp3.mp3
Nice
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:17:26 #55
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6350943
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 08:25 schreef Nyles het volgende:

[..]

Jah, maar die was toch met Fruity Loops gemaakt

Oh, dus jij denkt dat ik met 1 drummicrofoon zo'n strak geluid krijg?
pi_6350965
Hebben we nou nog geen zanger gevonden? Moet ik het dan zelf doen (geloof me, dat wil je niet)?
It has to mean something
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:23:44 #57
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6351053
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:18 schreef Cynic het volgende:
Hebben we nou nog geen zanger gevonden? Moet ik het dan zelf doen (geloof me, dat wil je niet)?
Ik heb al gegrunt @ ben johan grunt shit. Dat ging wel leuk, alleen grunts zijn niet zo praktisch?
pi_6351080
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:23 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik heb al gegrunt @ ben johan grunt shit. Dat ging wel leuk, alleen grunts zijn niet zo praktisch?

Dat ligt er natuurlijk aan
Ben hard aan het nadenken over een wat langer death/grind stuk, daar zocht ik eigenlijk geen vrouwelijke vocalen bij.......
It has to mean something
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 15:27:11 #59
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6351114
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:25 schreef Cynic het volgende:

[..]

Dat ligt er natuurlijk aan
Ben hard aan het nadenken over een wat langer death/grind stuk, daar zocht ik eigenlijk geen vrouwelijke vocalen bij.......

Omdat ik uit de band ben gespapt heb ik tijdelijk geen opname mogelijkheden. Schandalig eigenlijk. Ik moet zo'n kabel van XLR (3 pinnekes) naar 6.5mm jack hebben (net als gitaarplug). Was een normale prijs daarvoor, 3 meter ofzo.
pi_6351143
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:27 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Omdat ik uit de band ben gespapt heb ik tijdelijk geen opname mogelijkheden. Schandalig eigenlijk. Ik moet zo'n kabel van XLR (3 pinnekes) naar 6.5mm jack hebben (net als gitaarplug). Was een normale prijs daarvoor, 3 meter ofzo.

Ah, da's altijd vervelend..........geen idee wat zo'n ding kost, ik heb altijd jack/jack die kosten zo'n 15 euro voor 5 meter (die ik heb iig)
It has to mean something
pi_6352153
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 15:17 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Oh, dus jij denkt dat ik met 1 drummicrofoon zo'n strak geluid krijg?

haha neej et gaat me ook nie om de kwaliteit van het geluid (nah een beetje dan) maar het "echte" drum geluid zegmaar dus ik bedoel zo'n strak ritme!
  vrijdag 18 oktober 2002 @ 16:45:42 #62
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6352546
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:21 schreef Nyles het volgende:

[..]

haha neej et gaat me ook nie om de kwaliteit van het geluid (nah een beetje dan) maar het "echte" drum geluid zegmaar dus ik bedoel zo'n strak ritme!

Kank wel doen, het klinkt wel echter dan die riff4, maar minder "Vet".
  zaterdag 19 oktober 2002 @ 00:04:11 #63
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6358523
Morgen ochtend eerst drumles, paar leuke triool filletjes leren. Die zal ik meteen wel in de nieuwe drumloop verwerken die ik ga opnemen mbv. een kabeltje wat ik zaterdag middag koop. Ik ga slapen sYA
pi_6376798
ok ik heb eens een compleet andere stijl geprobeert te spelen...

http://cyberjams.johanfitie.com/stuff.mp3

/Johan

zondag 20 oktober 2002 @ 20:08:26 #65
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6378754
En ik heb vandaag een filmpje opgenomen (hont: ik ben goed).

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//mvi_0703.avi
(openen met quicktime of mediaplayer)

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 20-10-2002 20:11]

zondag 20 oktober 2002 @ 20:10:44 #66
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6378785
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 18:15 schreef LesPaul het volgende:

/Johan

Netjes hoor Daar kan mijn drumfilmpje niet tegenop! Heb em nu 20x geluisterd (ik vergeet altijd iets anders te draaien als ik 1 file in me playlist heb). Wel lekker rustgevend nummerke!
pi_6378901
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 20:08 schreef Yokozuna het volgende:

uhmm..tsja... uh... juist ja..
  zondag 20 oktober 2002 @ 20:38:12 #68
11502 nipeng
The last ride is free
pi_6379219
quote:

Woei ge-wel-hell-dig!
pi_6379339
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 18:15 schreef LesPaul het volgende:

/Johan

Speel ook eens snoeiharde death metal in ofzo
Wandelen in Noorwegen
pi_6379602
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 20:44 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Speel ook eens snoeiharde death metal in ofzo

zoiets? http://cyberjams.johanfitie.com/johantestmp3.mp3

/Johan

zondag 20 oktober 2002 @ 21:11:56 #71
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6379846
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 20:58 schreef LesPaul het volgende:

[..]

/Johan

Nee, zoals bakruis.mp3

Voor deathmetal moet je niet zulke pussy drums gebruiken

pi_6380020
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 21:11 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Nee, zoals bakruis.mp3

Voor deathmetal moet je niet zulke pussy drums gebruiken

pi_6388641
quote:

DAT zijn de filmpjes heb geloof ik ook nog zoiets...., zal vanaaf es zoeke
pi_6389202
quote:
Op zondag 20 oktober 2002 20:58 schreef LesPaul het volgende:

[..]

/Johan

Das meer heavy metal Maar het klinkt best cool
Wandelen in Noorwegen
pi_6390762
Aha, nieuw luistervoer. Zal het vanmiddag eens bekijken/beluisterenn
It has to mean something
pi_6410751
ok, heren metallers!

iemand die hier wat overheen wil opnemen??

http://cyberjams.johanfitie.com/johan_heavystuff_backing_in_gbm.mp3

/Johan

pi_6410842
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:38 schreef LesPaul het volgende:
ok, heren metallers!

iemand die hier wat overheen wil opnemen??

http://cyberjams.johanfitie.com/johan_heavystuff_backing_in_gbm.mp3

/Johan

Ik zal een kijken
It has to mean something
  dinsdag 22 oktober 2002 @ 16:03:23 #78
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6412323
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 14:42 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ik zal een kijken

Verdomme, waarom kan ik nergens zo'n klote kabeltje vinden van XLR - leren JACK

Wat vind je trouwens van Vader cynic?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 22-10-2002 16:36]

pi_6417368
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:03 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Strak he! Vader is idd een erg gave band.

Btw Johan: hij houdt er na een seconde of 10-15 mee op en dan is er een erg lang leeg stuk. Ligt dat toevallig aan mij?

It has to mean something
pi_6417450
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 16:03 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Vader rulez
Give me a pair of wings !!!!!!!!!!!!! haha
Wandelen in Noorwegen
pi_6419028
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:26 schreef Cynic het volgende:

[..]

Btw Johan: hij houdt er na een seconde of 10-15 mee op en dan is er een erg lang leeg stuk. Ligt dat toevallig aan mij?

ja; ligt aan jou.

/Johan

dinsdag 22 oktober 2002 @ 23:34:05 #82
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6421542
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:29 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Vader rulez
Give me a pair of wings !!!!!!!!!!!!! haha

Because I have the better wings, THE BLACK WINGS!!! pielpielpiel!! OMG, wat een nummer.
pi_6422179
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:34 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Because I have the better wings, THE BLACK WINGS!!! pielpielpiel!! OMG, wat een nummer.

zoals je dat zegt doet het me heel erg denken aan : http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html

/Johan

pi_6425299
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:48 schreef LesPaul het volgende:

[..]

ja; ligt aan jou.

/Johan

*opnieuw downloadt
It has to mean something
  woensdag 23 oktober 2002 @ 19:24:33 #85
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6434421
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:59 schreef LesPaul het volgende:

[..]

zoals je dat zegt doet het me heel erg denken aan : http://www.homestarrunner.com/sbemail36.html

/Johan

Whu, yoko's debiele hersenen kunnen niet begrijp!
pi_6435427
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 23:59 schreef LesPaul het volgende:

[..]

/Johan

hahahahahahaha Lig echt dubbel hier
Wandelen in Noorwegen
  donderdag 24 oktober 2002 @ 22:03:50 #87
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6453956
Yo mothesuckers, ik heb eindelijk een kabeltje kunnen vinden. (hadden ze gewoon bij de muziekshop)

Ik heb meteen maar drums opgenomen en flink zitten bewerken. Ik zit nog steeds te experimenteren met mic plaatsing, morgen maar eens heel het drumstel naar de oude plek beuken. Dan kunnen we weer fatsoenlijk recorden.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 24-10-2002 22:23]

donderdag 24 oktober 2002 @ 22:22:05 #88
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6454377
Oeps vergeet ik hem nog bijna te uploaden ook

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop34.mp3

hAve fAn jAmming, hopelijk kunnen we eindelijk weer eens wat mixen.

pi_6454893
Fuck, ben volslagen inspiratieloos

*behoorlijke najaarsdepressie heeft/krijgt....

It has to mean something
pi_6455302
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:43 schreef Cynic het volgende:
Fuck, ben volslagen inspiratieloos

*behoorlijke najaarsdepressie heeft/krijgt....

Ja heb nu ook al hele week nog geen gitaar gespeeld
Wandelen in Noorwegen
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 00:02:21 #91
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_6456782
quote:
Op zondag 13 oktober 2002 01:09 schreef Mrs.R.Mortis het volgende:
ik heb wel ideetjes, maar ik kan ze niet uitvoeren..
Ik ook.

Zangeres & bassist zoeken rest van de band om geniale muziek mee te maken.

Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_6458121
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 00:02 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik ook.

Zangeres & bassist zoeken rest van de band om geniale muziek mee te maken.

*geinteresseerd*
wat voor muziek en waar?

/Johan

pi_6458131
voor de heren/dames met een v-amp2;
hier mijn favoriete settings, met geluidssamples!
http://www.johanfitie.com/forum/personal/vamppresets.html

/Johan

pi_6459179
quote:
Op donderdag 24 oktober 2002 22:22 schreef Yokozuna het volgende:
Oeps vergeet ik hem nog bijna te uploaden ook

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop34.mp3

hAve fAn jAmming, hopelijk kunnen we eindelijk weer eens wat mixen.

hehe wel snel
zal kijken offik van het weekend ff wat kan mixen....
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 10:22:30 #95
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6459736
Ik had precies een delay van een aantal milliseconde toegepast, en daarna een van 2x korter. Zo hoor je 16 tikjes ipv 4 aan het begin ;0

Tis trouwens gemaakt voor typische Nirvana hardrock riffjes. Mocht je denken "wtf moek hiermee". Mijn ouders zijn vandaag tot 9 uur weg, dus kan flink wat gaan doen <:)

pi_6461262
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 10:22 schreef Yokozuna het volgende:
Ik had precies een delay van een aantal milliseconde toegepast, en daarna een van 2x korter. Zo hoor je 16 tikjes ipv 4 aan het begin ;0

Tis trouwens gemaakt voor typische Nirvana hardrock riffjes. Mocht je denken "wtf moek hiermee". Mijn ouders zijn vandaag tot 9 uur weg, dus kan flink wat gaan doen <:)

ik kennet
ik wacht
  vrijdag 25 oktober 2002 @ 17:31:27 #97
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6466556
Et voila. Veel plezier

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop36.mp3

Ik heb nog een heel nummer opgenomen, misschien waardig voor fokmix2. Die stuur ik wel naar johan zodra tie af is.

zaterdag 26 oktober 2002 @ 16:50:43 #98
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6477830
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 17:31 schreef Yokozuna het volgende:
Et voila. Veel plezier

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop36.mp3

Ik heb nog een heel nummer opgenomen, misschien waardig voor fokmix2. Die stuur ik wel naar johan zodra tie af is.

Komop jongens, op zo'n makkelijk drumstukje kunnen jullie allemaal wat verzinnen
  zondag 27 oktober 2002 @ 13:31:08 #99
37547 DMM
Is dat zo ?
pi_6488200
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2002 16:50 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Komop jongens, op zo'n makkelijk drumstukje kunnen jullie allemaal wat verzinnen

Keb wat verzonnen op dat drumloopje van je let niet op het slaggeluid, da's een 20 watt oefending met een hoofdtelefoon als mic ervoor

http://members.home.nl/dmm/drumloop36+gejengel_dmm.mp3

beauty is in the eye of the beerholder
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:52:32 #100
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6494346
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 13:31 schreef DMM het volgende:

[..]

Keb wat verzonnen op dat drumloopje van je let niet op het slaggeluid, da's een 20 watt oefending met een hoofdtelefoon als mic ervoor

http://members.home.nl/dmm/drumloop36+gejengel_dmm.mp3

Mic opnames zijn het tofst. TOF, strakke riffs. Je hebt trouwens erg goed "gecommuniceerd", bij elke verandering van mijn loop ga je goed mee RESPECT. Weer een extreme metal gitarist. Welkom op fok trouwens!! Van wat voor muziek houd je?

1 ding, heb je de aparte gitaariff voor me? yoko@home.nl of icq 86100392 of msn schjippers@hotmail.com

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 27-10-2002 20:59]

maandag 28 oktober 2002 @ 00:38:43 #101
37547 DMM
Is dat zo ?
pi_6498073
quote:
Op zondag 27 oktober 2002 20:52 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Mic opnames zijn het tofst. TOF, strakke riffs. Je hebt trouwens erg goed "gecommuniceerd", bij elke verandering van mijn loop ga je goed mee RESPECT. Weer een extreme metal gitarist. Welkom op fok trouwens!! Van wat voor muziek houd je?

1 ding, heb je de aparte gitaariff voor me? yoko@home.nl of icq 86100392 of msn schjippers@hotmail.com

hehe koel, thx Zit idd nog niet zo lang op fok, maar kreeg ineens dit topic in de gaten, dus ik d8 ik neem ook ff wat op
Uhm, onderhand heb ik zo rond de 8 jaar 'ervaring' in de metal, speel in Pulmonary Abscess (voor een kijkje mocht je interested zijn: http://abscess.cjb.net) en heb 2 jaar vertoefd in solarisis (idem: http://www.solarisis.nl). Zoals je al in de gaten had hou ik vooral van metal (Queensryche tot aan Carcass, maakt niet uit) maar voor de rust zet ik net zo goed een cd van Air op ofzo

Zal je morgen ff adden op icq/msn en zal ik eens kijken offik een maffe riff voor je heb

maandag 28 oktober 2002 @ 16:32:02 #102
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6506038
quote:
dus ik d8 ik neem ook ff wat op
Je weet iig wel wat je moet doen met drumstukjes
  maandag 28 oktober 2002 @ 23:12:52 #105
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6512950
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:01 schreef LesPaul het volgende:
nieuwe, korte opname (in 1 take.. beetje sloppy).
Hej Johan, ga je nog iets met mijn drumsample doen. Je wilde een heel nummer, stuur ik een hele drumsample van 2:30 verzin je er niets op Ik snap het niet hoor.

Heb je geen zin om samen te werken ofzo, toch cool man. Foxmix was ook een prima idee.

pi_6516281
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 21:05 schreef SpoilerMan het volgende:
hier even een testje:

http://home.planet.nl/~beren476/mixdown1.mp3

, welkom bij de club, was precies wat ik verwacht had. Het wordt hier nog wel een keer metal
It has to mean something
  dinsdag 29 oktober 2002 @ 16:38:34 #107
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6523917
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 08:43 schreef Cynic het volgende:

[..]

, welkom bij de club, was precies wat ik verwacht had. Het wordt hier nog wel een keer metal

Lijstje actieve muziekanten hier:

LesPaul
Cynic
Spoilerman
Yokozuna
DMM
Wingdings (hopelijk binnenkort weer)

Das al 2x meer dan 5 weken geleden. Het gaat de goede kant uit

pi_6526181
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 23:12 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hej Johan, ga je nog iets met mijn drumsample doen. Je wilde een heel nummer, stuur ik een hele drumsample van 2:30 verzin je er niets op Ik snap het niet hoor.

Heb je geen zin om samen te werken ofzo, toch cool man. Foxmix was ook een prima idee.

tsja; het is niet helemaal mijn stijl
Kan je een keer wat drummen in de stijl van WASP, UFO, Iron Maiden of ACDC ?

/Johan

dinsdag 29 oktober 2002 @ 21:37:55 #109
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6530901
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2002 18:36 schreef LesPaul het volgende:

[..]

tsja; het is niet helemaal mijn stijl
Kan je een keer wat drummen in de stijl van WASP, UFO, Iron Maiden of ACDC ?

/Johan

Ik dacht dat je wel van softy spul hield. Het is eerlijk gezegd mijn stijl ook niet, het was een pop/rock stuk.

Ah je wilt heavy metal spul. ACDC Met de soms oersimpele drums Ach waarom niet.

pi_6537596

Kheb een nieuwe basgitaar!
De Yamaha BBN 5 II DAMN dat ding speelt lekker!
Hier de Specs , maar dan in de kleur "Natural Satin"

-EDIT-

ff thuis pics gemaakt

Aanschouw hier m'n nieuwe lage tonenmonster!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 30-10-2002 14:38]

pi_6542182
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 00:38 schreef DMM het volgende:

[..]

Heh, jouw kennik, ik heb je 2 keer live gezien (rocksebarge) jullie waren toch die band met de nothing else matters cover (ik zal mn mond maar houdeen wat ik van jullie vindt :p).
  woensdag 30 oktober 2002 @ 16:44:29 #112
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6542277
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 08:49 schreef Nyles het volgende:

Kheb een nieuwe basgitaar!
De Yamaha BBN 5 II DAMN dat ding speelt lekker!
Hier de Specs , maar dan in de kleur "Natural Satin"

Mooie vorm, mooie elementen (single coils niet?), vooral passen kleuren ook mooi bij elkaar!

pi_6542326
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 16:44 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Mooie vorm, mooie elementen (single coils niet?), vooral passen kleuren ook mooi bij elkaar!

als je de specs hebt gelezen zitten er 2 dual single coils (=humbuckers) in... en aan het uiterlijk van een element kun je weinig zeggen over de kwaliteit.
pi_6542469
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 16:49 schreef LenL het volgende:

[..]

als je de specs hebt gelezen zitten er 2 dual single coils (=humbuckers) in... en aan het uiterlijk van een element kun je weinig zeggen over de kwaliteit.

zijn die humbuckers niet goed dan
pi_6542563
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 16:58 schreef Nyles het volgende:

[..]

zijn die humbuckers niet goed dan

Hangt er vanaf waar jij van houdt en van wat voor kwaliteit ze zijn, maar humbuckers werken bij bas beter met distortion. Zelf zou ik denk ik dee voorkeur geven aan een humbucker bij een basgitaar... maar ik ben geen bassist
  woensdag 30 oktober 2002 @ 17:19:43 #116
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6542700
Maargoed, ik vind zo'n houtkleur icm. zware/bruin altijd heel netjes staan!
pi_6542934
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:06 schreef LenL het volgende:

[..]

Hangt er vanaf waar jij van houdt en van wat voor kwaliteit ze zijn, maar humbuckers werken bij bas beter met distortion. Zelf zou ik denk ik dee voorkeur geven aan een humbucker bij een basgitaar... maar ik ben geen bassist

precies ik heb namelijk eerst ff flink getest bij feedback ( toppie zaak!) en daarna m'n keuze gemaakt (natuurlijk ook naar het budget gekeken ) en deze kwam kwa sound d'r het beste uit ! naja ik vond em het leukst klinken
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 17:19 schreef Yokozuna het volgende:
Maargoed, ik vind zo'n houtkleur icm. zware/bruin altijd heel netjes staan!
idd ! ik kon dus kiezen tussen zwart en deze houtkleur, en toch voor het "mooiere" gekozen zwart is zo standaard vindik...
pi_6545432
Ok, ik heb even de tijd gevonden voor een "donkere" sample. Doe ermee wat u wilt (of laat het met rust; wat u wilt )

http://www.onlinerock.com/services/wingdings/myst.mp3

woensdag 30 oktober 2002 @ 21:24:46 #119
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6545936
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 20:48 schreef wingdings het volgende:
Ok, ik heb even de tijd gevonden voor een "donkere" sample. Doe ermee wat u wilt (of laat het met rust; wat u wilt )

http://www.onlinerock.com/services/wingdings/myst.mp3

WINGDINGS!!!! Ons creatief fokbreintje

comment: ik zie dat stuk zo gemixed met zware gitaren en trage nootwisselingen! Ik weet niet zeker of er wel drums in het stuk passen, natuurlijk niet erg...

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 30-10-2002 21:32]

woensdag 30 oktober 2002 @ 21:27:42 #120
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6545975
quote:
en deze kwam kwa sound d'r het beste uit
Goezo, gewoon kiezen wat jij het beste vind klinken, schijt aan reviews/specs
pi_6550853
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 21:27 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Goezo, gewoon kiezen wat jij het beste vind klinken, schijt aan reviews/specs

idd, zat dus eerst heel erg te kutten,omdat ik een andere yamaha wilde, of een Warwick Thumb 5 (te duur ) , maarja die klonken niet naar wat ik wilde!
  zaterdag 2 november 2002 @ 15:29:33 #122
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6586660
quote:
Op donderdag 31 oktober 2002 09:13 schreef Nyles het volgende:

[..]

idd, zat dus eerst heel erg te kutten,omdat ik een andere yamaha wilde, of een Warwick Thumb 5 (te duur ) , maarja die klonken niet naar wat ik wilde!

Tis rustig hier Binnenkort maareens een drumloop opnemen, REQUESTS! Misschien kunnen we een keer een cover maken, dat zou ook grappig zijn voor een keer

Gewoon om uit te proberen?:Y of

pi_6591369
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:29 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Tis rustig hier Binnenkort maareens een drumloop opnemen, REQUESTS! Misschien kunnen we een keer een cover maken, dat zou ook grappig zijn voor een keer

Jaaaah! Vet man! een cover, das leuk om te doen

Count me in!

Nah waar beginn we mee , de bloodhoundgang?

neeh moeten we ff een soort punk of hardcore/death metal van zo'n populair tering nummer dat nu de hele dag op tmf word gedraaid ofzo

REQUESTS!!!!!!

pi_6591706
ga metallica - master of puppets coveren
  zondag 3 november 2002 @ 11:49:38 #125
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6597549
quote:
de bloodhoundgang?
Jot, welk nummer?
  zondag 3 november 2002 @ 11:51:34 #126
37547 DMM
Is dat zo ?
pi_6597562
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 15:29 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

een thrash/death versie van een nummer van iron maiden ofzo
  zondag 3 november 2002 @ 12:18:38 #127
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6597740
quote:
Op zondag 3 november 2002 11:51 schreef DMM het volgende:

[..]

een thrash/death versie van een nummer van iron maiden ofzo

Oke dit schiet niet op, ik denk dat ik zelf maar een stuk verzin
pi_6597997
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:56 schreef Nyles het volgende:

[..]

Count me in!

Nah waar beginn we mee , de bloodhoundgang?

neeh moeten we ff een soort punk of hardcore/death metal van zo'n populair tering nummer dat nu de hele dag op tmf word gedraaid ofzo

REQUESTS!!!!!!

Ik zat te denken aan The Ketchup song..........

Echt!

It has to mean something
  Moderator zondag 3 november 2002 @ 12:45:53 #129
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6598025
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:42 schreef Cynic het volgende:

[..]

Echt!

LOL en dan met grunts
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_6598051
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:45 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

LOL en dan met grunts

Doe jij dan de vocalen?

En heren, wat denken we ervan? Zal ik eens een gitaarlijntje gaan verzinnen?

It has to mean something
  Moderator zondag 3 november 2002 @ 12:49:24 #131
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6598064
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:48 schreef Cynic het volgende:

[..]

Doe jij dan de vocalen?

ik! zingen *Proest*
  Moderator zondag 3 november 2002 @ 17:01:13 #132
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6601643
Ik zie het al voor me zulk soort zang alleen dan echt gezongen

http://home.planet.nl/~slotm022/LK.mp3

pi_6601740
quote:
Op zondag 3 november 2002 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:

Dit klinkt al beter als t orgineel
Neem een kijkje op [url=http://www.bassie79.nl]mijn site[/url][br]Ik heb ook een [url=http://www.bassie79.nl/forum]forum[/url]
  zondag 3 november 2002 @ 18:14:58 #134
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6603044
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:48 schreef Cynic het volgende:

[..]

Doe jij dan de vocalen?

Ja, waarom moet ik altijd met drums beginnen
pi_6603905
Ja, en eigelijk mis ik de filmpjes... filmpjes zijn zoveel koeler dan audio only.........
pi_6609017
quote:
Op zaterdag 2 november 2002 21:56 schreef Nyles het volgende:

[..]

Inderdaad wel een leuk idee, maar gaat wel tijd vreten ben ik bang (en dan spreek ik denk ik nog niet eens voor mezelf). Maar het idee is wel aardig. Ik kreeg gelijk een bevlieging om een klein stukje van een favo van mij te doen: http://www.onlinerock.com/services/wingdings/shores1.mp3
(overigens niet de bedoeling om dit af te maken)

[Dit bericht is gewijzigd door wingdings op 03-11-2002 22:37]

Moderator zondag 3 november 2002 @ 22:27:17 #137
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6609025
quote:
Op zondag 3 november 2002 17:07 schreef Ome-Bas het volgende:

[..]

Dit klinkt al beter als t orgineel

zondag 3 november 2002 @ 23:05:43 #138
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6610168
quote:

[..]

Echt!

nou je het zegt lijkt me eigenlijk toch wel eenvet idee. Primeur!! Basslijn vervangen door zware metalgain lead Oh dat wil ikwel drummen, toch hele tijd hetzelfde

WINGDINGS is er weer, all hail wingdings

pi_6610348
quote:
Op zondag 3 november 2002 23:05 schreef Yokozuna het volgende:
WINGDINGS is er weer, all hail wingdings
Niet te vroeg juichen...
pi_6613654
quote:

[..]

Echt!

Daar dacht ik dus ook aan !!!:D

LOL

quote:
Op zondag 3 november 2002 17:01 schreef Bosbeetle het volgende:

Die willik best wel inschreeuwen
lache man...

Maar ik vinnet een heel leuk idee! En dan insturen naar TMF ofzo Tegen woordig kan je OVERAL met de domste, achterlijkste covers (home made re-make van een nummer met net een ander deuntje) volop geld verdienen man!

pi_6613658
quote:
Op zondag 3 november 2002 22:27 schreef wingdings het volgende:

[..]

Inderdaad wel een leuk idee, maar gaat wel tijd vreten ben ik bang (en dan spreek ik denk ik nog niet eens voor mezelf). Maar het idee is wel aardig. Ik kreeg gelijk een bevlieging om een klein stukje van een favo van mij te doen: http://www.onlinerock.com/services/wingdings/shores1.mp3
(overigens niet de bedoeling om dit af te maken)

slaapliedje...
pi_6613661
quote:
Op zondag 3 november 2002 12:18 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Oke dit schiet niet op, ik denk dat ik zelf maar een stuk verzin

Hey is het ook geen idee om iets met breakbeats te doen ? das vet man!
  maandag 4 november 2002 @ 10:45:58 #143
24054 search64
Avec le grande
pi_6614612
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_6614652
Okay dan, dan zal ik deze week wel ff wat posten. Moet ik alleen dat nummer nog ergens ritselen (je dacht toch niet echt dat ik hem thuis had liggen he?)
It has to mean something
  Moderator maandag 4 november 2002 @ 11:33:40 #145
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_6615185
Vol verwachting klopt mijn hart

the revenge of the killer "las ketchup" tomatos

pi_6625693
jammer dat ik geen goeie aanlsuitmogelijkheden heb van mijn electrische gitaar. Anders zou ik asjemene zo interpreteren; doe maar net of je in de pleepot zit, dan klinkt het niet zo hol

http://www.onlinerock.com/services/wingdings/lasserhachee.mp3

Grtz.

dinsdag 5 november 2002 @ 15:50:59 #147
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6638246
quote:
Op maandag 4 november 2002 10:48 schreef Cynic het volgende:
Okay dan, dan zal ik deze week wel ff wat posten. Moet ik alleen dat nummer nog ergens ritselen (je dacht toch niet echt dat ik hem thuis had liggen he?)
Op kazaa hebben ze dat nummer natuurlijk 300.000 keer. Wat een smaak heeft de gemiddelde kazaagebruiker (Y). Ik kan nu wel een stuk drums opnemen, hoelang moet ik het maken? 1 mins? Of 1.5 of 2 ofzo...
pi_6638375
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:50 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Op kazaa hebben ze dat nummer natuurlijk 300.000 keer. Wat een smaak heeft de gemiddelde kazaagebruiker (Y). Ik kan nu wel een stuk drums opnemen, hoelang moet ik het maken? 1 mins? Of 1.5 of 2 ofzo...

en vergeet niet nog een stukje met lekker breakbeats!!!!!
  dinsdag 5 november 2002 @ 15:58:27 #149
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6638434
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 15:56 schreef Nyles het volgende:

[..]

en vergeet niet nog een stukje met lekker breakbeats!!!!!

Bah dat ketchup song zijn echt stresserige drums zonder groove, dat doe ik wel met de drumcomputer (kan ik ook nog wat leuke filletjes maken ). Zo hoort het bij zulke ballenmuziek.
  dinsdag 5 november 2002 @ 17:10:31 #150
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6640044
Probeer dit eens te mixen, ik heb net een nieuwe drumloop opgenomen met 11/12 en 9/12 maten door elkaar.

Maatsoorten structuur:

11/12
9/12
11/12
11/12
9/12
11/12
11/12
11/12

Check em meteen ff: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop37.mp3

pi_6641163
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 17:10 schreef Yokozuna het volgende:
Probeer dit eens te mixen, ik heb net een nieuwe drumloop opgenomen met 11/12 en 9/12 maten door elkaar.

Maatsoorten structuur:

11/12
9/12
11/12
11/12
9/12
11/12
11/12
11/12

Check em meteen ff: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop37.mp3

wtf is dat dan weert iets?? 9/12 en 11/12 maten... ben je meer de jazz/experiental/prograsse kant opgegaan?
  dinsdag 5 november 2002 @ 22:01:18 #152
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6646494
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 18:14 schreef LenL het volgende:

[..]

wtf is dat dan weert iets?? 9/12 en 11/12 maten... ben je meer de jazz/experiental/prograsse kant opgegaan?

Experiental Prograsse Klassieka ja

Ik speelde iets fout (te vroeg bass drum bespeeld en te laat accent gelegd op ride). Ik dacht, he dat klinkt eigenlijk wel grappig. Laat ik er een ritmetje op bouwen. Toen heb ik dit meteen opgenomen (op nieuwe microfoonplek trouwens..)

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 05-11-2002 22:13]

pi_6647584
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 22:01 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Experiental Prograsse Klassieka ja

Ik speelde iets fout (te vroeg bass drum bespeeld en te laat accent gelegd op ride). Ik dacht, he dat klinkt eigenlijk wel grappig. Laat ik er een ritmetje op bouwen. Toen heb ik dit meteen opgenomen (op nieuwe microfoonplek trouwens..)

anyway het klinkt zekers wel vet! hmmmm, misschien dat ik hier wel wat op zou kunnen spelen, duurt wel ff natuurlijk tissen aardig vage maat om iets stoers op te spelen (wat kort ?)
Maar dit is dus wel ongeveer wat ik zocht!

Zou je em misschien wat langer en iiiiiiets langzamer kunne maken?

dinsdag 5 november 2002 @ 23:01:58 #154
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6647845
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 22:50 schreef Nyles het volgende:

[..]

anyway het klinkt zekers wel vet! hmmmm, misschien dat ik hier wel wat op zou kunnen spelen, duurt wel ff natuurlijk tissen aardig vage maat om iets stoers op te spelen (wat kort ?)
Maar dit is dus wel ongeveer wat ik zocht!

Zou je em misschien wat langer en iiiiiiets langzamer kunne maken?

Jot, je wilt hem 2x langer ofzo? Dan kan ik hem gewoon de hele tijd in "11/12 + 9/12" spelen. Das wat overzichtelijker
quote:
anyway het klinkt zekers wel vet!
Wat cooledit allemaal niet kan doen (equalizen = supertof)
quote:
(wat kort ?)
No problem.
pi_6650827
quote:
Op dinsdag 5 november 2002 23:01 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Jot, je wilt hem 2x langer ofzo? Dan kan ik hem gewoon de hele tijd in "11/12 + 9/12" spelen. Das wat overzichtelijker
[..]

Wat cooledit allemaal niet kan doen (equalizen = supertof)
[..]

No problem.

Juist! Your my man je snapt me!, als je hem alleen in 11/12 +9/12 speelt dan wordt (denk ik ) ie wat strakker en idd zoals je zegt overzichtelijker
Hahaha ik zal ook eens wat meer met dat cooledit gaan doen... is echt een lekker programma Moet eerst es ff die compu opnieuw installeren , want dat is echt een drama op het moment...

DAMN iemand een oplossing voor als je gewoon in een progje (neem cooledit bv) zit te werken en je krijgt ineens een internet popup pleuris zooi is dat zeg!

pi_6659221
pop-up killers.
  donderdag 7 november 2002 @ 22:11:02 #157
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6685917
quote:
Op woensdag 6 november 2002 09:08 schreef Nyles het volgende:

[..]

Juist! Your my man je snapt me!, als je hem alleen in 11/12 +9/12 speelt dan wordt (denk ik ) ie wat strakker en idd zoals je zegt overzichtelijker
Hahaha ik zal ook eens wat meer met dat cooledit gaan doen... is echt een lekker programma Moet eerst es ff die compu opnieuw installeren , want dat is echt een drama op het moment...

DAMN iemand een oplossing voor als je gewoon in een progje (neem cooledit bv) zit te werken en je krijgt ineens een internet popup pleuris zooi is dat zeg!

Als je fatsoenlijk met je software omspringt krijg je geen spontane popups Ik krijg trouwens niet meer het geluid van die drumloop37, elke keer dat ik opneem klinkt het wel anders... Zo vaag Geen enkele drumloop klinkt hetzelfde.

Zaterdag trouwens Marcel Coenen hier in Roosendaal, Supervet! Gitaarclinic in Tierolff, gratis toegang. Een foto met mij en Marcel? Wannabe maar wel iets om te houden

zaterdag 9 november 2002 @ 17:43:10 #158
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6713408
Ok de nieuwe drumloop is af en ready for upload 9/12 en 11/12 maat, maar nu met structuur (8x beide maten afgewisseld). Hier valt dus op te spelen.

Voila: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop38.mp3

Structuur:
afslag (met flanger)
11/12'e maat
9/12'e maat
11/12'e maat
9/12'e maat

11/12'e maat
9/12'e maat
11/12'e maat
9/12'e maat

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-11-2002 17:53]

pi_6713509
iemand zin te doen om eens simpel rocknummertje te maken zoals dit : www.johanfitie.com/mp3/inspire.mp3

?

zaterdag 9 november 2002 @ 17:56:35 #160
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6713552
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:52 schreef LesPaul het volgende:
iemand zin te doen om eens simpel rocknummertje te maken zoals dit : www.johanfitie.com/mp3/inspire.mp3

?

Daar hek wel zin om op te mixen, heb je nog suggesties voor wat ik moet spelen (bv. later inspringen ofzo)
pi_6713594
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:56 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Daar hek wel zin om op te mixen, heb je nog suggesties voor wat ik moet spelen (bv. later inspringen ofzo)

nou kijk dit is alleen het idee wat ik zover heb
lijkt me het handigst om met drum te beginnen en dat ik daarna de gitaar opnieuw opneem
bijv. 4 maten intro, en daarna 16 maten verse, 16 maten chorus, 4 maten bridge, 16 maten verse, 16 maten chorus, 4 maten ending .. ofzoiets
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:01:20 #162
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6713614
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 17:59 schreef LesPaul het volgende:

[..]

nou kijk dit is alleen het idee wat ik zover heb
lijkt me het handigst om met drum te beginnen en dat ik daarna de gitaar opnieuw opneem
bijv. 4 maten intro, en daarna 16 maten verse, 16 maten chorus, 4 maten bridge, 16 maten verse, 16 maten chorus, 4 maten ending .. ofzoiets

Nee, nu begint de gitarist maar eens. Ik moet altijd beginnen, dat klopt niet. Drums zijn ondersteunend, dus jij begint Ik wil mijn drums bij jou riff laten passen, andersom moet dat niet.
pi_6713670
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:01 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Nee, nu begint de gitarist maar eens. Ik moet altijd beginnen, dat klopt niet. Drums zijn ondersteunend, dus jij begint Ik wil mijn drums bij jou riff laten passen, andersom moet dat niet.

juist omdat de drums ondersteunend zijn, zijn ze nodig voordat ik kan opnemen...
  zaterdag 9 november 2002 @ 18:18:10 #164
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6713887
quote:
Op zaterdag 9 november 2002 18:05 schreef LesPaul het volgende:

[..]

juist omdat de drums ondersteunend zijn, zijn ze nodig voordat ik kan opnemen...

Nee, daarvoor kun je gewoon een metronoom of een drumtrackje gebruiken wat telkens herhaalt.
pi_6720613
vanavond ook nog een midi file gemaakt

best aardig geworden al zeg ik het zelf ... http://www.johanfitie.com/mp3/Johan.MID

zondag 10 november 2002 @ 13:35:19 #167
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6723376
quote:
Op zondag 10 november 2002 01:59 schreef LesPaul het volgende:
vanavond ook nog een midi file gemaakt

best aardig geworden al zeg ik het zelf ... http://www.johanfitie.com/mp3/Johan.MID

Gaan we nu nog wat samen doen ipv. telkens maar wat alleen te maken?!?!?!? Die rock mp3 was goed idee, werk die nou es ff uit dan...
pi_6773575
Whow man was dit hele topic ff vergeten tering drukte ook ...

Yoko!Je drums klinken vet man! Zal er zo snel mogelijk wat op inspelen!

[Dit bericht is gewijzigd door Nyles op 13-11-2002 10:01]

pi_6773584
quote:
Op woensdag 13 november 2002 09:58 schreef Nyles het volgende:
Kom zelf ook niet echt ergens aan toe helaas.........
It has to mean something
pi_6843877
ziek nummer samen met een vriend van me (hij de vocals) in een dronken bui gemaakt vandaag:

www.johanfitie.com/mp3/SongForSicness.mp3

/J

edit: http://www.johanfitie.com/johanandianlive.mp3 ... LOL

edit2: en nog in flash ook!! http://insanitizer.johanfitie.com/

[Dit bericht is gewijzigd door LesPaul op 17-11-2002 14:56]

zondag 17 november 2002 @ 17:23:00 #171
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6851641
quote:
Op woensdag 13 november 2002 09:58 schreef Nyles het volgende:

Yoko!Je drums klinken vet man! Zal er zo snel mogelijk wat op inspelen!

Komop met die mix dan

Song for Sic, haha dan zingt hij soms weer net uit de maat. Das echt grappig Ik heb trouwens nog een nieuwe crash gekocht, dankzij Search64 toch wel Ik post zo wel even een kort opnametje.

zondag 17 november 2002 @ 17:33:42 #172
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6851806
Done: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//crash.mp3

Middelste= nieuw, 1e en 3e = oude Instanbul 14" crash, hear the difference

Ik heb nog een idee voor een nieuweopname plek. Normaal zette ik mijn mic altijd 2 meter van de drums af precies ervoor. Ik heb nu een keer de mic in mijn hand gehouden hoog boven me, en met 1 hand gedrumd. Klinkt echt veel duidelijker en meer snare body en minder hoorbare ruimte akoestiek.
Alleen ik heb geen microfoonstandaard om die mic daar te hangen, weet iemand hier toevallig hoe duur die zijn? Ik zit vlakbij de muur, iemand een idee hoe de mic aan de muur te maken/zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 17-11-2002 17:40]

pi_6851839
Gisteren beginnetje gemaakt van een slaapliedje..

http://members.home.nl/mikula/Mikula_Slaapliedje.mp3

Niks ingespeeld (wel via midi dan maar niet acoustic), de geluiden die je hoort zijn gemaakt met plugins van edirol

pi_6851870
quote:
Op zondag 17 november 2002 17:33 schreef Yokozuna het volgende:
Done: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//nieuwecrash.mp3 Middelste= nieuw, 1e en 3e = oude Instanbul 14" crash, hear the difference
Doet de link het niet, of doet mijn isp raar?
  zondag 17 november 2002 @ 17:38:57 #175
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6851909
quote:
de geluiden die je hoort zijn gemaakt met plugins van edirol
Lekkere plugins dan Slaapliedje? Ha, die mp3 van jou zou zo gebruikt kunnen worden voor het begin van een romantische sex scene

btw. Link = gefixed.

pi_6902772
quote:
Op zondag 17 november 2002 17:33 schreef Yokozuna het volgende:
Done: http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//crash.mp3

Middelste= nieuw, 1e en 3e = oude Instanbul 14" crash, hear the difference

Ik heb nog een idee voor een nieuweopname plek. Normaal zette ik mijn mic altijd 2 meter van de drums af precies ervoor. Ik heb nu een keer de mic in mijn hand gehouden hoog boven me, en met 1 hand gedrumd. Klinkt echt veel duidelijker en meer snare body en minder hoorbare ruimte akoestiek.
Alleen ik heb geen microfoonstandaard om die mic daar te hangen, weet iemand hier toevallig hoe duur die zijn? Ik zit vlakbij de muur, iemand een idee hoe de mic aan de muur te maken/zetten?

die dingen zijn voor 15 euro ofzo te halen bij feedback volgens mij!
  woensdag 20 november 2002 @ 17:02:15 #177
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6908497
quote:
Op woensdag 20 november 2002 12:00 schreef Nyles het volgende:

[..]

die dingen zijn voor 15 euro ofzo te halen bij feedback volgens mij!

HEhe, ik heb zolang even een noodoplossing gevonden. Pics en specs komen zo...

En dit topic moet eens wat nieuw leven ingeblazen worden, dus ik heb gewoon een drumloop opgenomen, 4/4 maat geen gezeik. Komt er ook aan vandaag.

woensdag 20 november 2002 @ 21:00:33 #178
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6912782
Hier is ie dan, geen gedoe. Nodig jullie uit om te mixen Have phun!

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop40.mp3

zaterdag 23 november 2002 @ 22:52:44 #179
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_6967107
quote:
Op woensdag 20 november 2002 21:00 schreef Yokozuna het volgende:
Hier is ie dan, geen gedoe. Nodig jullie uit om te mixen Have phun!

http://onlinerock.com/musicians/yokozuna//drumloop40.mp3

Komop manneh, hebben jullie het nou echt zo druk Elke raggermans kan hier wat op spelen
  zondag 1 december 2002 @ 17:33:02 #180
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7088156
quote:
Op zaterdag 23 november 2002 22:52 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Komop manneh, hebben jullie het nou echt zo druk Elke raggermans kan hier wat op spelen

Jongens zijn jullie nou echt dood?
pi_7093978
Ik ben geen ragmans.. doe es ff wat liefs drummen .
  maandag 2 december 2002 @ 18:39:01 #182
37401 M.ALTA
The Truth is Gold
pi_7107061
De teksten van goede songs staan soms op uitgebreid het net. Maar de betekenissen, de achterliggende stemmingen van de song, die zouden ze er ook eens bij moeten zetten.
Morgen, dat beloof ik, gaat alles beter. Dan schijnt de zon, en dan zingen de vogels, dan waait er weer een frisse wind. [url]http://www.niburu.nl[/url] * [url]http://www.rense.com[/url] * [url]http://www.daanspeak.com[/url]
pi_7113863
quote:
Op maandag 2 december 2002 18:39 schreef M.ALTA het volgende:
De teksten van goede songs staan soms op uitgebreid het net. Maar de betekenissen, de achterliggende stemmingen van de song, die zouden ze er ook eens bij moeten zetten.
Wat heeft dit met dit topic te maken???
Wandelen in Noorwegen
pi_7161827
eens een filmpje voor de verandering :

Vinnie Moore - Rain

http://www.johanfitie.com/rain-johanfitie.wmv

tsja.. ik speel ook pas maar 2 jaar

/Johan

donderdag 5 december 2002 @ 16:47:30 #185
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7162541
quote:
Op maandag 2 december 2002 23:48 schreef Pietjuh het volgende:

[..]

Wat heeft dit met dit topic te maken???

Goeie vraag.

Ga meteen je filmpie checken Lespaul, dit topic is down geweest "way to long!" Vinnie Moore kan trouwens echt gevoelig spelen, dat roelt.

Aparte opname, lijkt wel een "beeld-echo" in te zitten Verder prima gespeeld voor iemand die 2 jaar speelt.

pi_7163565
Heb mijn setupje weer compleet, dus ik dacht laat ik weer eens wat posten.

http://members.home.nl/mikula/Mikula_Probeerseltje.mp3

pi_7167345
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:46 schreef Mikula het volgende:

leuk!

beetje marillion-achtig

donderdag 5 december 2002 @ 23:36:48 #188
37547 DMM
Is dat zo ?
pi_7169717
quote:
Op zondag 1 december 2002 17:33 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Jongens zijn jullie nou echt dood?

Zal na dit weekendje (Hilton ) ff weer es wat flansen
pi_7185237
HAAHAHAHAHAHAHA IK BEBN WEER BEZIG GEWEEST

ik heb me een ebetje geconcentreerd op one

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/one2.mp3

dat is een cover met wat foutjes en niet helemaal zoals het origineel, en er zit te veel echo de lead gitaar en de gitaar is ene klein beetje vals en hij klinkt redelijk koud en er zit te veel gain op, maar het spel is wel redelijk

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/onelenl.mp3

mijn veranderde versie, ik heb hierbij de solo herschreven in wat meer mijn stijl, vind ik zelf wel aardig gelukt.

pi_7189340
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:35 schreef LenL het volgende:
Klinkt lekker LenL , misschien het laatste stukje wat te hard, ik moest het volume iig iets omlaag halen om mijn oren te sparen .
pi_7189347
quote:
Op donderdag 5 december 2002 21:51 schreef LesPaul het volgende:

leuk!

beetje marillion-achtig

.
pi_7189364
quote:
Op donderdag 5 december 2002 17:46 schreef Mikula het volgende:

Sjezus gaat eens door mooie sound dat wel .
pi_7189392
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 02:39 schreef fatima het volgende:

Sorry, kep een beetje moeite met dingen afmaken .
pi_7189398
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 21:35 schreef LenL het volgende:
HAAHAHAHAHAHAHA IK BEBN WEER BEZIG GEWEEST

ik heb me een ebetje geconcentreerd op one

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/one2.mp3

dat is een cover met wat foutjes en niet helemaal zoals het origineel, en er zit te veel echo de lead gitaar en de gitaar is ene klein beetje vals en hij klinkt redelijk koud en er zit te veel gain op, maar het spel is wel redelijk

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/onelenl.mp3

mijn veranderde versie, ik heb hierbij de solo herschreven in wat meer mijn stijl, vind ik zelf wel aardig gelukt.

HALLO WAKKER WORDEN, leuk zeg alleen die solo begrijp ik niet.
pi_7189401
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 02:45 schreef Mikula het volgende:

[..]

Sorry, kep een beetje moeite met dingen afmaken .

Je was nog niet eens begonnen .
pi_7189409
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 02:46 schreef fatima het volgende:

Je was nog niet eens begonnen .

De volgende is voor jou! .
pi_7189418
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 02:47 schreef Mikula het volgende:

[..]

De volgende is voor jou! .

schnell...
pi_7189801
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 02:50 schreef fatima het volgende:

[..]

schnell...

You've got it!

voor Fatima

Nu snel naar bed .

pi_7189802
slaap lekker
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7189805
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 04:42 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
slaap lekker
Tenk joe, jij ook .
pi_7189806
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 04:44 schreef Mikula het volgende:

[..]

Tenk joe, jij ook .

dankje ga ik ook maar is doen ja
Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_7190713
quote:
Op donderdag 5 december 2002 16:07 schreef LesPaul het volgende:
eens een filmpje voor de verandering :

Vinnie Moore - Rain

http://www.johanfitie.com/rain-johanfitie.wmv

tsja.. ik speel ook pas maar 2 jaar

/Johan

`

zaterdag 7 december 2002 @ 11:23:53 #203
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7190764
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 02:39 schreef fatima het volgende:

[..]

Cubase Wow die Fatima song, klinkt wel erg goed voor electronische drums! Mijn snare drum staat in de computer kamer en resoneert lekker mee.

Mikula je bent goed in relax-nummers schrijven Tis ochtend en ik ben nog niet helemaal wakker dus klaat het nummer lekker aanstaan.

quote:
Om 04:45 schreef MrCaBLeGuY:
Moek ook maar es doen ja
Bijna 5 uur stelletje gekken, denk je dan niet van ?

edit: draai hem nu voor de 40'e keer en hijs nog steeds niet irritant. Mikula je moet echt muziek gaan maken voor Simcity of Theme Park, past PERFECT

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-12-2002 11:42]

pi_7191431
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 11:23 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Cubase Wow die Fatima song, klinkt wel erg goed voor electronische drums! Mijn snare drum staat in de computer kamer en resoneert lekker mee.

Mikula je bent goed in relax-nummers schrijven Tis ochtend en ik ben nog niet helemaal wakker dus klaat het nummer lekker aanstaan.
[..]

Bijna 5 uur stelletje gekken, denk je dan niet van ?

edit: draai hem nu voor de 40'e keer en hijs nog steeds niet irritant. Mikula je moet echt muziek gaan maken voor Simcity of Theme Park, past PERFECT

Zoiets hoor ik niet elke dag .
. Ik krijg er een kleurtje van op mijn wangen!
  zaterdag 7 december 2002 @ 12:43:03 #205
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7191552
had ik al eerder gezegd hoor

Daar hebben ze zo'n smiley voor:

pi_7191629
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 12:43 schreef Yokozuna het volgende:
had ik al eerder gezegd hoor

Daar hebben ze zo'n smiley voor:

. Als je het wat lijkt, moet je maar een keer een ballad-je indrummen, dan kan ik ook wat beter mee participeren in dit topic .
pi_7191796
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 12:47 schreef Mikula het volgende:
mee participeren .
Heerlijke stijlfout .
  zaterdag 7 december 2002 @ 13:16:23 #208
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7191983
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 12:47 schreef Mikula het volgende:

[..]

. Als je het wat lijkt, moet je maar een keer een ballad-je indrummen, dan kan ik ook wat beter mee participeren in dit topic .

Doek! Alleen mijn drumopnames kunnen nooit tippen aan jou Cubase geluid
pi_7192162
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:16 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Doek! Alleen mijn drumopnames kunnen nooit tippen aan jou Cubase geluid

Hehe, ach.. dynamiek en shuffles wegen niet op tegen helder geluid. Als ik een keer de ruimte en het geld heb wil ik ook een echt drumstel.
pi_7192344
synthrock

mja, met echte gitaren.. en een zangpartij erbovenop zou het misschien wel wat beter zijn

pi_7192412
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:33 schreef Mikula het volgende:

[..]

Hehe, ach.. dynamiek en shuffles wegen niet op tegen helder geluid.

Ik bedoel bovenstaand trouwens net andersom .
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:51 schreef Beathoven het volgende:
synthrock

mja, met echte gitaren.. en een zangpartij erbovenop zou het misschien wel wat beter zijn

Helemaal niet verkeerd die B4 sound! . Is dat je eigen toetsenplank of een soundmodule?

-edit-

Sterker nog, dit swingt de pan uit! .

pi_7194409
quote:
Helemaal niet verkeerd die B4 sound! . Is dat je eigen toetsenplank of een soundmodule?

-edit-

zanks!

De geluiden komen uit Reason II, de track is ingespeelt met een Roland EM 10 keyboard en als sequencer gebruik ik Cakewalk Pro Audio 6.

Ik denk trouwens dat je de Hammond B3 bedoelt, de B4 bestaat wel, maar dat is een B3 softsynth versie van Native Instruments.

pi_7194553
wat een slowchat

maarja, ik heb vandaag zelf een nummer geschreven en opgenomen. ben erg benieuwd wqat ujullie ervan vinden.

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/werdup.mp3

zaterdag 7 december 2002 @ 17:17:55 #214
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7194634
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 13:57 schreef Mikula het volgende:
bedoel bovenstaand trouwens net andersom .

-edit-

Alleen kan niet tippen aan Mikula's drumsound Maar verder klinkt het eigenlijk best goed, ben nog bezig met luisteren.
quote:
Tis weer een meesterwerk geworden lenl

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 07-12-2002 17:27]

pi_7194742
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:11 schreef LenL het volgende:
wat een slowchat

maarja, ik heb vandaag zelf een nummer geschreven en opgenomen. ben erg benieuwd wqat ujullie ervan vinden.

Niet helemaal mijn muziek LenL, maar zeker goed gedaan!!

Wat gebruik jij trouwens voor een filters om die weirde sounds uit je gitaar te halen (ook wel eens geprobeerd, maar ik kom niet dicht in de buurt . )

zaterdag 7 december 2002 @ 17:27:49 #216
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7194767
quote:
Niet helemaal mijn muziek LenL
Welke muziekstijl is het dan?
pi_7194781
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:26 schreef Mikula het volgende:

[..]

Niet helemaal mijn muziek LenL, maar zeker goed gedaan!!

Wat gebruik jij trouwens voor een filters om die weirde sounds uit je gitaar te halen (ook wel eens geprobeerd, maar ik kom niet dicht in de buurt . )

Voor filters gebruik ik mn handen, dit is 100% gitaar met distortion de rest is gewoon spel en geen truukjes.
  zaterdag 7 december 2002 @ 17:29:58 #218
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7194792
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:28 schreef LenL het volgende:

[..]

Voor filters gebruik ik mn handen, dit is 100% gitaar met distortion de rest is gewoon spel en geen truukjes.

Tsss, hoe kun je zo'n abstracte vorm van kunst nou zo simpel uitleggen man!
pi_7194848
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:17 schreef Yokozuna het volgende:

Alleen kan niet tippen aan Mikula's drumsound

The magic word is realtime je beat inslaan (verder natuurlijk een soundmodule met goeie sounds). De standaard soundbanks in reason zijn niet geweldig en de meeste mensen gebruiken de ingebouwde step-sequencer, waardoor je drums geen of weinig 'feel' krijgen.

Ik raad dan ook iedereen aan die zelf zijn beats progt een akai-cdtje te kopen met echte drum geluiden.

Trouwens is het mogelijk met cakewalk om reason te synchroniseren?

pi_7194863
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:28 schreef LenL het volgende:

[..]

Zeer knap!
pi_7194879
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:27 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Welke muziekstijl is het dan?

Ja hallo .

.

pi_7195767
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 17:33 schreef Mikula het volgende:

[..]

The magic word is realtime je beat inslaan (verder natuurlijk een soundmodule met goeie sounds). De standaard soundbanks in reason zijn niet geweldig en de meeste mensen gebruiken de ingebouwde step-sequencer, waardoor je drums geen of weinig 'feel' krijgen.

Over de drums heb ik een lichte distortion gezet en daarna heb ik de groove-quantizer (random shuffle+aanslag) toegepast op de drumtrack.

Maar ze kunnen idd niet tippen aan de drums die jij gebruikt hebt, ik heb net 'song for fatima' opstaan en dat klinkt erg relaxed, je hoort niet dat het 'maar' samples zijn en dat is een hele kunst

Ik ga de drumtrack in dat nummer van mij waarschijnlijk nog wat uitbreiden en wat meer variatie erin gooien, het is nu nog wat recht-toe recht-aan maar daar komt verandering in.

quote:
Ik raad dan ook iedereen aan die zelf zijn beats progt een akai-cdtje te kopen met echte drum geluiden.
check
quote:
Trouwens is het mogelijk met cakewalk om reason te synchroniseren?
Zodat je Realtime kan afspelen en alle controllers in Cakewalk gelinked staan aan de controllers in Reason bedoel je? Dat is idd mogelijk.

Rewire schijnt nog wat completer te zijn als je met een externe sequencer werkt, maar dat heb ik nog nooit gebruikt.

pi_7198163
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 04:42 schreef Mikula het volgende:

[..]

You've got it!

voor Fatima

Nu snel naar bed .

Er heeft zich een noodlottige fout geopenbaard, ik hoor niks . Toe Mikula, ik wil je zo graag eens horen. Of is dit te makkelijk? Zeg het maar...

de fatima song, shit man, het nationaal-socialistisch regime in zijn totaliteit. .

pi_7201014
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 21:09 schreef fatima het volgende:

de fatima song, shit man, het nationaal-socialistisch regime in zijn totaliteit. .

Sorry, was er even mee aan de knutsel, maar hij staat er weer. .
  zondag 8 december 2002 @ 13:54:26 #225
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7207310
quote:
The magic word is realtime je beat inslaan
Hoe doe je dat dan? Op de pc of met een drumcomputer of wat?
pi_7207841
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 23:41 schreef Mikula het volgende:

[..]

Sorry, was er even mee aan de knutsel, maar hij staat er weer. .

Relaxed !
  zondag 8 december 2002 @ 14:41:05 #227
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7207919
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:34 schreef fatima het volgende:

[..]

Relaxed !

Relaxed ja, dat is de perfecte beschrijven van de Mikula nummerkes.
pi_7208930
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:54 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hoe doe je dat dan? Op de pc of met een drumcomputer of wat?

Normaal gesproken met een keyboard (doe dat al sind dat ik cubase gebruik, dus heb er inmiddels al wat handigheid in). En als ik het mooi wil doen, moet ik naar een van mijn vrienden die heeft een Roland SPD nogwattes, die vind ik voor hand percussie werk wat fijner, alleen 'normale' drums kan ik daar niet zo mooi op inslaan, dus dat laat ik meestal aan hem over. (kost me een weekendje maar dan heb ik wel weer een zooi samples waar ik een tijdje mee vooruit kan) .
pi_7208952
quote:
Op zondag 8 december 2002 14:34 schreef fatima het volgende:

[..]

Relaxed !

Tenks (maak soms ook wel hiphop, triphop en drum 'n bass maar ik zit momenteel helemaal in zo'n softie periode) .
  zondag 8 december 2002 @ 18:48:38 #230
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7211722
quote:
Op zondag 8 december 2002 15:49 schreef Mikula het volgende:

[..]

Tenks (maak soms ook wel hiphop, triphop en drum 'n bass maar ik zit momenteel helemaal in zo'n softie periode) .

En ik draai WEER Mikula - Song for Fatima. Zonder dat ik er erg in heb draait hij weer voor de 20'e keer. Dit is zo'n relax nummer, echt heerlijk voor op de achtergrond. Goed man

Mikula je moet echt dat nummer uitbreiden tot iets meer dan 2 mins voor een volwaardig nummer, gewoon een stuk erin met wat progressie en dan weer het stuk vanaf 19 sec

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 19:03]

pi_7211982
quote:
Op zondag 8 december 2002 18:48 schreef Yokozuna het volgende:
Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 19:03
Dus jij gaat zo drumfilmpjes voor ons posten .

Kewl .

zondag 8 december 2002 @ 19:07:21 #232
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7211984
Ik heb vanmiddag trouwens 10 korte drumfilmpjes (van mij achter me kit) opgenomen, ik zal er vanavond 1 tje posten.

Ik heb een stuk
-System of a Down - Toxicity
-Mike Portnoy (van Dream Theater)
-Improvisatie + Mozambique ritme (met een foutje aan het eind, schande!)

Kies maar.

pi_7212016
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:07 schreef Yokozuna het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens 10 korte drumfilmpjes (van mij achter me kit) opgenomen, ik zal er vanavond 1 tje posten.

Ik heb een stuk
-System of a Down - Toxicity
-Mike Portnoy (van Dream Theater)
-Improvisatie + Mozambique ritme (met een foutje aan het eind, schande!)

Kies maar.

Improvisatie graag .
pi_7212049
doe de improvisatie maar
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  zondag 8 december 2002 @ 19:13:03 #235
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7212082
Ben al bezig met uploaden. Ik heb OPEENS geen webspace meer vrij bij onlinerock? Nog maar max 10mb, stelletje naaiers

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 19:20]

pi_7212217
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:13 schreef Yokozuna het volgende:
Ben al bezig met uploaden. Ik heb OPEENS geen webspace meer vrij bij onlinerock? Nog maar max 10mb, stelletje naaiers
www.0catch.com (100mb met ftp-upload) .
  zondag 8 december 2002 @ 19:37:03 #237
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7212498
Mozambique ritme met cowbell aan het begin, daarna improvisatie en een foutje aan het eind. Staat upgeload, have fun!!! Laat ff weten wat je vind. Jaja, en ik trek gekke bekken, kan ik er wat aan doen

MVI_0794

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 21:33]

pi_7212610
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:37 schreef Yokozuna het volgende:
Mozambique ritme met cowbell aan het begin, daarna improvisatie en een foutje aan het eind. Staat upgeload, have fun!!! Laat ff weten wat je vind.

MVI_0794

Juist gaaf man!! vooral die laatste (hoe noem je dat para..nogwattes) op die cowbell!

-edit-

Ohnee, das toch geen para..nogwattes maar wel VET!!

zondag 8 december 2002 @ 19:56:07 #239
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7212845
Vanaf 17sec: paradigm shifts (veel gebruikt in progmetal) Einde: Heeft geen speciale benaming.

Er bestaan wel paradiddles, maar die gebruik ik niet. Ben wat patroontjes aan het bedenken en spelen die ik zelf nog nooit gehoord heb, die neem ik ook nog wel een keer op.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 20:01]

pi_7212913
quote:
Op zondag 8 december 2002 19:56 schreef Yokozuna het volgende:
Paradiddles
Ohja . lins-rechts-links-links-rechts-links-rechts-rechts

offtopic: Ik kreeg vanochtend telefoon van een kennis dat ik zijn 19-inch kast gratis mocht hebben (kom er nu achter dat het een volledige console is; 1.70m met acryl-deurtjes enzo) .

Ik krijg weer ruzie met mijn vriendin .

zondag 8 december 2002 @ 20:02:00 #241
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7212973
Wisten jullie al dat ik homo was trouwens? Ik zoek nog een paar leuke stellen om mee te daten. Ik doe ook aan anale sex.

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 20:18]

zondag 8 december 2002 @ 20:02:08 #242
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7212978
quote:
Ohja . lins-rechts-links-links-rechts-links-rechts-rechts
Maar de gebruik ik dus niet
quote:
Wisten jullie al dat ik homo was trouwens? Ik zoek nog een paar leuke stellen om mee te daten. Ik doe ook aan anale sex.
Wow iemand zit onder mijn account te flippen.
pi_7213015
Wat een kut grap .
pi_7213028
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:02 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Maar de gebruik ik dus niet
[..]

Wow iemand zit onder mijn account te flippen.

Hmm ja daar lijkt het wel op. Stoute kindjes tegenwoordig
My mouth has a glitch, you just a snitch
  zondag 8 december 2002 @ 20:07:21 #245
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7213082
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:03 schreef Mikula het volgende:
Wat een kut grap .
Hoe kan iemand nou onder mijn nick posten als ik al ingelogd ben en dat nog steeds ben??
pi_7213370
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:07 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hoe kan iemand nou onder mijn nick posten als ik al ingelogd ben en dat nog steeds ben??

Goeie vraag, post anders even in FB, op irc slapen de mod's namelijk .
  zondag 8 december 2002 @ 20:22:34 #247
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7213401
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:20 schreef Mikula het volgende:

[..]

Goeie vraag, post anders even in FB, op irc slapen de mod's namelijk .

Hm nouja aan, zolang het maar niet meer gebeurd. Nou dat was me drumfilmpje, je moet echt dat nummer wat uitbreiden Mikula, het is zeker de moeite!!! Doe het voor ons

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 08-12-2002 20:42]

pi_7214157
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:22 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Hm nouja aan, zolang het maar niet meer gebeurd. Nou dat was me drumfilmpje, je moet echt dat nummer wat uitbreiden Mikula, het is zeker de moeite!!! Doe het voor ons

. Ja is wel goed, pak hem er vanzelf weer bij als ik er zin in heb. Maar mocht ik hem afmaken, weet ik niet of ik de titel zo laat hoor .
  zondag 8 december 2002 @ 21:32:46 #249
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7214896
quote:
Op zondag 8 december 2002 20:55 schreef Mikula het volgende:

[..]

. Ja is wel goed, pak hem er vanzelf weer bij als ik er zin in heb. Maar mocht ik hem afmaken, weet ik niet of ik de titel zo laat hoor .

Boeiend als hij maar af komt, hij is namelijk superrelax.
pi_7222054
He he! Eindelijk weer eens een nutteloze dag. It's freezing like hell and the sun is shining through my window...

http://home.wanadoo.nl/vinkmail/Sun.mp3

pi_7234141
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:56 schreef wingdings het volgende:
He he! Eindelijk weer eens een nutteloze dag. It's freezing like hell and the sun is shining through my window...

Verassend, ik dacht daar komt een stampbeat, maar die kwam gelukkig niet .

Vertel eens wat over je soft/hardware.

maandag 9 december 2002 @ 22:06:46 #252
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7234450
Iemand een ideetje voor mijn nummertjes??? Ik zoek eigenlijk een verdomd goede saxefoonist maar anders is ook goed!!! Het gaat om dit nummer:
http://home.student.utwente.nl/d.h.granneman/160_Night_at_the_Beach.mp3
Dus als iemand een idee heeft over dit nummer (iets weglaten en iets van jullie toevoegen oid, dat zou ik erg wreed vinden).

- BC

PS Fokkers... goed bezig zo, ben lekker mp3tjes van jullie aan het downen...

-edit-

Meer nummers op mijn site onder muziek...

[ Quote: Wie het laatst lacht......... is traag van begrip ][br][[b][url=http://www.ebeatz.nl]----> E-Beatz muziek forum <----[/url][/b]]
  maandag 9 december 2002 @ 22:15:05 #253
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7234695
quote:
Op maandag 9 december 2002 13:56 schreef wingdings het volgende:

WINGSDINGS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

The master is back. Wingdings is altijd goed in toffe melodietjes met wat gevoel verzinnen. Als ik drums bij wingdings stukjes verzin kom ik altijd op hetzelfde patroontje uit, haha!

Zulke soort melodietjes kun je goed toepassen in gothicmetal...

[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 09-12-2002 22:18]

maandag 9 december 2002 @ 22:16:49 #254
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_7234748
quote:
Ik zoek eigenlijk een verdomd goede saxefoonist
Ik ken iemand in mijn klas die nu 8 jaar speelt, is erg goed. Alleen hij heeft volgens mij geen opname mogelijkheid, maar ik wil weleens wat opnemen van hem.
  maandag 9 december 2002 @ 22:19:14 #255
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7234842
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:16 schreef Yokozuna het volgende:

[..]

Ik ken iemand in mijn klas die nu 8 jaar speelt, is erg goed. Alleen hij heeft volgens mij geen opname mogelijkheid, maar ik wil weleens wat opnemen van hem.

Wil je dan ook vragen of het hem wat lijkt om voor d&b achtige nummers in te spelen... (Moet van twee kanten komen.)

- BC

[ Quote: Wie het laatst lacht......... is traag van begrip ][br][[b][url=http://www.ebeatz.nl]----> E-Beatz muziek forum <----[/url][/b]]
pi_7234902
Sommige mensen durven gewoon te vragen wat ik nooit durf .
  maandag 9 december 2002 @ 22:43:43 #257
22597 Bad_Company
D&B is a lifestyle...
pi_7235548
quote:
Op maandag 9 december 2002 22:21 schreef Mikula het volgende:
Sommige mensen durven gewoon te vragen wat ik nooit durf .
Jij zat toch in H'lo? Ik nog steeds in E'de nl. Jij maakt goeie shit en volgens mij valt er wel iets moois te maken... Kijk maar of je dat iets lijkt.

- BC

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')