Verspilde moeite.quote:
Ik dacht dat je tomaten plukte? Jouw leven gaat mij te snel om bij te houden. Meer topics met updates graag.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Binnenkort pas, als je een man was gebleven had je dat geweten
Doe niet stoerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je een haan en tijger kruist krijg je een hijger.
Was het gezellig, boys?
quote:
Nee ze vroegen zich af wie die hamlap met joppiesaus was..quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:57 schreef haan33 het volgende:
Alleen die matties van BlauweTijger zeiden niks tegen mij
Wat ga je nou stoer doenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:58 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee ze vroegen zich af wie die hamlap met joppiesaus was..
Serieus?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Had je hoger ingeschat, BT. Teleurstellend dit.
Ja ik zie het.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Kom jij weerDenken mij te kennen
_!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Omdat ik P.I.M.P. ben. Ik ging al stappen en Haan wilde joinen jatochh
Leuk maar ik heb niets met Rotterdamquote:
Ik zie jou daar best wel rondlopen in zo een soosquote:
GEwoon te gek je weetquote:
Echt he, kkmongool die dat doet hahaha ;pquote:
Blij dat ik niet in die puinhoop die Budapest woon is zegquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zie jou daar best wel rondlopen in zo een soosJammer voor je dat er inderdaad geen in Budapest is
supergirl wil jou trouwens slaanquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een schriftelijke kanker is die groepsapp zegOoit een poging gedaan maar die hoer van een supergirl wil mij toch niet dus gelijk verwijderd
Snitchquote:
Kan je het niet handelen?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Blij dat ik niet in die puinhoop die Budapest woon is zeg
Zie het als een slinkse wijze om je alsnog te kunnen ontmoeten. Als dat een gebalde vuist in mijn oog op moet leveren : Het zij zo.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie het als een slinkse wijze om je alsnog te kunnen ontmoeten. Als dat een gebalde vuist in mijn oog op moet leveren : Het zij zo.
Nee man.quote:
Dit, wat een paupertentquote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:37 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik zit even de foto's te kijken op de site van Danzig. Lijkt wel een gaybar, alleen maar mannen.
Ik zou jou nooit moedwillig zonder reden beledigenquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alle kopstukken der autisten in een topic. Zet dit topic maar vast in de klb pareltjes lijst.
We hadden alleen jou nog nodig jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alle kopstukken der autisten in een topic. Zet dit topic maar vast in de klb pareltjes lijst.
Welkom!quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik zou je nog steeds keihard doen. Als stond mijn vriendin, of jou vriend erbij.quote:
Even wachten vriend, heb een blaasje op mijn anusquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds keihard doen. Als stond mijn vriendin, of jou vriend erbij.
Jouw*quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik zou je nog steeds keihard doen. Als stond mijn vriendin, of jou vriend erbij.
Fijn dat jij hier als strenge lerares nog iets van orde houdt.quote:
Af en toe die downies ook een pleziertje gunnenquote:
Ik ga Nederlands studerenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Fijn dat jij hier als strenge lerares nog iets van orde houdt.
Kan je me bij les geven ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |