Zal je wel flink uitgescheurd zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:27 schreef awiebo het volgende:
'met een schep' was het eerste wat in me opkwam bij de TT
quote:
Nee, alle bedrijven die ik gevraagd heb zeggen dat dat niet in zo'n container mag. Hoewel ze wel zeggen dat als het grind uit de tuin komt het weer wel mag. Als ze dan wel een stukje bituum vinden gaan ze natuurlijk wel verschrikkelijk moeilijk doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
als het alleen het grind is, zonder dakleer. mag je het dan niet als (vervuild) bouwpuin afvoeren? dan kost de container nog niet de helft..
Eens,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:23 schreef Godtje het volgende:
Marktplaats en hopen dat er een persoon is die het zoekt.
Dit vind ik een geniale en walgelijke oplossing tegelijkertijd!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:13 schreef John5 het volgende:
Graaf een kuil in de tuin, flikker daar je grind in en laat het zand afvoeren. Probleem opgelost.
Haarlem. Kom maar halen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef Leipo666 het volgende:
waar woon je? kan nog wel wat grind gebruiken
Neuh, dan had ik het aan de voorkant naar beneden moeten halen en dat is best tricky met al die auto's daar: er hoeft er maar eentje weg te springen en je hebt zo een buts of scheur in een auto daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:03 schreef fathank het volgende:
Maar niet zo handig van je. Je had t net zo goed gelijk op een aanhanger kunnen gooien.
Slimme actie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:22 schreef nightsleeper het volgende:
Ik heb afgelopen weekend een nieuw dak op mijn huis geplaatst. Op het oude dak lag een ruime 3 kuub grind. Hier wil ik natuurlijk vanaf (ligt nu in de tuin).
Het is echter zo zwaar dat het zelf wegbrengen erg tijdrovend zal zijn (of je moet een grote aanhanger huren, maar dat is ook weer duur). Dakafvalcontainers zijn ook schreeuwend duur (350 euro voor 3 kuub!).
Wat is nou een goedkope manier om van die rommel af te komen?
Weet niet hoe hoog je dak is, met een stortkoker had je dat kunnen oplossen. Boels verhuurt die dingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:05 schreef nightsleeper het volgende:
[..]
Neuh, dan had ik het aan de voorkant naar beneden moeten halen en dat is best tricky met al die auto's daar: er hoeft er maar eentje weg te springen en je hebt zo een buts of scheur in een auto daar.
Maar daarmee kom ik toch niet van mijn grind af?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 17:32 schreef bluemoon23 het volgende:
Grind zuigen en blazen is ook mooi.
Het zal vast niet goedkoop zijn, maar wel handig voor moeilijk bereikbare plekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |