quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef fluffy2 het volgende:
Foto? Dan kunnen we oordelen of er iets raars met je aan de hand is. Hoe moeten we dit nu beoordelen op een stuk tekst.
Dit ja, stuur de foto desnoods via PM als je 'm niet hier wil posten. Maar alleen aan de hand van de tekst valt er niks te zeggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef fluffy2 het volgende:
Foto? Dan kunnen we oordelen of er iets raars met je aan de hand is. Hoe moeten we dit nu beoordelen op een stuk tekst.
Dit, gewoon geen neuk geven en shinen als een baasquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat boeit het in godsnaam wat een wildvreemde eventueel denkt?
Dan kan er eigenlijk ook wel een slotje op want hier kan toch niemand wat mee? Misschien heeft TS inderdaad een raar hoofd, of misschien helemaal niet en heeft ie het zichzelf aangepraat, maar dat weet niemand zo dus hoe moet er dan advies gegeven worden?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
en geen foto's (door)sturen, zo'n foto kan overal belanden
haha nee was ik zeker niet van plan!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:06 schreef zarGon het volgende:
en geen foto's (door)sturen, zo'n foto kan overal belanden
Maar je kan zelf ook zien of er iets van je gezicht/hoofd anders is dan bij andere. En als dat niet zo is dan vinden ze je misschien heel erg knap? En denken de mensen van ''WTF, ZO KNAP?''.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:13 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
haha nee was ik zeker niet van plan!
hahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:18 schreef DroogDok het volgende:
Geen wonder dat ze naar je voorhoofd kijken:
[ afbeelding ]
Ik kots ook niet bijna als ik iemand met een apart hoofd zie, maar ik kijk automatisch wel even zo van: oke.....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:19 schreef MRichardsCity het volgende:
Jullie nemen mij tekst te letterlijk, met raar kijken bedoel ik niet dat ze kijken en bijna kotsen ofzo,
ik zei toch jullie nemen mijn tekst te letterlijk, en nu doe je het weer -__-quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik kots ook niet bijna als ik iemand met een apart hoofd zie, maar ik kijk automatisch wel even zo van: oke.....
Ja leg dan even uit hoe we het wel moeten zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:25 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
ik zei toch jullie nemen mijn tekst te letterlijk, en nu doe je het weer -__-
Waarom? Omdat iedereen denkt dat je raar bent? Had je verwacht dat we je gerust gingen stellen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:26 schreef MRichardsCity het volgende:
Okee, deze topic mag al wel weer dicht
met mijn hoofd is helemaal niks mis, ik vind het alleen raar dat mensen me langer kijken dan nodig is, dat ze kijken naar mijn hoofd is logisch dat hoefde ik er niet eens bij te zetten, je kijkt toch niet naar iemand zijn benen ofwatdan ook als je iemand aankijkt. Wat ben je nou voor laaggeschoolde imbeciel?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Omdat iedereen denkt dat je raar bent? Had je verwacht dat we je gerust gingen stellen?
Of omdat je nu ook wel weet dat je kennelijk een raar hoofd hebt?
Het zal allemaal wel meevallen en tussen je oren zitten.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:25 schreef MRichardsCity het volgende:
ik zei toch jullie nemen mijn tekst te letterlijk, en nu doe je het weer -__-
Jij kijkt ook naar die mensen.....quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
met mijn hoofd is helemaal niks mis, ik vind het alleen raar dat mensen me langer kijken dan nodig is, dat ze kijken naar mijn hoofd is logisch dat hoefde ik er niet eens bij te zetten, je kijkt toch niet naar iemand zijn benen ofwatdan ook als je iemand aankijkt. Wat ben je nou voor laaggeschoolde imbeciel?
Je bent zelf een imbeciel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:34 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
met mijn hoofd is helemaal niks mis, ik vind het alleen raar dat mensen me langer kijken dan nodig is, dat ze kijken naar mijn hoofd is logisch dat hoefde ik er niet eens bij te zetten, je kijkt toch niet naar iemand zijn benen ofwatdan ook als je iemand aankijkt. Wat ben je nou voor laaggeschoolde imbeciel?
Oh, echt? Daar was ik na al die antwoorden nog niet achtergekomen! Wil je dat horen? Als ik zeg dat het topic al dicht mag omdat ik genoeg weet, waar bemoei jij je dan nog mee, hoelang moet dit volgens jou nog openblijven? 10 jaar?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Je bent zelf een imbeciel.
Je opent een thread dat mensen lang naar je hoofd kijken, je post geen foto van je hoofd, je zegt zelf dat er niks mis is met je hoofd.
Dus wat verwacht je nu van ons.
Als jij langer aangekeken wordt dan andere mensen zijn er een aantal opties:
- je hebt een gek hoofd
- je hebt een knap hoofd
- het zit allemaal tussen je oren
Kies zelf maar.
Waar ik me mee bemoei? Dat heb je als je je problemen op een forum gooit, wat verwacht je dan? Als je daar niet tegen kan moet je het lekker voor jezelf houden.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:44 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
Oh, echt? Daar was ik na al die antwoorden nog niet achtergekomen! Wil je dat horen? Als ik zeg dat het topic al dicht mag omdat ik genoeg weet, waar bemoei jij je dan nog mee, hoelang moet dit volgens jou nog openblijven? 10 jaar?
ja wist ik veel, dit is mijn eerste topic slimpiequote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waar ik me mee bemoei? Dat heb je als je je problemen op een forum gooit, wat verwacht je dan? Als je daar niet tegen kan moet je het lekker voor jezelf houden.
Mensen beledigen als ze antwoord geven op je vraagquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
ja wist ik veel, dit is mijn eerste topic slimpie
En je had niet kunnen verwachten dat mensen zouden reageren?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
als je een of andere tumor hebt op je hoofd dan kijken ze ja, je vraag is ook echt zwaar poep, er zit niks maar mensen kijken naar je hoofd, op je hebt een scheve kop, of je bent paranoïde ofzo kan allebei, of je ziet dingen die niet zo zijn, mensen zullen toch een reden hebben om naar je hoofd te kijken of je bent gek/aan de drugs en denkt dat iedereen je aankijkt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef MRichardsCity het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
Spuit 11quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:14 schreef Neuroscience het volgende:
TS denkt dat mensen hem aanstaren waardoor hij hen aanstaart waardoor mensen waarschijnlijk echt gaan staren. Vind ik leuk.
Intersubjectiviteit.quote:
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:02 schreef FuryOverkill het volgende:
[..]
als je een of andere tumor hebt op je hoofd dan kijken ze ja, je vraag is ook echt zwaar poep, er zit niks maar mensen kijken naar je hoofd, op je hebt een scheve kop, of je bent paranoïde ofzo kan allebei, of je ziet dingen die niet zo zijn, mensen zullen toch een reden hebben om naar je hoofd te kijken of je bent gek/aan de drugs en denkt dat iedereen je aankijkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |