klopt helemaalquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:15 schreef Stratotanker het volgende:
Iedere betrouwbare man heeft gewoon twee telefoons.
ze heeft daar ook niks op te zoeken, maar dit vindt ik toch wel een beetje extreem gedrag van hem ook..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:22 schreef trovey het volgende:
Kan me best voorstellen dat hij vindt dat je niet te zoeken hebt op zijn computer/telefoon maar dat moet hij ook niet bij jou kijken dus ook gewoon hetzelfde doen.
quote:
+1, Zoals ik net al schreef heeft niemand iets in mijn telefoon te zoeken, maar ik zou hem niet op vliegtuigstand of zo zettenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef m0ridin het volgende:
Alles wijst erop alsof hij iets te verbergen heeft in ieder geval, tuurlijk gaat een relatie om vertrouwen en ik zou geen vriendin willen die continu in mijn telefoon wil kijken om me te checken. Maar het zo actief voorkomen en verbergen, op zijn minst heeeeel vreemd.
Verstoppen wel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
+1, Zoals ik net al schreef heeft niemand iets in mijn telefoon te zoeken, maar ik zou hem niet op vliegtuigstand of zo zetten
Oh, nee ook niet joh.quote:
Is het ook, je kunt ook overdrijven in het geval van de vriend van TS, Mijn telefoon ligt hier ook gewoon, merk geen enkel behoefte van familie ook de inhoud nou eens heftig te bestuderen, net zo min als ik die behoefte voel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze heeft daar ook niks op te zoeken, maar dit vindt ik toch wel een beetje extreem gedrag van hem ook..
Zó herkenbaar ditquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef Roompje_1994 het volgende:
Ik heb er laatst een serieus gesprek met hem over gehad en toen zei hij dat hij er rekening mee zou houden dat ik hier mee zat en niet meer elke keer zo geheimzinnig te doen met zijn telefoon. Maar ik heb toch echt geen verschil gemerkt..
Ja we hadden het er over en toen zei hij van nou kijk maar dan als je dat zo graag wil...
En maximaal?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind dit wel minimaal vreemd.
De vriend van TS geeft juist aanleiding om even in de telefoon te gluren, vooral op vliegtuigstand zetten is wel heel erg obvious.
Iemand toch wel even mail checken op je computer ofzo, of even de H&M site bezoeken. Helemaal als je een relatie met die persoon hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze heeft daar ook niks op te zoeken, maar dit vindt ik toch wel een beetje extreem gedrag van hem ook..
"En ik wilde je nog wel ten huwelijk vragen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zó herkenbaar ditEn dan kwam er in mijn geval ook nog "je vertrouwt me blijkbaar niet, ik weet niet of ik wel een relatie met zo iemand wil" achteraan om even te doen alsof ik het probleem was. Dus als ie daarmee aan komt zetten weet je wel hoe laat het is
Als je 'm altijd in het zicht hebt liggen zullen er maar weinig mensen zijn die de neiging hebben om erin te kijken, als er iets in zou staan dat niemand mocht weten zou je 'm namelijk niet zo open en bloot ergens neerleggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, nee ook niet joh.
Telefoon heb ik altijd gewoon in het zicht, maar niemand hoeft daar actief in te gaan zoeken.
Maximaal volslagen walgelijkquote:
Precies. Ik heb ook nimmer iets te verbergen. Het is meer dat ik nooit bij een ander in de telefoon kijk, en dat wens ik dan zelf ook niet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je 'm altijd in het zicht hebt liggen zullen er maar weinig mensen zijn die de neiging hebben om erin te kijken, als er iets in zou staan dat niemand mocht weten zou je 'm namelijk niet zo open en bloot ergens neerleggen.
Met andere woorden...de vriend van TS maakt het alleen maar erger nu als hij niets te verbergen heeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:27 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Als je 'm altijd in het zicht hebt liggen zullen er maar weinig mensen zijn die de neiging hebben om erin te kijken, als er iets in zou staan dat niemand mocht weten zou je 'm namelijk niet zo open en bloot ergens neerleggen.
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Met andere woorden...de vriend van TS maakt het alleen maar erger nu als hij niets te verbergen heeft.
Gewoon geheim agent 007 die vriend van TS.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:30 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ja inderdaadMaar hij heeft gegarandeerd wat te verbergen, zo krampachtig met alles omgaan heeft niks meer met gewoon wat privacy willen te maken.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Gewoon geheim agent 007 die vriend van TS.![]()
Het ergste is eigenlijk dat ik niet eens weet wat vliegtuigstand isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:31 schreef inslagenreuring het volgende:
HALLO MENSEN!
VLIEGTUIGSTAND?!?!?!
WTF man, en dan nog denken dat dat knulletje niets te verbergen heeft.
En als hij thuis is, tindert hij er weer lustig op los![]()
![]()
Als hij echt niets te verbergen had zou hij inderdaad niet zo krampachtig reageren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Met andere woorden...de vriend van TS maakt het alleen maar erger nu als hij niets te verbergen heeft.
Dan ontvang je geen telefoontjes, sms'jes, etcquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk dat ik niet eens weet wat vliegtuigstand is...blijkbaar is dat superdupergeheimheid.
Dan gaan al je verbindingen uit. Dus kan je niks meer ontvangen of versturen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Het ergste is eigenlijk dat ik niet eens weet wat vliegtuigstand is...blijkbaar is dat superdupergeheimheid.
Kun je hem ook wel uit zetten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan ontvang je geen telefoontjes, sms'jes, etc
Dat je telefoon geen signaal meer goed, en je dus niet op 3g/internet en telecomnetwerk kunt. Dus volledig afsnijdt van infrastructuur waardoor je zeg maar 'offline werkt' en je telefoon een soort ipod zonder internet is gewordenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:32 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat geheim agent is natuurlijk geouwehoer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:35 schreef Roompje_1994 het volgende:
Haha als die geheim agent heeft zou die voor zn werk wel een aparte telefoon hebben en die helemaal niet in de buurt laten komen van mij of andere mensen
Hij weet dat ik er geen problemen mee heb als die met andere vrouwen om gaat, zolang hij er maar eerlijk over is. Maar dan gedraag je je toch niet zo??
Ik denk dat ik hem vanavond maar is ga eisen dat hij me NU moet gaan vertellen wat die te verbergen heeft en dat die anders niet meer bij me aan hoeft te komen. Ik word er onzeker van, terwijl ik dat van me zelf helemaal niet ben
hehe, had je hier nou dit topic voor nodig? Je kan dat zelf toch ook wel bedenken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:35 schreef Roompje_1994 het volgende:
Haha als die geheim agent heeft zou die voor zn werk wel een aparte telefoon hebben en die helemaal niet in de buurt laten komen van mij of andere mensen
Hij weet dat ik er geen problemen mee heb als die met andere vrouwen om gaat, zolang hij er maar eerlijk over is. Maar dan gedraag je je toch niet zo??
Ik denk dat ik hem vanavond maar is ga eisen dat hij me NU moet gaan vertellen wat die te verbergen heeft en dat die anders niet meer bij me aan hoeft te komen. Ik word er onzeker van, terwijl ik dat van me zelf helemaal niet ben
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:35 schreef Roompje_1994 het volgende:
Oh ja, das nog het belangrijkste inderdaad, vooral niet in kut smoesjes gaan trappen. Goh, ben ik het alweer met je eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]En niet in het verhaal trappen dat er niks is en hij er wel weer op zal gaan letten.
We kunnen beter onder 1 account verderquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja, das nog het belangrijkste inderdaad, vooral niet in kut smoesjes gaan trappen. Goh, ben ik het alweer met je eens.
Dit dus, als je geheimzinnig gaat lopen doen dan steek je vanzelf achterdocht aan in je partner. Als je gewoon relaxed doet, en je telefoon niet als verboden terrein afbakent, ontstaat die behoefte om erin te gluren überhaupt nooit, volgens mij.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
Ik snap nooit zo waarom stelletjes moeite ermee hebben als de ander op zijn telefoon wil kijken. Of het nou uitverveling is, of om iets op te zoeken in de browser of om een spelletje te spelen...
En natuurlijk wil je niet dat de ander alles leest (iedereen voert weleens gesprekken die onder vier ogen moeten blijven met iemand anders buiten de relatie), maar dat kun je dan van tevoren aangeven, desnoods blijf je er even bijstaan om mee te kijken.
Ik ben in ieder geval blij dat ik zonder moeite het toestel van mijn vriendin mag gebruiken, natuurlijk rekening houdende met haar eisen/wensen. En andersom geldt dat net zo. Heb geen enkele behoefte om na te lopen wat ze allemaal doet op haar telefoon.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb geen vriendin maar die zou ik ook niet in mijn telefoon laten kijken. Niet omdat ik iets te verbergen heb, maar wel omdat ik het bij haar ook niet wil. Kwestie van vertrouwen/privacy.
Hier hetzelfdequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef zarGon het volgende:
Ik ben in ieder geval blij dat ik zonder moeite het toestel van mijn vriendin mag gebruiken, natuurlijk rekening houdende met haar eisen/wensen. En andersom geldt dat net zo. Heb geen enkele behoefte om na te lopen wat ze allemaal doet op haar telefoon.
Neem aan dat hij dan wel een tweede telefoon zou gebruiken..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:13 schreef Roompje_1994 het volgende:
Hoihoi,
Dit is mijn eerste topic dus het is nog allemaal nieuw voor mij, maar dit is waar ik mee zit:
Ik heb nu 1,5 jaar een relatie met mijn vriend en we hebben het altijd heel leuk samen. Maar het probleem is dat hij zijn mobiel al veilig weg stopt op het moment dat ik er heel even (van een afstandje) naar kijk. Ik mag er dan ook absoluut niet aan komen. Hij neemt zijn mobiel overal mee naar toe of verstopt hem als ik in de buurt ben. Verder staat zijn telefoon op vliegtuigstand als ik er ben.. Ik weet zijn wachtwoord wel en heb er laatst (waar hij bij was) een keer in gekeken, maar toen had hij al zijn berichten verwijderd, ook die van mij.
Ook als hij 2 tellen achter zijn computer vandaan gaat en ik in de buurt ben dan zorgt hij er voor dat zijn wachtwoord ingevoerd moet worden voor je iets kan doen. Hij zegt dat hij dit altijd doet, maar toch vind ik het heeeeeel vreemd. Hij zit heel vaak op mijn laptop en kijkt regelmatig in mijn mobiel, maar bij hem mag ik dit absoluut niet.
Als ik vraag waarom niet reageert hij alleen met gewoon, of privacy of dat doe ik altijd en dat ik me nergens zorgen om hoef te maken omdat hij alleen van mij houdt en nog meer geslijm. Laatst heeft hij gezegd dat hij er rekening mee zou houden en niet meer zo geheimzinnig zou doen. Maar ik zie geen verandering... Ik weet echt niet wat hij voor me te verbergen heeft en wat ik er verder mee moet doen. Naast dat gedrag met zijn telefoon is er niks wat er op wijst dat ik hem niet kan vertrouwen, maar waarom zou hij dan zo doen??
Iemand tips? Want ik weet het niet meer
Ik zeg doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
We kunnen beter onder 1 account verder
M'n ex moest vaak naar buiten om te bellen, want hij 'liep graag rond ondertussen' en dat kon niet binnen blijkbaarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:45 schreef SchavuitPiet het volgende:
Vraagje
[..]
Neem aan dat hij dan wel een tweede telefoon zou gebruiken..
Vraagje, gaat de telefoon ook wel is en neemt hij dan niet op?
Of zegt nu geen zin in,
Altijd? Constant?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:47 schreef Roompje_1994 het volgende:
Ik heb nooit de behoefde gehad om stiekem in andersmans telefoon te gaan zitten kijken, ook niet bij exen ofzo. Alleen sinds hij zo geheimzinnig doet wil ik graag weten wat er allemaal in zijn telefoon staat.
Nee hij heeft zijn telefoon op vliegtuigstand als ik er ben, dus dan gaat die ook niet af...
Is wel begrijpelijk dat je dat bij hem wil weten, juist doordat hij zo raar doet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:47 schreef Roompje_1994 het volgende:
Ik heb nooit de behoefde gehad om stiekem in andersmans telefoon te gaan zitten kijken, ook niet bij exen ofzo. Alleen sinds hij zo geheimzinnig doet wil ik graag weten wat er allemaal in zijn telefoon staat.
Nee hij heeft zijn telefoon op vliegtuigstand als ik er ben, dus dan gaat die ook niet af...
Dan krijgt de 'toestemming' om je telefoon te gebruiken/bekijken etc natuurlijk een nare bijsmaak. Maar als je gewoon een stabiele relatie hebt, geen geheimen voor elkaar en je laat elkaar gewoon in alles toe dan maakt de telefoon van je partner geen fuck uit, ongeacht of je die helemaal mag uitpluizen of niet.quote:Vind het ook gewoon onnodig, als ze iets wilt weten vraagt ze het maar gewoon. Maar ga niet om je eigen onzekerheid te verlichten mijn privacy onnodig schenden .
MH370 zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Of hij heeft waanbeelden en denkt dat ie continu in een vliegtuig zit
Mag ik je nog een advies meegeven?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Roompje_1994 het volgende:
Ja constant, als ik bij hem voor de deur sta of hij bij mij dan gaat de telefoon op vliegtuigstand en daar gaat die pas weer van af als we niet meer bij elkaar zijn...
Dit is ook een goede ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:50 schreef zarGon het volgende:
Advocaat van de duivel:
Koop een prepaid-simkaart en spreek hem aan via WhatsApp/Telegram/watdanook, met de mededeling dat je 'm ergens zag lopen en dat hij je wel aansprak. En dat je hem niet direct durfte aan te spreken en zijn nummer van een vriend hebt geregeld.
En dan natuurlijk polsen of-ie openstaat voor een afspraak/date (met wellicht meer). En dan natuurlijk gaan afspreken.
what the....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Roompje_1994 het volgende:
Ja constant, als ik bij hem voor de deur sta of hij bij mij dan gaat de telefoon op vliegtuigstand en daar gaat die pas weer van af als we niet meer bij elkaar zijn...
Als je echt smoor op iemand bent kan ik het me nog voorstellen ook dat je het niet wilt/kunt zien. Vind het ook oprecht kut voor TS als het echt klopt wat 99% hier denkt.quote:
Hoe weet je dat? Ben je er altijd bij?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Roompje_1994 het volgende:
Tjaa als ik dit zo schrijf en lees van jullie allemaal dan is het idd overduidelijk dat die niet te vertrouwen is, maar ik weet verder wel altijd waar hij is en met wie en wat hij doet enz enz en kan hem altijd bereiken... Soo I don't know what to dooooo
Heb je al eens uitgezocht of hij dingen als Tinder/Badoo heeft zoals ik hierboven ergens al zei?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Roompje_1994 het volgende:
Tjaa als ik dit zo schrijf en lees van jullie allemaal dan is het idd overduidelijk dat die niet te vertrouwen is, maar ik weet verder wel altijd waar hij is en met wie en wat hij doet enz enz en kan hem altijd bereiken... Soo I don't know what to dooooo
Thanks, dat zocht ik idd al hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je al eens uitgezocht of hij dingen als Tinder/Badoo heeft zoals ik hierboven ergens al zei?
En als je users wilt quoten, ofwel op een specifiek bericht wilt antwoorden, kun je drukken op [ afbeelding ].
Oh kan iedereen gebeuren, ik ook tot een week terug na een half jaar relatie,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je echt smoor op iemand bent kan ik het me nog voorstellen ook dat je het niet wilt/kunt zien. Vind het ook oprecht kut voor TS als het echt klopt wat 99% hier denkt.
Dit zou ik allang niet meer vertrouwen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Roompje_1994 het volgende:
Precies. Gewoon even hard zijn, als het echt een bedrieger is dan verdien je gewoon veel beter.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Oh kan iedereen gebeuren, ik ook tot een week terug na een half jaar relatie,
Alleen zo opvallend was het bij mij dan weer niet,
Maar vraag het hem Roompje, als die ontwijkt, zeg dat je er klaar mee bent
Daar zat mijn vriend dus ook op..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je al eens uitgezocht of hij dingen als Tinder/Badoo heeft zoals ik hierboven ergens al zei?
En als je users wilt quoten, ofwel op een specifiek bericht wilt antwoorden, kun je drukken op [ afbeelding ].
Ja dat ga ik inderdaad doen, zo eerst maar is hard aan de slag met tinder en baddoo hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:55 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Oh kan iedereen gebeuren, ik ook tot een week terug na een half jaar relatie,
Alleen zo opvallend was het bij mij dan weer niet,
Maar vraag het hem Roompje, als die ontwijkt, zeg dat je er klaar mee bent
Moet TS wel de eventuele pincode hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dit zou ik allang niet meer vertrouwen..
Grijp een keer zijn telefoon en ren naar de wc.. En zet vliegtuigmodus uit.
.
Daarom zit ik daar ook zo op te hamerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Daar zat mijn vriend dus ook op..
Badoo is heel simpel, accountje maken, woonplaats instellen, afstand op max 12 km zetten bijvoorbeeld en zoeken maar. Tinder is wat lastiger om te vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik inderdaad doen, zo eerst maar is hard aan de slag met tinder en baddoo haha
Ik heb zijn code van zijn telefoon wel, maar als hij hem altijd bij zich of verstopt heeft dan heb je daar ook niet zo veel aan he. En laatst dus had hij toch ALLES verwijderd dus daar kom ik ook niet verder meequote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Moet TS wel de eventuele pincode hebben
Doe het als volgt,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Ja dat ga ik inderdaad doen, zo eerst maar is hard aan de slag met tinder en baddoo haha
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:54 schreef Roompje_1994 het volgende:
Dan weet je helaas wel echt genoeg toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Ik heb zijn code van zijn telefoon wel, maar als hij hem altijd bij zich of verstopt heeft dan heb je daar ook niet zo veel aan he. En laatst dus had hij toch ALLES verwijderd dus daar kom ik ook niet verder mee
Mijne niet, die had de buurvrouw (wat een cliche weer) zonder internet gevondenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:56 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Daar zat mijn vriend dus ook op..
Jouw ex vriend isquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mijne niet, die had de buurvrouw (wat een cliche weer) zonder internet gevonden
Achja, blijft wel kut als je denkt dat alle weekendjes samen de laatste tijd niets meer betekenden,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom zit ik daar ook zo op te hameren
quote:
Haha ik facebook chat m wel eens en als hij dan wat terug stuurt zoals die altijd doet, dan staat zijn locatie er bijquote:
Badoo is vaak wel bedoeld voor afspraakjes, evenals Tinder, ik geloof er niet in dat je daarop zit voor vriendschap, echt niet. Het is zeker kut hoor. Echt. Met mijn ex vorig jaar ging het iets anders, die deed super lief en normaal toen ik bij d'r was (afstandsrelatie), en ineens pats boem maakte ze het uit. Maar goed, soms zie je het niet aankomenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:58 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Achja, blijft wel kut als je denkt dat alle weekendjes samen de laatste tijd niets meer betekenden,
Maar inderdaad zitten best veel mensen nog op, zelfs in een ''relatie''
Locatie zegt niet allesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Haha ik facebook chat m wel eens en als hij dan wat terug stuurt zoals die altijd doet, dan staat zijn locatie er bijVerder zie ik ook vaak op facebook van vrienden van m dat die inderdaad is waar die zegt dat die is en met wie enzo
Jammer, ik moest er méteen aan denken toen je dat zeiquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]Nee
Succes in ieder geval TS! En vergeet niet dat je beter af bent zonder iemand die liegt, ook al doet het even pijn
Precies hetzelfde verhaal bij mij, echt heel aardig en lief als je er was,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Badoo is vaak wel bedoeld voor afspraakjes, evenals Tinder, ik geloof er niet in dat je daarop zit voor vriendschap, echt niet. Het is zeker kut hoor. Echt. Met mijn ex vorig jaar ging het iets anders, die deed super lief en normaal toen ik bij d'r was (afstandsrelatie), en ineens pats boem maakte ze het uit. Maar goed, soms zie je het niet aankomen
Dan heb je niets te vrezen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Haha ik facebook chat m wel eens en als hij dan wat terug stuurt zoals die altijd doet, dan staat zijn locatie er bijVerder zie ik ook vaak op facebook van vrienden van m dat die inderdaad is waar die zegt dat die is en met wie enzo
Lange afstand is ook gewoon erg lastig op onze leeftijd (je bent even oud als ik). Gewoon rustig afwachten en er komt vanzelf iemand in de buurtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:02 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
Precies hetzelfde verhaal bij mij, echt heel aardig en lief als je er was,
Alles is leuk, tot je te veel wilt blijkbaar..
Zijn toch echt mensen met bindingsangst lijkt me, was overigens ook een LAT
Misschien achteraf toch maar niet meer intrappen, Ha ha
Buiten dat, het lijkt me niet dat ie 24/7 met TS aan het facebookchatten is en/of incheckt op facebook.quote:
Nee precies. Eigenlijk wijst álles wat TS zegt erop dat hij hartstikke onbetrouwbaar is. Dat is wel duidelijk. Daarom blijf ik van mening dat TS hem vanavond een ultimatum moet stellen. Of nu alles opbiechten hoe het zit, of gewoon einde relatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Buiten dat, het lijkt me niet dat ie 24/7 met TS aan het facebookchatten is en/of incheckt op facebook.
Los daarvan, dit gedrag blijft toch op de achtergrond etteren... Beter duidelijkheid krijgen en uitspreken dan continu in je achterhoofd met dat 'waarom doet ie dit nou zo'.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Buiten dat, het lijkt me niet dat ie 24/7 met TS aan het facebookchatten is en/of incheckt op facebook.
Inderdaad,quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lange afstand is ook gewoon erg lastig op onze leeftijd (je bent even oud als ik). Gewoon rustig afwachten en er komt vanzelf iemand in de buurt
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef Nober het volgende:
Lieve Room,
Ik was zo geheimzinnig omdat ik je via All You Need is Love ten huwelijk wilde vragen. Ik ben hier al langer mee bezig maar je komt niet zomaar even op televisie. Als het goed is krijg ik voordat het nieuwe seizoen begint meer informatie. Maar nu ik dit zo allemaal lees heb ik besloten om er toch maar vanaf te zien. Want wat is een relatie waard als je aanstaande je niet vertrouwd!? Dus bijdeze beëindig ik onze verkering, ik zal je mijn telefoon als aandenken toesturen per vliegtuigpost. Het was leuk je gekend te hebben maar ik ben blij dat dit topic je ware aars heeft laten zien. Vaarwel.
Ja zal ik doen!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
ben benieuwd wat er vanavond uit komt als je hem erop aanspreekt en een verklaring van hem wilt!
succes iig en laat even weten hoe het gegaan is
Hij verzint een smoes en draait het om zodat TS ineens degene is die sorry zou moeten zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
ben benieuwd wat er vanavond uit komt als je hem erop aanspreekt en een verklaring van hem wilt!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef Nober het volgende:
Lieve Room,
Ik was zo geheimzinnig omdat ik je via All You Need is Love ten huwelijk wilde vragen. Ik ben hier al langer mee bezig maar je komt niet zomaar even op televisie. Als het goed is krijg ik voordat het nieuwe seizoen begint meer informatie. Maar nu ik dit zo allemaal lees heb ik besloten om er toch maar vanaf te zien. Want wat is een relatie waard als je aanstaande je niet vertrouwd!? Dus bijdeze beëindig ik onze verkering, ik zal je mijn telefoon als aandenken toesturen per vliegtuigpost. Het was leuk je gekend te hebben maar ik ben blij dat dit topic je ware aars heeft laten zien. Vaarwel.
En dat moet ze dus niet doen. Vanavond moet TS een vent zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij verzint een smoes en draait het om zodat TS ineens degene is die sorry zou moeten zeggen.
Ware aars, really?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:05 schreef Nober het volgende:
Lieve Room,
Daar trap ik niet meer in hoor, zeker niet na al jullie adviesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Hij verzint een smoes en draait het om zodat TS ineens degene is die sorry zou moeten zeggen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Daar trap ik niet meer in hoor, zeker niet na al jullie advies
Ja, ook namens mij succes gewenst een veel sterkte met ongetwijfeld een lastig gesprek/lastige beslissing. Geloof mij nou maar dat je er wel bovenop komt, been there & done that several times!quote:
Je kan veel over Room zeggen maar Dat Aars ga ik wel missen.quote:
Je moet het anders zien. Dat ik het ok vind als ze iets op zoekt op mijn telefoon of een spelletje speelt betekend niet dat ze elk bericht van mij hoeft te lezen. Dat geeft een beetje een creapy gevoel en wil ik gewoon niet hebben. Heb zelf nog nooit in haar telefoon gekeken en zal ik ook niet doen. Ik hou zelf gewoon van een beetje privacy.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan krijgt de 'toestemming' om je telefoon te gebruiken/bekijken etc natuurlijk een nare bijsmaak. Maar als je gewoon een stabiele relatie hebt, geen geheimen voor elkaar en je laat elkaar gewoon in alles toe dan maakt de telefoon van je partner geen fuck uit, ongeacht of je die helemaal mag uitpluizen of niet.
Sterker nog, als ik de telefoon van mijn vriendin niet mocht aanraken groeide er vanzelf achterdocht. Maar dat is wat anders dan dat ik hem nu uit spit.
Zal je ook niet nieuwsgierig/wantrouwig worden als iemand ZO hard zijn best doet om zijn mobiel bij je vandaan te houden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat die wel wat verbergt, en meestal als je gevoel het vaak al zegt klopt het ook.
Aan de andere kant dit, waarom in een relatie hebben waar je elkaars wachtwoorden facebook of mobieltjes wilt inkijken, of je vertrouwd elkaar of niet.
Zelf zou ik het niet zo prettig vinden als iemand wil nagaan wat ik doe of niet doe.
Dan wel. Ik heb alleen eigenlijk nooit in die situatie gezeten als ik met iemand was dan was ik altijd samen met hem en zelfs had die dan dat die juist totaal geen aandacht voor de telefoon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:28 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Zal je ook niet nieuwsgierig/wantrouwig worden als iemand ZO hard zijn best doet om zijn mobiel bij je vandaan te houden?
je kunt een telefoon of facebook ook gebruiken om niet in te kijken in wat de ander doet, dus snap niet zo waarom je het meteen koppelt met vertrouwenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:26 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat die wel wat verbergt, en meestal als je gevoel het vaak al zegt klopt het ook.
Aan de andere kant dit, waarom in een relatie hebben waar je elkaars wachtwoorden facebook of mobieltjes wilt inkijken, of je vertrouwd elkaar of niet.
Zelf zou ik het niet zo prettig vinden als iemand wil nagaan wat ik doe of niet doe.
Nou het heeft meer met controleren te maken, ik zou zelf niet in een relatie willen zitten , waar ik de gangen naga van mijn vriend na ga op facebook of telefoon.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 16:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
je kunt een telefoon of facebook ook gebruiken om niet in te kijken in wat de ander doet, dus snap niet zo waarom je het meteen koppelt met vertrouwen
Goed zoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:35 schreef Roompje_1994 het volgende:
Als hij blijft ontkennen vraag dan of je in zijn telefoon mag kijken. En zet de vliegtuigstand uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:07 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Daar trap ik niet meer in hoor, zeker niet na al jullie advies
Die van mij was aan het chatten met iemand van een datingsite.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:22 schreef CherryOnTop het volgende:
Toen mijn ex zo deed ging ie vreemd.
Hoe weet je dat zo zeker? Ben je continu op zijn telefoon aan het letten?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:49 schreef Roompje_1994 het volgende:
Vaag verhaal... Ben benieuwd of z'n telefoon nu ineens niet meer geheim terrein is en op de vliegtuigstand moet als jij er bent.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:43 schreef Roompje_1994 het volgende:
Hij wist dat ik die gast ook totaal niet mocht en durfde daarom niet te zeggen dat ze elkaar nog wel regelmatig spraken. Ik heb m nooit verboden om met m om te gaan dus ik begrijp niet zo goed waarom die daar zo moeilijk over doet.
T is ook geen drugsdealer haha, maar het ging meer die kant op dan vreemdgaan. Hij ziet die vriend nooit meer en doet ook niks crimineels meer. Hij is er destijds wel achter gekomen dat hij er heel veel mee op het spel zet (z'n relatie en z'n studie o.a.)quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Sja ik weet niet of je nu echt blij moet zijn dat het geen vreemdgaan is , want heel eerlijk zou ik niet zo staan te springen om iemand met een drugsdealers verhaal in een relatie, dat kan soms hele rare en nare situaties opleveren
Heb je hem ook eerlijk vertelt dat je een account op tinder en badoo hebt aangemaakt om hem te controleren?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:43 schreef Roompje_1994 het volgende:
Maar ik heb dus inderdaad heeeel zn telefoon uitgespit...
Had gister nog gekeken op badoo en tinder ja. Badoo was wat makkelijker zoeken...
Verder nog afgesproken dat hij vooral EERLIJK tegen me moet zijn en dat het dan allemaal goed komt.
Natuurlijk niet, wat denk jij nou. Openheid in een relatie is toch nergens voor nodigquote:Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb je hem ook eerlijk vertelt dat je een account op tinder en badoo hebt aangemaakt om hem te controleren?
Weet hij dat je zijn telefoon hebt doorgespit?
Haar gevoel was wel juist. Vind zo'n account aanmaken minder erg dan een mobieltje binnenstebuiten keren.quote:Op zondag 30 maart 2014 00:06 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Heb je hem ook eerlijk vertelt dat je een account op tinder en badoo hebt aangemaakt om hem te controleren?
Weet hij dat je zijn telefoon hebt doorgespit?
Hoe bedoel je 'haar gevoel was wel juist'?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haar gevoel was wel juist. Vind zo'n account aanmaken minder erg dan een mobieltje binnenstebuiten keren.
1 euro voor elke verbroken relatie in Nederland waar een smartphone mede aan ten grondslag ligt, en je bent schatrijk
Als je zeker weet dat de ander iets voor je verbergt, en je vermoedt dat het in de hoek van Tinder/Badoo zit, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat zij een account heeft aangemaakt daar om te kijken of haar vermoedens juist zijn. Je doet net of ze een misdrijf pleegt zegquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'haar gevoel was wel juist'?
Ze heeft zich op badoo/tinder ingeschreven omdat ze dacht dat hij misschien daar actief zou zijn. Zijn telefoon door gespit op zoek naar berichten... waarschijnlijk omdat TS met de gedachte liep dat hij niet te vertrouwen was.
Haar gevoel klopte daarin juist niet, anders had ze dat ook niet gedaan.
Eerlijkheid moet van twee kanten komen.
Persoonlijk zou ik het niet erg leuk vinden om (achteraf nog eens) te horen dat mijn partner een account op zo een site zou hebben aangemaakt uit wantrouwen en om te controleren. Laat staan dat hij mijn telefoon zou doorzoeken.
Wel een goed 'excuus' voor alle al in een monogame relatie zittende mensen op sites om te (seks)daten. "Ik heb daar alleen maar een account om te controleren of mijn partner niet vreemd gaat".
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:43 schreef Roompje_1994 het volgende:
Maar ik heb dus inderdaad heeeel zn telefoon uitgespit....
Ze heeft toch beide gedaan? Een misdrijf is het niet en het gaat mij niet om die account, maar om het wantrouwen in je partner dat je dit soort acties moet ondernemen, lijkt mij niet een leuke relatie om in te zitten. Kan gebeuren, hoop alleen dat je er dan uitkomt samen. En eerlijkheid is dan volgens mij toch wel belangrijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je zeker weet dat de ander iets voor je verbergt, en je vermoedt dat het in de hoek van Tinder/Badoo zit, dan kan ik me er iets bij voorstellen dat zij een account heeft aangemaakt daar om te kijken of haar vermoedens juist zijn. Je doet net of ze een misdrijf pleegt zeg![]()
Ze doet het minder achterbaks dan anderen, die gaan neuzen in de gsm van de partner en ze heeft nu zekerheid dat haar onderbuik gevoelens juist zijn. Zeker als je voornemens bent je relatie te beeindigen, is het wel prettig als je zekerheid hebt omtrent het vage gedrag van je partner.
alleen de eerste pagina gelezen:quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef Roompje_1994 het volgende:
Ik heb er laatst een serieus gesprek met hem over gehad en toen zei hij dat hij er rekening mee zou houden dat ik hier mee zat en niet meer elke keer zo geheimzinnig te doen met zijn telefoon. Maar ik heb toch echt geen verschil gemerkt..
Ja we hadden het er over en toen zei hij van nou kijk maar dan als je dat zo graag wil...
Je haalt nu het mogelijke gevolg aan (opblazen) als uitgangspunt om te doen alsof zij vertrouwen moet geven wat zij niet heeft als gevolg van zijn acties juist. Er is een beginstap die jij overslaat in je redenatie waardoor wat jij stelt juist het omgekeerde wordt van wat normaal gesproken het geval is (en in deze situatie ook hoort te zijn).quote:Op maandag 31 maart 2014 10:50 schreef Koral het volgende:
[..]
alleen de eerste pagina gelezen:
je moet hem natuurlijk wel de kans geven vertrouwen op te doen dat jij van de informatie die hij voor je verborgen houdt niet onnodig gaat lopen opblazen. Gezien de mate van irritatie die je erover hebt lijkt dit me dan ook niet een heel geschikt moment.
quote:Op maandag 31 maart 2014 11:03 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Je haalt nu het mogelijke gevolg aan (opblazen) als uitgangspunt om te doen alsof zij vertrouwen moet geven wat zij niet heeft als gevolg van zijn acties juist. Er is een beginstap die jij overslaat in je redenatie waardoor wat jij stelt juist het omgekeerde wordt van wat normaal gesproken het geval is (en in deze situatie ook hoort te zijn).
Dit soort gedachtes zorgen ervoor dat meiden het gevoel krijgen dat ze maar moeten vergeten wat is gebeurt (die stap sla jij namelijk over) en zelf meer moeten doen (kans geven tot vertrouwen........) terwijl dat helemaal niet realistisch en wenselijk is (ze laten al genoeg over zichzelf heen lopen).
Ik begrijp hier niets van, zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef Koral het volgende:
[..]
nee hoor, dit soort redenatie richt zich op datgeen waar ze invloed op heeft. Namelijk haarzelf. Blijf jij die meiden maar lekker afhankelijk houden van anderen
Dat betekent dus dat zij hem ook zou wantrouwen als hij dit gedrag niet vertoonde? (zonder in zijn telefoon te kijken)quote:Op maandag 31 maart 2014 11:11 schreef Koral het volgende:
[..]
nee hoor, dit soort redenatie richt zich op datgeen waar ze invloed op heeft. Namelijk haarzelf. Blijf jij die meiden maar lekker afhankelijk houden van anderen
Niet perse, iedereen gaat er maar van uit dat het is om iets te verbergen voor TS. Misschien is hij altijd zo?quote:Op maandag 31 maart 2014 12:33 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dat betekent dus dat zij hem ook zou wantrouwen als hij dit gedrag niet vertoonde? (zonder in zijn telefoon te kijken)
Heb mn telefoon ook regelmatig op vliegtuigstand. Even geen geleuter aan de kop en hij laad lekker snel opquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:21 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik vind dit wel minimaal vreemd.
De vriend van TS geeft juist aanleiding om even in de telefoon te gluren, vooral op vliegtuigstand zetten is wel heel erg obvious.
quote:Op maandag 31 maart 2014 15:05 schreef Keltie het volgende:
[..]
Heb mn telefoon ook regelmatig op vliegtuigstand. Even geen geleuter aan de kop en hij laad lekker snel op
Wat mij betreft bestaat er iets als 'reasonable doubt'. Elke situatie moet onafhankelijk beoordeelt worden op basis van wat zich heeft afgespeeld en in dit geval lijkt mij het wantrouwen meer dan terecht. Ik zie niet in waarom dat per definitie een stalker (in de maak) van iemand maakt. We kunnen verschillen van mening of haar wantrouwen terecht is of niet, aangezien het geen exacte wetenschap is, maar dit klinkt als een behoorlijke dooddoener, door per definitie alle gedrag door de vingers te zien omdat ze zich alleen moet mengen in situaties waar zij invloed op heeft en zich dus niet moet bemoeien met het gedrag van haar partner.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Koral het volgende:
[..]
Niet perse, iedereen gaat er maar van uit dat het is om iets te verbergen voor TS. Misschien is hij altijd zo?
Dan nog; als er al iets is gebeurd dan heeft het al plaatsgevonden, en kun je als slachtoffer er weinig meer aan doen. Door jezelf afhankelijk te maken van de twijfel blijf je wel een slachtoffer.
Draaien we het nu even om? Zou jij jezelf blootgeven terwijl de ander (al dan niet terecht) op zoekt lijkt naar bevestiging van vermoedens? Stalkertje in de maak hoor dit![]()
Dus je bent schuldig totdat je het tegendeel hebt bewezen? Wat mij betreft is dat net zo'n dodelijke insteek van een relatie als dat je krampachtig wil voorkomen dat iemand een letter vanuit je berichten naar anderen leest.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Wat mij betreft bestaat er iets als 'reasonable doubt'. Elke situatie moet onafhankelijk beoordeelt worden op basis van wat zich heeft afgespeeld en in dit geval lijkt mij het wantrouwen meer dan terecht. Ik zie niet in waarom dat per definitie een stalker (in de maak) van iemand maakt. We kunnen verschillen van mening of haar wantrouwen terecht is of niet, aangezien het geen exacte wetenschap is, maar dit klinkt als een behoorlijke dooddoener, door per definitie alle gedrag door de vingers te zien omdat ze zich alleen moet mengen in situaties waar zij invloed op heeft en zich dus niet moet bemoeien met het gedrag van haar partner.
Nee want H&M is voor paupersquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:26 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Iemand toch wel even mail checken op je computer ofzo, of even de H&M site bezoeken. Helemaal als je een relatie met die persoon hebt.
Ook al heeft die persoon niks te verbergen dan nog zou ik er zo klaar mee zijn, helemaal als ie wel continu in jouw spullen zit te duiken.
Zijn er geen telefoons met verschillende users, dat jij alleen het gecensureerde stukje gezien hebt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:38 schreef Roompje_1994 het volgende:
Boel berichten nog geweest hier. Ik heb hem trouwens wel verteld dat ik die accounts aangemaakt heb. Schrok die wel van, heeft er wel voor gezorgd dat die wist hoeveel ik er mee zat!
En dat ik in z'n telefoon heb gekeken, daar was hij gewoon zelf bij en dat heb ik dus ook niet geheimzinnig gedaan.
Gaat op zich prima nu. Ik ben alleen bepaalde app's op zijn telefoon niet tegengekomen terwijl ik weet dat hij ze wel heeft, zoals snapchat. Maarja mocht hij wel verder nog iets te verbergen hebben dan is dat maar zo.
Geen idee, ik heb niet zo een verstand van telefoons..quote:Op vrijdag 4 april 2014 20:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zijn er geen telefoons met verschillende users, dat jij alleen het gecensureerde stukje gezien hebt?
Dit dus.quote:Op maandag 31 maart 2014 09:36 schreef CoolGuy het volgende:
Nou, gelukkig maar dan dat je overtrokken reageerde mbt tot vreemd gaan en zo, want dat was niet de realiteit.
En toen hij zijn verhaal had gedaan toen was jij tevreden gesteld maar niet na nog even heel duidelijk gemaakt te hebben dat het toch echt zijn eigen schuld was.
En omdat hij zo eerlijk was geweest dacht jij van weet je wat? Ik ben gewoon. In ruil totaal niet eerlijk en ik vertel niet dat ik accounts heb aangemaakt overal om te kunnen achterhalen of jij misschien vreemd ging. Welnee, dat gedeelte verzwijg ik gewoon want hey, waarom zou ík eerlijk zijn en open kaart spelen natuurlijk.
Gaat helemaal goed komen tussen jullie.
Precies dit. Of uitmaken, of kappen met controleren.quote:Op maandag 31 maart 2014 13:52 schreef Koral het volgende:
TS, of je vermoedens worden bevestigd, of je controleert straks een keer ongevraagd zijn berichten zonder dat je iets kwalijks ontdekt maar wel zelf wederzijds vertrouwen teniet hebt gedaan.
Laat het gaan voordat het je leven gaat beheersen en pluk de dag. Of neem zelf de regie in handen als je tot de conclusie komt dat dit gesloten gedrag voor jou cruciaal is en niet bij je past.
En om er dan maar meteen achteraan te gooien .. Is TS te vertrouwen? Neen.quote:
Lees eerst even wat ik nog geschreven heb voor je zo gaat reageren...quote:Op zondag 6 april 2014 21:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Dit dus.
Behoorlijk triest van TS, en ook van die users die haar onzekerheid voeden.
Ja, gedaan. En ik ben nog steeds van mening dat het behoorlijk triest is om achter je vriendjes rug om zijn privacy te schenden omdat jij vermoedens hebt. Dan vraag je hem er gewoon rechtstreeks naar, maar niet deze wantrouwende onzin. Fijn dat je het opgebiecht hebt, maar dat verandert niets aan je initiële gebrek aan vertrouwen in je vriend en je relatie.quote:Op maandag 7 april 2014 16:39 schreef Roompje_1994 het volgende:
[..]
Lees eerst even wat ik nog geschreven heb voor je zo gaat reageren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |