Ze hebben geen ruk te vertellen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze doen net of de groep beslist, maar is al lang beslist
Ja het zou veel leukere beelden opleveren als hij gewoon meteen zei: ik blijf.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Paul gaat bespreken of hij blijft.. dat maakt de groep uit straks.. godsamme wat een laf script
Ja.. in feitte is het halve chantage.. want wie durft een zieke man nu uit Utopia te zetten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
Paul gaat bespreken of hij blijft.. dat maakt de groep uit straks.. godsamme wat een laf script
Misschien dat hij nog paar dagen blijft en dan naar huis gaat...weet ik veel...zeg ook maar watquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:04 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Paul heeft kleding bij zich in de doos.
Dus hij kan blijven.
Als die pisluier blijft ben ik wegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef anjajaha het volgende:
Nou hij mag van mij wel weer oprotten, tenzij er toch nog een lijk uit de kast komt
Andrea welquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ja.. in feitte is het halve chantage.. want wie durft een zieke man nu uit Utopia te zetten?
Dan stream 1 en 2 in het nieuwe atelier van Billy, 3 en 4 in de stal. Af en toe wat mensen in beeld die het niet over Paul hebben, Paul zelf komt helemaal niet meer in beeld tot maandagavond half negen. Af en toe denk je 'm in een shot van boven te zien in de verte maar helemaal zeker is het niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat gaat zelfs ome Sjon te ver denk ik.
Deze groep is tot alles in staat, ligt er aan wat de FEBO wil....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ja.. in feitte is het halve chantage.. want wie durft een zieke man nu uit Utopia te zetten?
Er moet een verzorgingsruimte komen, dat zal de issue zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef Stroom het volgende:
[..]
gaat geld kosten, maar ze (de groep) durven niet te weigeren
Dat is nog lang niet duidelijk hoor...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Raar dat Paul wilt blijven... Rare gast dus
Dat gelul gaat gewoon maar door hè.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hebben geen ruk te vertellen.
ze zijn allemaal een beetje ziek daar....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:05 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ze bracht het echt alsof het een prestatie was om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: Dat van mij heb je ook in de krant gezien, we hebben er allebei in gestaan ( lachend)
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er moet een verzorgingsruimte komen, dat zal de issue zijn
tot ziens dan alvastquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef zwellever het volgende:
[..]
Als die pisluier blijft ben ik weg
En straks weer : Ik heb zoveel over me heen gehad, de krant, de krantquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze bracht het echt alsof het een prestatie was om trots op te zijn.
zeg maar een medische tipitentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er moet een verzorgingsruimte komen, dat zal de issue zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |