SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 25 februari 2014: Studeur uitgeroepen tot baas van de dag. Elk jaar vieren we dat opnieuw.
- 20 juni 2014: Snowbells & Flippiee 3 jaar getrouwd, derde huwelijksnacht met FOK!er (loting)
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
leuken TS ook echt aardige jongen zou volgen op twitter #nohomo
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.klacht.nl/cak/klacht/uitbetaling-wtcg-13/
dit is een goeie klacht
20 euro per dag eisen van een overheidsinstelling die je uitkering niet uitkeert
quote:We rekenen af,pakken in en lopen naar de sigaretten,alwaar nog een klant al en tijdje stond te wachten.(ik zag haar al voor het afrekenen bij de kassa) Uiteindelijk komt er zo’n grietje aangelopen waarvan ik hevig twijfel of zij zelf wel 16 is. en vraagt naar mijn ID. Ik leg haar vriendelijk doch dringend uit dat ik inmiddels 28 ben en mijn ID niet meer hoef te laten zien en ik niet met haar in discussie ga en vraagt om een manager te spreken. Zij belt naar de HoKa en die komt erbij. (DEZELFE DIE BIJ DE WIJN NERGENS NAAR VROEG) Ook zij was amper 18.. : Ik vraag niet om een hoka maar een manager zeg ik nog.. zij loopt weg en haalt een een lang puistenknulletje der bij welke weer ging herhalen wat die andere mutsjes ook al zeiden. Het enige intelleligente wat deze jongeman wist te vertellen dat de manager er morgen tussen 8-16.00 weer was.. Helaas werk ik op die tijden gewoon, dus ben ik niet in de gelegenheid om daarheen te gaan want als ik thuis ben is hij al weg!…
Het hele punt is gewoon dat elke keer hetzelfde personeel vraagt om ID…. Hetzelfde grietje soms wel 3x per week… :S en als ik dan zeg:joh dat vroeg je van de week ook al, denk je dat ik JONGER ben geworden SINDS EERGISTEREN?????
godverquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:52 schreef wietparkiet het volgende:
http://www.klacht.nl/cak/klacht/uitbetaling-wtcg-13/
dit is een goeie klacht
20 euro per dag eisen van een overheidsinstelling die je uitkering niet uitkeert
jaarinkomen van 6 nullenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:54 schreef Heatseeker het volgende:
Godver krijg volgende maand pas mijn huursubsidie en zorgtoeslag. Met mijn domme kop mijn jaarinkomen van 6 cijfers ingevuld ipv 5.
Ach ja volgende maand wel dubbel.
Ja, d'r gaat bij hun ook geen belletje rinkelen zo van nou nou die HS die verdient in eens 10x zo veel laten we hem even bellen of dit goed is.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, d'r gaat bij hun ook geen belletje rinkelen zo van nou nou die HS die verdient in eens 10x zo veel laten we hem even bellen of dit goed is.
Jij verwacht dat al die aangiftes met de hand worden na gekeken?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:58 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja, d'r gaat bij hun ook geen belletje rinkelen zo van nou nou die HS die verdient in eens 10x zo veel laten we hem even bellen of dit goed is.
Nee, maar wel een uitroepteken in hun systeem. Of één of andere melding.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:59 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij verwacht dat al die aangiftes met de hand worden na gekeken?
Ze verwachten dat jij het zelf doet.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, maar wel een uitroepteken in hun systeem. Of één of andere melding.
Ik denk dat het niet heel ongewoon is. Of in ieder geval, het is plausibel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nee, maar wel een uitroepteken in hun systeem. Of één of andere melding.
Heb ik ook gedaan maar pas nadat dat ik tot de ontdekking kwam dat ik er geen geld gestort was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze verwachten dat jij het zelf doet.
Nee, wel voetbal en F1.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:06 schreef wietparkiet het volgende:
Heatseeker kijk jij eigenlijk series
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |