Deze man.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef Hallmark het volgende:
Als ik echt verliefd bent, dan weet ik het wel hoor.
En daar is helemaal geen reden voor, het is er, of het is er niet. Niks geen "niet genoeg gedate".
Nog geen garantie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:40 schreef _Meredith het volgende:
Hmm, verliefdheid komt bij mij niet zomaar; maar ik weet wel na een paar dates of er fysieke aantrekkingskracht is of dat het tot meer kan uitgroeien.
Maar dat is per persoon natuurlijk ook verschillend. Ik zou, zoals Stink-ui zegt, gewoon lekker afwachten; geniet van het moment. Indien er geen verliefdheid om de hoek komt kijken kan je er altijd nog een fijne vriend aan over houden.
Dit verhaal klinkt meer alsof hij wel verliefd op jou is, en hij jou ook verliefd wil laten worden, waarin hij gaat falen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:34 schreef marrniex88 het volgende:
Hey allemaal,
ik ben nieuw hier en zit met iets waarvan ik hoop dat jullie me advies over kunnen geven.
Ik ben 20 en heb een paar maanden terug via Tinder een leuke jongen leren kennen (23), we daten nu al ruim twee maanden alleen zijn we allebei nog niet verliefd. We vinden elkaar leuk maar de vonk is er (nog) niet..ik twijfel of het nog komt..Hij denkt dat we nog niet verliefd zijn omdat we elkaar eerst maar 1 keer per week zagen en dat het daarom langzamer gaat. Wat denken jullie? Heeft er iemand hier wel eens ervaring mee gehad? Dat je pas na een lange tijd verliefd werd, of zijn jullie van mening dat het iets is wat je na een paar dates eigenlijk wel moet weten? We hebben elkaar ongeveer zo'n 12 keer gezien denk ik.
In mijn ervaring neemt aantrekkingskracht juist af als je iemand wat langer kent, dan word je verliefd, of niet, in de eerste 2 a 3 weken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef _Meredith het volgende:
[..]
Nee, maar dat vergroot wel mijn interesse in de ander.
Ik denk dat dit per persoon anders is.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn ervaring neemt aantrekkingskracht juist af als je iemand wat langer kent, dan word je verliefd, of niet, in de eerste 2 a 3 weken.
Anders is 'het' er gewoon niet.
Ik denk dat wij elkaar niet goed begrijpen. Ik doel met name op de 'aantrekkingskracht' van hey die is leuk, de eerste indrukken. Mijn vriendin vind ik na zoveel jaar nog steedsquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:08 schreef _Meredith het volgende:
[..]
Ik denk dat dit per persoon anders is.
Als ik écht verliefd ben, echt gek op iemand ben; duurt het bij mij heel lang voordat ik maar een beetje aantrekkingskracht begin te verliezen.
Ah, hebbes. I agree.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk dat wij elkaar niet goed begrijpen. Ik doel met name op de 'aantrekkingskracht' van hey die is leuk, de eerste indrukken. Mijn vriendin vind ik na zoveel jaar nog steedsdus na die verliefdheid zit het vaak wel goed inderdaad. Maar als die 'vonk' niet overslaat dan bekoelt het in mijn ervaring ook heel snel weer, en wordt diegene binnen no time weer een 'normaal persoon'.
Heet en zwart?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:12 schreef inslagenreuring het volgende:
Mijn vriendin vind ik na zoveel jaar nog steeds![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:23 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Heet en zwart?
Verder mee eens, sterker nog, als de vonk niet overslaat dan vind ik vaak die persoon onaantrekkelijk. Ook al is ze objectief misschien heel mooi.
quote:
Hij zegt zelf dat hij niet verliefd is maar me wel steeds leuker begint te vinden en dat de mogelijkheid dat hij verliefd wordt groot is. Maar het is toch raar dat we allebei niet verliefd zijn?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit verhaal klinkt meer alsof hij wel verliefd op jou is, en hij jou ook verliefd wil laten worden, waarin hij gaat falen.
Arme gast.
Ik weet niet zo goed wat ik daarvan zou moeten vinden...quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:01 schreef BRooster het volgende:
Als je al 2 maanden aan het daten bent en er is geen vonk, komt die er ook niet.
Wat zou je er van vinden als hij met iemand anders gaat daten?
Nee, waarom is dat raar? Er kan toch goed 1 v/d 2 verliefd worden? sterker nog, het is een relatieve zeldzaamheid dat er wederzijdse verliefdheid opwelt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:57 schreef marrniex88 het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat hij niet verliefd is maar me wel steeds leuker begint te vinden en dat de mogelijkheid dat hij verliefd wordt groot is. Maar het is toch raar dat we allebei niet verliefd zijn?
Hij is verliefd op jou, maar wil zich niet kwetsbaar opstellen zodat je hem kunt kwetsen/afwijzen. En dat is heel begrijpelijk maar je hebt er goed aan gedaan eerlijk te zijn. Tot zover mijn advies!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef marrniex88 het volgende:
Heb hem het eerlijk verteld en zou morgen bij hem blijven slapen maar dat wil hij nu ineens niet..is toch goed dat ik eerlijk ben geweest? Hij zei zelf ook tegen mij dat ie niet verliefd is..
Ik ben bang dat als ik hem afwijs dat ik dan achteraf heel erg spijt ga krijgen, de verliefdheid kan nog komen misschien.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee, waarom is dat raar? Er kan toch goed 1 v/d 2 verliefd worden? sterker nog, het is een relatieve zeldzaamheid dat er wederzijdse verliefdheid opwelt.
Het is aan jou of je een relatie wilt aangaan die goed is, goed voelt en met een leuke gozer die verliefd op je is. Maar jij niet op hem. Dat moet je afwegen, hoeveel is de verliefdheid je waard.
Hele kleine kans. Maar nogmaals, je moet afwegen wat je wil doen. Zeg nooit nooit, maar op dit moment is het gewoon niet realistisch dat je nog verliefd wordt. Vraag is, hoeveel maakt jou dat uit. Wil je met deze gozer verder met de gedachte dat je niet verliefd bent?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef marrniex88 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat als ik hem afwijs dat ik dan achteraf heel erg spijt ga krijgen, de verliefdheid kan nog komen misschien.
Dan ben je wel weer wat wijzer geworden. Kijk, dit soort dingen leer je door beslissingen te nemen, en ervaring op te doen. Niet door er over na te denken. Dus ga op je gevoel af, en doe ervaring op met "op je gevoel afgaan". Dat is de enige manier.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:25 schreef marrniex88 het volgende:
Ik ben bang dat als ik hem afwijs dat ik dan achteraf heel erg spijt ga krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |